Eet smakelijk! Ben benieuwd wat Tobias allemaal heeft uitgespookt op kantoor Weet wel als ik Dodge meeneem, dat ie s'avonds niet hoeft te eten.... hij weet precies waar marketing zit en de test afdeling van de nieuwe koekies
Jeuj, m'n weekend begint weer, dus kan weer volop meekletsen! Ga vanaaf bijlezen. En regen of niet, ik ga straks in de bak rijden!!! Punt... uit!
Grit
Geplaatst: 21-01-10 19:06
Succes Marleen . Gisteren zeiden ze dat het vandaag droog en zonnig zou zijn. Nou hier geen zon en genoeg regendruppels
ellieellende
Geplaatst: 21-01-10 19:08
Zo is het Marleen! Lekker hoor, donderdagavond al weekend!
Ik ga lekker niets anders doen dan bankhangen vnvd! Een vriendinnetje is terug van vakantie, dus ik ga daar zo ff kletsen, en dan weer naar mijn eigen bank
Ravien
Geplaatst: 21-01-10 19:11
ellieellende schreef:
Ga jij ook mee Eline? hihi wist ik niet joh!
ik wist niet waar het over ging dus ik schreef het maar op,nee ik ga niet mee,waar gaan jllie heen
snowdon
Geplaatst: 21-01-10 19:12
Grit, dit dansje oefent ie dankzij jou
Tobiasje was braaf hoor! Wel errg overdreven wantrouwend/waaks naar mn collega's... oops!
ellieellende
Geplaatst: 21-01-10 19:14
Ravien schreef:
ellieellende schreef:
Ga jij ook mee Eline? hihi wist ik niet joh!
ik wist niet waar het over ging dus ik schreef het maar op,nee ik ga niet mee,waar gaan jllie heen
ahh zo, nee we gaan met een paar kontenkletsers naar een 80's en 90's feestje
arme grit, nog steeds ziek... isla werkt heel goed voor je keel.
en een knuffel voor nigel
hier krijgt mitch lijnzaad brok voor zn vacht, maar zit ook mais in om hem op gewicht te houden. (dus geef ik niet aan avelyn en odinn) mitch verhaard al wel maar die andere 2 nog niet. binnenkort even lijnzaad halen om te koken.
he wat balen puck... ruzie is niet leuk...
ellieellende
Geplaatst: 21-01-10 19:32
Ik geef ook slobber, zit ook lijnzaad in trouwens! Vind het helemaal gaaf om te zien en horen hoe ze dat opslobberen Ik probeer om tot tussen mijn oren slobber te krijgen
Ravien
Geplaatst: 21-01-10 19:45
Ravien schreef:
ellieellende schreef:
ahh zo, nee we gaan met een paar kontenkletsers naar een 80's en 90's feestje
leuk,sorry voor jou Ellen
Akecheta
Geplaatst: 21-01-10 20:33
Ravien: geknutseld, ziet er leuk uit Resi_lover mooie foto's van Palle en Anique ManOuke zaterdag mensen voor Ouke: sterkte en succes Janet: nieuw rooster, ziet er niet slecht uit! Rondgescheurd met A3--- geen boetes hoop ik? Succes TK met Balou, hoop dat ie snel weer opknapt Mannen die lastig zijn met wekker zetten --- GEEN last van--- bewust vrijgezel Tinkervlot: snoepiedepoepiepuppies (leuk woord voor galgje ) Claudia78: gefeliciteerd Ook voor Britta maar heb nog niet gelezen waarvoor? Grit: keelpijn, beterschap Eevee: Tinka aan het bokken, en toch lekker gereden! En een dansfeest dit weekend: veel plezier voor iedereen dit gaat...
Resi_lover
Geplaatst: 21-01-10 20:50
Goeieavond
Zaterdag mensen voor Ouke...
Balou
Tobias mee naar het werk van leon
Patric op het strand
Aaaah, Cecille Cute Die gaat natuurlijk ook op de foto als ik langs kom
Grit op Brent en Thimo gepast de tweeling?
Britta en Clauda, Gefelciteerd
Nigel Puck
Eefje lekker op buitenrit geweest
Nathalie morgen naar de dokter
Heey Arjan
Balou dit jaar naar de hengst gaaf Oohja, natuurlijk, ze is misschien drachitg, ben jij niet vreselijk benieuwd, ik zou meteen de VA gebeld hebben ;=
Leon
Vandaag even na school bij Pur geweest, even aandacht geven Vond ze volensmij wel leuk, ze stond met de kruiwagen hooi voor haar naar buiten te kijken, terwijl ik d'r staart aan het uitpluizen was Daarna nog even met d'r in de bak gespeeld, duurt dan wel even voordat ze stopt ik stond daar maar "hoooo.... Hoooooo... Hooooo.... " En zij maar doorstappen Doos en toen hebben we nog even naar een hardloper op de dijk staan kijken, was heel interessant vond ze
grid
Geplaatst: 21-01-10 21:03
Hé Arjan Wel de goede dansen oefenen hè en Arjan en Leon succes nog met laatste dingen regelen/ kopen voor bruiloft enzo schiet alweer op Tobias werd waaks van kantoor en collega's moest ff wennen in andere omgeving waarschijnlijk
Balou laten dekken of is misschien al dragend idd gewoon ff laten scannen dan weet je het O malley heeft wel een groot hoofd vind ik maar dan moet je binnenkort overal hengsten gaan kijken of naar keuringen/ show gaan dan zie je er veel tegelijkertijd
Puck ruzie huh hoe kun je nu ruziemaken als je grenzen stelt? Je kunt toch gewoon aangeven waarom enzo naja als ze het niet (willen) snappen dan niet toch
Eefje lekker gereden op Tinka ze had er zin in en nu werken, werkse nog!
Marleen in bak rijden idd wel balen dat regen
Loïs staart uitgeplozen en in bak gespeeld met pur
Hier hooguit een vitaminespuit tijdens rui maar meestal nisk nodig komt er goed doorheen O ja iedereen vast veel plezier bij 80-90's party dit weekend
Was vanmiddag vroeger naar huis gegaan hele tijd op bank gelegen en asperine genomen dat heeft wel geholpen Zo richting Say denk ff longeren of iets hoop dat beetje droog...
Grit
Geplaatst: 21-01-10 21:08
Gelukkig Ingrid, dat de hoofdpijn wat gezakt is! Veel plezier bij Say.
Lois lekker met Perfect getut
Ik heb eigenlijk nog nooit slobber gegeven. Maken jullie zelf iets of gewoon "uit een pakje" met warm water??
Resi_lover
Geplaatst: 21-01-10 21:12
Grit schreef:
Maken jullie zelf iets of gewoon "uit een pakje" met warm water??
Hier staat gewoon een voerton vol met Slobber, beetje warm water erbij en eten maar
grrr
Geplaatst: 21-01-10 21:18
Oke, nog niet helemaal bijgelezen, maar wel voor 't eerst sinds Kascha terug is echt lekker gewerkt in de bak! Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!