Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
*Boya schreef:@pellie: ik zou voor 't land kiezen. Die paarden geven er niets om. Bij ons kunnen ze naar binnen wanneer ze willen en dat doen ze niet met 'honde'weer. Alleen maar als 't bloedheet is of als ze makkelijk willen eten (er ligt nl een hooibaal binnen). Lekker hoor, frisse lucht voor je paardje.

ze bleven lekker buiten
... was eigenlijk van plan om vroeg te gaan slapen, maar de tijd tikt alweer door ....
maar wel deze week vast nog wel een keer
Chubby schreef:Corbo is wel fijn spul! Had ik ook altijd in mijn rattenkooien. Er is overigens ook een goedkopere versie van Witte Molen meen ik!
Jellie schreef:Marcella, het is idd even proberenNooit van dat spul gehoord. Bedankt voor de adressen. Ik had er ook al een topic over gemaakt. Ga maar langs Babs.
![]()
.
Chubby schreef:Komt wel goed hoor NikitaGogo. Hij heeft me aangenomen met Bokt, dus blijf gewoon lekker bokken. Zolang het mijn werk niet te veel beinvloed![]()
Net gebeld met de zadelmaker. Jammer genoeg gaan ze tot en met het weekend op vakantie. Zadel zal dus pas volgende week aangepast worden *snik*
,kijk maar naar buiten ),
met je oma, erg hoor, hoor je vaak dat mensen na een infarct ineens enorm achteruit gaan, mn opa ook, maar dat was een herseninfarct... sterkte ermee in ieder geval

hihi maar dacht als je zeker weet dat t wel betaald is dan bel ik wel eens op ofzo...
hihi
ohhhh haha
Kom je binnenkort dan een keertje buurten? 

want mevrouw had van 3.5 tot 4 jaar een zeer vervelende puberperiode en ik moet er niet aandenken dat we haar toen zouden hebben ingereden. Daarnaast zie ik ook het verschil tussen zadelmak maken en inrijden. Een 2.5 jarige (en m.n. een hengst) zadelmak maken en ervoor zorgen dat er een gas en rem op zit? Geen probleem, helemaal niet als die 2.5 jarige daarna nog zeker een half jaar tot jaar rust krijgt. Je pakt ze daarna gewoon veel makkelijker op omdat ze het in principe al kennen en dat zadel en die ruiter geaccepteerd hebben.
) en ik hang af en toe met wat licht gewicht over hem heen (met nog wel steeds mijn voetjes aan de grond hoor
). Echt goed berijden zal wel nooit lukken bij hem maar hij moet op zijn minst zadel- en ruitermak zijn.
Hoe gaat het met de spetterpoep van Spetter?
Jeuh, ADSL
zijn (als het goed is
) al over de helft.
) van 's ochtendsvroeg tot een uur of 8-9 's avonds op de bak. Sinds afgelopen maandagavond hebben ze daar nu echt onbeperkt hooi. Toen hebben we namelijk twee grote balen hooi (ieder een kilo of 150-200) gekocht van een boer hier in de buurt. Die twee balen staan dus nu met een dekzeil erover in de bak en daar mogen ze gewoon lekker de hele dag van smikkelen
Ben er wel blij mee want het is ook nog eens geen geseald of ingekuild hooi. Echt gewoon mooi droog en stengelig hooi die je normaal gesproken alleen in die 15-20 kilo baaltjes koopt 
Citaat:jacky, niet zeuren, regenjas aan en rijdenhihi
Lolbroek,moeten we wel een touw meenemen om ons vast te binden,zodat we niet wegwaaien !

haha ja ikke ja van kieffer
hahaha
had t verdomme in word getikt.... 
voor je oma. Ik hoop dat t tijdelijk is.
voor wie t nodig heeft! Moet nu echt aan de gang! SuperRoos schreef:flettie, over de helft al, spannend!!!
fijn dat je van dat mooie hooi hebt, is moeilijk om hier aan goed hooi te komen
De boer waarvan we deze balen hebben gekocht heeft zelf ook paarden en heeft dus gewoon goed hooi voor zijn paarden. Hij heeft deze zomer alleen veels teveel gehooid vandaar dat wij vrij gemakkelijk een paar balen bij hem konden bestellen. Onze buurman, waar we de kleine balen hooi van kopen, heeft zelf een stuk of 15 Haflingers en hooit daar ook zelf voor.
hopen, dat als het idd een hoefzweer is dat ie er snel uit trekt...
haha
haha SuperRoos schreef:wat krijgen jullie paarden veel te vretenohhhh haha
king kreeg sochtends en smiddags een handje graan en verdeeld over de dag 3 plakjes hooi en nog was ie te vet
?