Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mira283 schreef:Jullie denken zeker dat ik 7 dagen in de week rij? Dan moet ik jullie helaas uit de droom helpen ik rij 2x in de week een uurtje. En dan ook niet heel intensief. Wat ik de andere dagen doe? Longeren,vrijheidsdressuur,vrij springen,grondwerk. En als ik geen tijd heb staat ze rustig een week op het land te genieten. Ik heb wedstrijd ambities maar die zijn nu op de lange baan gezet. Eerst ik goed en mijn paard goed. Ze is heel erg speels aan de hand en alles moet gepakt worden met de mond. En ik zet haar soms alleen met haar vriendin in de paddock om te spelen en ik kijk dan toe hoe ze zijn. In de wei idem.
Alleen buiten met haar wandelen is zelfmoord. Dan neem ik liever een mak maatje mij mijn shet bijvoorbeeld.
@dagmach. En ik heb de paarden niet aan huis staan dus ze kunnen niet het hele jaar in de wei helaas. Dus om haar een paar maanden in de wei te gooien gaat helaas niet op voor haar. Ze komt wel buiten in de winter maar op een betonpad met een klein groepje.
@Caily Is een parelli stal met wedstrijdruiters met parelli achtergrond. Dus er is wel ambitie van mij kant om dat te gaan doen. Wedstrijd rijden.
Je bent altijd welkom ze staat in Aduard
@Magica ik geef mijn fouten toe en moet rust vinden in mezelf en haar. Hoe meer ik ga stressen hoe erger zij in de staak gaat. Dus ik ben nu rust aan het creeren bij mezelf wil het niet dan loop ik even weg zoek de rust weer en ga verder. Onder het zadel net zo dan doe ik ademhaal oefeningen om de rust te krijgen. Emi reageerd hier goed op
dagmach schreef:Mira283 schreef:
Wel lastig voor meelezers als je je eigen reactie weer weghaalt!