Dat servies van riverdale is ook echt mooi Sita!! Hoelang is je lijst al??? Ik vond dat altijd erg leuk om in mn dozen te kijken wat ik allemaal al had!
net kwamen mn ouders gezellig effe aanwaaien! Dus toch niet heel de middag alleen geweest!
timokyana
Das minder TK!! Kunnen ze je er zomaar uitzetten??
Sita_
Geplaatst: 15-03-09 18:04
Boncho schreef:
Dat servies van riverdale is ook echt mooi Sita!! Hoelang is je lijst al??? Ik vond dat altijd erg leuk om in mn dozen te kijken wat ik allemaal al had!
net kwamen mn ouders gezellig effe aanwaaien! Dus toch niet heel de middag alleen geweest!
Thx, helaas ligt de werknemer van mijn huurbaas in scheiding en zoekt hij met enige spoed woonruimte.hij komt dus dan hier te wonen. Het is erg krom,maar helaas is het zo. Sorry voor mijn ego berichtje,maar is fijn het even kwijt te zijn.
en het ergste is, degene die er nu in komt woonde er voor mij ook in het is ook triest voor deze persoon natuurlijk, scheiding is ook niet niets en heeft twee kindjes. maar goed, zie maar eens een huisje hier bij de knollies te vinden of een plekje waar alle knollies mee naar toe kunnen. gaat lastig worden vrees ik.
paarden staan straat verder ( is van iemand anders) dus mogen blijven staan gelukkig. denk niet dat de meneer die daar woont het op prijs stelt als ik met mijn twee doggies bij hem intrekt