Prada niks zo erg als dat ze doorgaan als je nee zegt wat chev zegt en hij moet dan ook leren snappen dat Prada HEEEEEL belangrijk is smsje klinkt wel lief hopelijk denkt ie dan nu ook echt aan je en heeft ie geduld enzo! Je kunt het altijd nog proberen je merkt vanzelf wel als het weer op hetzelfde uitloopt toch ?!
Stalnijmegen veulie is echt een leukerd persoonlijk vind ik het jammer van dat blauwe oogje maar anderen vinden dat weer helemaal geweldig ...
Die Conner met wit staartje en hoge witte benen trouwens ook
Sita je hebt het ook goed getroffen met vriend zo te horen
Mijn vriend snapt me gelukkig ook helemaal en wil me ook in alles helpen enzo natuurlijk wel ook soms schipperen maarja moet natuurlijk ook iets voor hem overhebben komt van 2 kanten natuurlijk
Ikenindi GEFELICITEERD
Leon --> lekker veel haar aan 2 kanten heeft chayenne al Santa wilde niet echt meewerken dus pff moeilijk welke te pakken van de foto's ik denk 014.
Silas ze ziet er ook al goed dragend uit leuk samenwerkingsverband
en voor de rest bont is dominant dus effen x effen = 100% effen zou wel nog een zwarte kunnen worden als geen van beide het agoutigen doorgeeft *correct me if I'm wrong*
en over het WEER: Pff hier was het vandaag benauwd warm en vanaf middag zonder zon dus echt
Grr kan best door het stof komen maar in de gaten houden is nooit verkeerd pff Banbay zal t wel warm hebben met z'n dikke jas een vitaminestoot wil ook nog wel eens goed helpen
Tamlin afspuiten en lekker buiten is toch ook fijn
ziggy balen van tentamen ...
Pff kan het niet goed bijhouden vriend zit ondertussen ook nog tegen me te kleppen dus ben steeds kwijt waar ik gebleven was dus Sorry als ik nog veel vergeten ben ...
Ik heb gister op Say gereden maar we hadden het allebei al best warm/ benauwd dus lekker rustigaan gedaan en lol gehad en lekker afgespoten en daarna mocht ze nog een klein uurtje op vol weitje bij stal , die zijn pas net open en het is enorm vers gras vele malen verser dan de bosweien dus rustig laten wennen en niet té veel erop. Ze kan zowiezo de hele dag op boswei en dit is dan een extraatje 's avonds Vandaag was het "Johnsdag" dus niks met Sayla gedaan. Die heeft gewoon zoals altijd lekker met vriendjes hele dag op boswei gestaan, die vermaakt zich wel Morgen denk ik lekker naar het bos
Laatst bijgewerkt door grid op 25-04-07 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Gister lekker bezig geweest dus met Say Grid! Leuk! Het gras is inderdaad enorm vet! Wij zijn ook aan het omweiden van een kale naar volle wei.. We bouwen het per kwartier elke week op.. Maar ze worden er al dik van als ze er naar kijken heb ik het idee..
mag niet klagen was een heerlijk avondje *overdag (helaas) werken*
sita balen van tel
[edit] ja deze weitjes zijn nog extra omdat ze pas ruim een jaar oud zijn dus nieuw en vers Say kan er best goed tegen maar idd soms kijken ze dan al zo snel dik en zolang de boswei nog niet geplaagt wordt door dazen staan ze daar goed en worden ze een beetje verwend met 1-4 u vers weitje en dan is het straks mooi het echte verse eraf als ze weer meer rondom stal staan (dan is de boswei echt niet meer te doen ) dus zo verhuizen ze af en toe weer eens
Laatst bijgewerkt door grid op 25-04-07 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt
mij maakt het niet uit maar als het een bonte wordt dan ben ik wel van het feit af dat mensen silas links laten liggen omdat ze enkel bont willen fokken, snap je?
Dat klopt grid. De oude eigenaar van Prada die had eerst een zwartbonte. Maar die was overleden, dus ze wou geen zwart bonte meer. Had ze dees gekregen vond ze het niet een echte tinker genoeg. Verkocht ze haar weer.
Nou.. Eindelijk mag ik het er dan uitgooien. Sita is een shet rijker.. Ze staat wel in Friesland, maar dat is als ik in Friesland ben alleen maar leuk..
Pebbles, stamboekmerrie, zwart bont, 8 jaar oud, aangespannen en onder het zadel..
Femke, Hotze zijn nichtje, gaat haar verzorgen en rijden..
Foto's heb ik nog niet, maar zal vragen aan Hotze of hij er gauw een paar maakt..
jeetje dat van die kleuren snap ik echt geen hout van hoor... net zo min als dat ik snap dat er uit die merrie x silas geen bonte kan komen??? laat ik al dat kleuren gedoe maar aan jullie over, ik ben daar iets te blond voor om 1 2 3 te snappen ( heb ooit eens zo een boekje gekocht met alle keluren, hartstikke leuk,maar onthouden doe ik het niet)
hey leuk sita, was je al langer opzoek na een shetje???? ben benieuwd... nu even verder alles bij lezen