Laat jij het water atijd kou worden, ik laat er altijd tussendoor water uitlopen en weer nieuw warm water erin
grid
Geplaatst: 20-06-09 23:16
Haha zo lang in bad dat water koud en verbrand Was het leuk daar?? in ieder geval ontzettend druk hoorde op radio 145.000 mensen vandaag
klinkt gezellig in tuin
grid
Geplaatst: 20-06-09 23:17
Ga ff beneden sociaal doen
maar hou pc nog ff aan misschien hoor ik nog wat van leon
Grit
Geplaatst: 20-06-09 23:20
grid schreef:
hij is niet zo'n cowboy dan of wel
Hij is een keer mee op buitenrit geweest toen we als kinderen met onze ouders op vakantie waren. Mijn ouders heel duidelijk vertellen dat hij niet kon rijden. Geen probleem, het was een rustig ritje Ze gingen in de buurt een beetje wandelen, tot wij terug kwamen. Zagen ze ons over het veld aankomen, in galop . Mijn broer stevig hangend aan de knop op het zadel. Dus een echte eenmalige cowboy!
Draakje; ben in Volkel geweest??? Was erg druk, of niet?
ik was er gister, was erg leuk. heb er niet zo heel veel mee(vriend vind het wel leuk), maar vind het dan toch wel leuk om te zien, vooral de demo waarin ze deden alsof de vliegbasis aangevallen werd was heel indrukwekkend. ze kwamen van 4 kanten met 15 f16's aanvliegen. er ontplofte vanalles, toen kwamen ze met verschillende helicopters landgroepen brengen en een jeep neerplanten. heel erg mooi om te zien, maar ook wel een beetje eng. en daarna nog demo teams gezien, de oranje f16 die ik wel vaker over ons huis heb zien vliegen en als laatst nog een enorm delta vliegtuig (echt heel groot)
bad vul ik ook steeds bij, maar was half in slaap gevallen en toen was het lauw
haha zie het al helemaal voor me grit, in volle galop.
Grit
Geplaatst: 20-06-09 23:32
De oranje F16 heb ik hier ook zien overvliegen, 4 groepen van 5 vliegtuigen ofzo. Zag er mooi uit. Die demo klinkt idd indrukwekkend.
Grit roept *Grid; Leon is er* Ze wacht al vol spanning op jouw verslag.
snowdon
Geplaatst: 20-06-09 23:54
Sorry grid, maar onze camera bleek kaduuk Later in de auto bleek het enkel de (grote) lens.... maar ja, van vandaag dus geen foto's!
Hadden op heenweg uur vertraging door omleidingen, grmbl. Mijn tante had gezegd dat de weg weer open was.... niet dus Naderhand nog naar mijn tante in Witteveen geweest, gegeten en bijgekletst.
Zusje van Himesh is een schatje Wel nog wat verlegen
Sayla stond lekker in een groep op de wei, werd weggejaagd door de grote smokey cream merrie, maar stuurde zelf weer de vosbonte merrie (v. Kent) weg Ze redt zich wel
grid
Geplaatst: 21-06-09 00:17
Leon
O ja die omleiding had ik ook last van had ik dat niet verteld hier
en o camera kaduuk "gelukkig" enkel grote lens... was het wel nog beetje weer? zagen buien op de radar
Welk zusje van Himesh *denkt wie mams ook alweer was*
Haha ja ze gaat meestal niet de confrontatie aan met de hoogste(n) in rang maar is zeker ook nooit de laagste dan kan ze wel lelijk kijken hè maar da's meestal dan ook alles Ah die van Kent die is leuk Zo te horen vermaakt ze zich wel
Ook nog gezellig bij tante
snowdon
Geplaatst: 21-06-09 00:22
Tommie is de mama van Himesh Heeft nu een merrieveulen van Thunder, effen zwart.
In de achterste wei, grootste groep merries met veulens.
We hebben nog geen koper hoor Alleen geintereseerden.....maarja, dat zegt niet zoveel
Resi_lover
Geplaatst: 21-06-09 09:47
nee, dat is vervelend...
'k zie net dat jij vanaf onze camping waar we in de zomer altijd staan ongeveer 1.30 uur vanaf woont, en vanaf onze woonplaats nog ong. 10 minuten langer.....
goedemorgen annita (vuurtoren) is ook wakker en heeft een lange dag voor de boeg ik ga lekker bij mijn vriendin in hoogerheide op visite is maar 2 uur rijden
Lois je foto's al opgehangen? en een koper gezocht voor Max ook hier moet er nog een gevonden worden voor Faramir verder gelezen dat iedereen voor een andere badwater temp. kiest waar kan je over discuseren haha. fijne vaderdag iedereen
Ik moet het ff doen met me PDA, laptop is in hechtenis genomen wegens poging tot doodslag. Volgende week is de uitspraak! Dus heb bijgelezen, maar zo'n schermpje tikt niet zo heel handig..... sluit me aan bij de samenvattingen van o.a. Lois en Grid.... hihihihi
Vandaag een lekker dagje gepland met hondje en paard, en verder een beetje vaderdaggen enzo!
Fijne dag allemaal!
rommulus