Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jullie zijn zo'n leuke combi!
iemand zei ooit dat elk paard dat een beetje normale gangen heeft het tot het Z zou moeten kunnen halen 

terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn, maar goed.. paardenwereld bestaat helaas vaak uit afkeuring, roddels en vooroordelen. Dus dat is dan een combi van mn faalangst met dat gegeven..
zo is t wel 
Jane2 schreef:Wij zijn met Storm ook begonnen met zelf inrijden (1,5 jaar geleden) en daarmee ook met rechtrichten. Er ging een wereld voor me open. Ik als nog minder dan een B ruiter die onder goede en vele begeleiding een paard gaat inrijden hahaaa. Ik heb vaak aan wendy moeten vragen wat ik aan het oefenen was. Hoe de oefening heet enz. Zelfs een keertje gehad dat zij heel blij riep dat hij zo perfect ging en dat ik stopte om te vragen wat er perfect ging hahaa. Dat bleek een traver te zijn hahaaa.

wist ik veel. Hahahahaha

). Tot opeens in de les schiet mij te binnen "he ik heb een serie genomen vroeger van die ... he ik ga dat gebruiken" boef probleem opgelost
. Hoe bedoel je een uitsteller zijn
.
.