grrr schreef:Dianne een nieuw plekje dus, maar je was daar toch een soort van mede pensionhoudster? Het was natuurlijk wel een superstek, maar ik snap je wel heel goed. Nu maar hopen dat je ook voor mannetje Boyan een fijne stal vind!
Nee hoor, ik had gewoon erg goedkoop mijn paarden staan, omdat ik de rest van alle andere (pension)paarden ook medeverzorg en ik toezichthouder ben. heb verder geen f*** te vertellen
Is eigenlijk gekomen door Peet dat ik wakker geschud ben, omdat ze Whis niet bij mij neer wilde zetten, omdat ze te weinig met haar kon doen.. Eerst was ik heel erg teleurgesteld uiteraard, maar ze had gewoon hartstikke gelijk. Bovendien zijn er nog een aantal andere dingen die meespelen, waarover ik hier op Bokt geen uitspraken doe..
Ik heb ook helemaal geen haast met het verhuizen van de knollies, prioriteit 1 is om ze bij elkaar te houden. Dat is ook een belofte die ik Angelique heb gemaakt, dat Boyan ten alle tijden een maatje heeft. En zo voel ik er zelf ook over. Ik ga die twee niet uit mekaar rukken, omdat het mij net even wat gemakkelijker is..
Hier geen regen gehad trouwens....