Welkom Miesemuisje
Tinkers zijn besmettelijk hoor!Ik heb ze allemaal vandaag eens heerlijk geknuffeld,het blijft toch echt een mooi gezicht,zo'n tinkerkudde bijelkaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tinkerplein schreef:Hey Jess_vh,ik rij altijd met een losse teugel,vind ik echt superontspannend en dat slaat over op je paardje
Oude paarden zijn zoo ontzettend aandoenlijk

En gezellig met zijn allen op pad,gebeurt hier ook wel ,maar dan meestal spontaan.

Overmorgen longeerlijnen halen, en dan ga ik ook kijken of ze de lange lijnen wil snappen. Ik moet haar leervermogen een beetje activeren volgens mij. Met enige moeite kan ze nu nee schudden op commando, maar het kusje wil er nog niet echt in. Ze wil wel maar snapt het gewoon niet, met als resultaat dat ik vandaag heel subtiel een knietje kreeg. "Kom op mens, niet zo zeuren, geef me dat lekkers wat je in je hand hebt", en ondertussen maar nee blijven schudden als ik vraag of haar het alleen om het lekkers gaat
Maar ach, ze is nog zo jong, dat komt wel een keer. Ik ga haar nu niet overvragen met zulke dingen, voornamelijk wil ik dingen doen die we beiden leuk vinden, en waar we beiden met plezier iets van kunnen leren. En Luna is altijd best in voor wat nieuws en actiefs, samen van achteruit de wei naar voren rennen is ook erg leuk 
dus... gaan we naar Griekenland hihi.
Fijne werkdag Lotte!