Zou niet eens weten waar ik een foto van mn ex vandaan moet halen..... Denk dat ik die uit mn geheugen gewist heb!!
Snap je helemaal hoor Leon over iets te privé onderwerpen... opa's en oma's dara kan ik over praten, die zijn er nog allemaal maar over dierbare die ik verloren heb.... Nee, sorry.... Dat trek ik niet. Lekker dat je paardjes allemaal bij elkaar komen en dat het jullie nog geld scheelt ook!! En op fietsafstand! Dat is ook mooi meegenomen.
Janet, hoe gaat het? Weer een beetje bijgekomen van je dipje? En schiet het klussen al op? Hebben jullie al een idee wanneer jullie overgaan of komt het zoals het komt?
Lekker op de bank gehangen hier!! Zo nog een wasje ophangen en dan wat eten. Vanavond kijk ik benelux next top model!
Ja gaat wel hoor. Af en toen heb ik zon dip, even flink janken. En meestal is het dan zo weer over. Voel me weer top fit. Ik weet niet wanneer we over gaan, zowieso voor Wilco's zijn verjaardag, 9 december
K*T, heb net flink wat cola over mijn laptop gegooid Meteen theedoek erover enz. Tot nu toe nog geen defecten, maar even afwachten of dat zo blijft. Wel onderin mijn scherm een flinke witte veeg, dat zal niet meer wegtrekken denk ik
Mijn opa's zijn al zo lang dood, dat ik ze eigenlijk vergeet te noemen als we het over oma's en opa's hebben. Ik heb ze helaas allebei niet leren kennen.
Leon, ben heel benieuwd naar je nieuwe stek. Heel jammer dat je de mooie bossen kwijt bent, maar ze dicht bij huis hebben is ook erg prettig en zo te lezen financieel voordeliger. En morgen weer gesprek.
Lois, mooi gemaakt
Glijdende paarden, bah. In de bak nooit last van, maar op nat gras vind ik het ook niks.
Ik vind het leuk dat er hier veel klets, maar ook serieuze praat is. En ik vertel veel, maar sommige dingen ook echt niet. Dat zit dan te diep of is te persoonlijk.
Ik wil wel meer exfoto's zien
Leuk Galeo! Waarom vind je het zelf niet geslaagd??
mini is echt mini!! 2 happen denk ik!! Maar ok, ik eet er 2.....
Heb miniminipizza salami
snowdon
Geplaatst: 26-10-09 18:45
Grit schreef:
Ik vind het leuk dat er hier veel klets, maar ook serieuze praat is.
Klopt Is ook zeker fijn en leuk. Wilde het alleen even aanhalen / noemen, zodat ik niet ongevoelig of ongeïnteresseerd over kom. Tegenovergestelde is eerder waar. Heb de neiging om ook m'n zegje te doen, maar lukt me niet
Grit
Geplaatst: 26-10-09 18:47
Pizza, lekker En eten bij je ouders is gemakkelijk en gezellig
Lois, mooi!!
Galeo, ik vind het al heel wat. Geen idee hoe je zo'n filmpje maakt.
Leon, zo kom je bij mij niet over hoor. En als het niet lukt, dan is het nog te pijnlijk/moeilijk