[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 22:52

Haha! Had nooit verwacht dat ik nog eens stapelgek op dat peerd kon worden! Maar ze wilde me, ze heeft me en ze houd me.. Lovers

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:01

Dianne top dat t zo goed gaat met Boyan en Bonita samen Lachen echt fijn om te horen. Gaat ie met jou ook weer lekker?
Sanne ik ben vandaag niet meer stal geweest, morgen wordt ook niks, dus als t goed is zaterdag, met versterking!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:40

pff ik kan niet slapen, ben zo zenuwachtig...
brr werd ik maar eens wat zekerde...

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:51

Ahhh Janet!
Komt goed hoor!
Ken je Bach Rescue spray? Heb je dat in huis heel misschien?
Dat helpt bij mij in dit soort situaties echt goed.

Veel plezier morgen en sterkte ook ermee!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:53

ja, met mij gaat het top, nog wel steeds last van het vliegen van gister (koppijn). Maar k heb vakantie, dus kan lekker tot rust komen Haha! Kom je nog eens koekeloeren naar ze?

Neem ff een neutje Janet, helpt wel, soms Knipoog

Heb nu officieel besloten dat ik op zoek ga naar een nieuw stekje, ik mis het (buiten) rijden echt teveel.... Heb nu anderhalf jaar bijna niks meer met Bonita gedaan, mede ook omdat ik in de wei moet rijden en ook altijd alleen ben, en dan ook niet meer durf, omdat ik dan niet "gevonden" wordt, als ik van haar aflazer, omdat het echt compleet in de middle of nowhere is.. Buitenrijden deed ik wel vaak alleen, maar dan heb je mede weggebruikers, die kunnen waarschuwen als het misgaat. De landeigenaar (is geen boer) is te zeer op zijn privacy gesteld om mij steeds over zijn erf te laten gaan en ben gedoemd tot het nemen van de achteringang, waar je dus niet met je paard in en uit kan.. Met als gevolg dat ik Boyan nog steeds niet verkeersmak heb kunnen maken. Bovendien is er echt 0,0 aan faciliteiten, met als gevolg dat ik bij de landeigenaar moet aankloppen voor een beetje stroom als er een dierenarts komt. Erg op prijs gesteld wordt dat ook al niet.. Met Kato ook een heel drama gehad met de dierenarts, die diverse keren langs de achterkant de Amstel over moest (omdat het dus 's ochtends voor 10 uur was, of 's avonds laat), gelukkig waren de achterburen wel meewerkend en mocht ik hun motor veerpont gebruiken en vond de dierenarts het niet erg, maar ik wil dit gedonder niet nog eens, het is gewoon erg lastig..

Ik zou het liefst naar mijn oude stal terug willen, maar daar willen ze liever geen hengsten, en Boyan castreren gebeurt niet, gezien hij nu met ballen ook een erg gelukkig leven heeft en hij nog erg graag naar de hengstenkeuring gaat Haha!

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:24

Goedemorgen op deze stralende nu al warme dag!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:09

Goedemorgen, snowville,waarom zit jij daar eigenlijk,tis hier bewolkt.@starjo,oh das leuk,waar staat je paardje?Kom ik stiekum n keertje langsrijden,hi hi

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:13

Goedemorgen!

Eefje, lees Snowville zijn onderschrift maar eens, daar zit hij op het moment.. Knipoog

Toch wel begrijpelijk Dianne, hoop dat je snel een nieuwe stek kan vinden!

Janet, veel succes vandaag! Haha!

Vannacht ben ik bijna uit mijn bed gespoeld geloof.. Mijn god wat een regen! Het kwam echt met bakken naar beneden, werd er gewoon wakker van!

Dalijk werken!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:44

Goeiemorgen! Hier ook heeeeeel veel geregend!

Dianne een nieuw plekje dus, maar je was daar toch een soort van mede pensionhoudster? Het was natuurlijk wel een superstek, maar ik snap je wel heel goed. Nu maar hopen dat je ook voor mannetje Boyan een fijne stal vind!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:51

Bloos! echt Siet hier was het prachtig weer gister avond en 's nachts ook geen regen gehoord of zo

Heb dan ook heerlijk buitengereden gisteravond en was beetje laat terug om nog te gaan bokken Nagelbijten / Gniffelen

en Jij dus HEERLIJK GENOTEN van Shania Dromen Cool Heerlijk toch en wie had dat gedacht na je berichten van vorig jaar toen ze zo vervelend contstant hengstig was enzo ... Ze heeft begrepen dat ze geluk heeft met jou Haha!

Ennuh ja als je iedere dag bij kan lezen is het wel te doen Ja maar als je een paar dagen niet op bokt kom dan is het toch best VEEL om te lezen Bloos Knipoog

Vandaag is het best mistig hier...

Ah Keeva Lovers mis wel de bruintjes Nagelbijten / Gniffelen

Uh had ik eigenlijk alle "nieuwelingen" al welkom geheten ?! Nou anders bij deze dan Haha! WELKOM Doei!

Arjan Doei! nog rustig daar ?!

pff teuntje Ach gut da's idd geen fijne situatie, moet toch gebruik kunnen maken van beetje stroom enzo en erf fatsoenlijk MÉT paard op en af kunnen is toch eigenlijk ook t minste Ach gut succes met vinden van geschikte locatie!!

Haha! Leon volgens mij "ken" ik die Pebbles die jij bedoeld ook die staat bij vd Acker of niet ?!

Nu aan t werk Doei!

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:03

Goedemorgen iedereen!

Hier heeft het wel geregend vanacht maar niet zo heel veel, gelukkig. De komende dagen zijn droog zeggen ze dus daar houd ik ze aan!
We hebben dit weekend nml draverij weekend in medemblik, met op maandag ringsteken en kortebaan draverij, kunne we weer lekker gokken! Haha!

Jammer Dianne dat je je plekje niet kunt vinden daar, zoveel land is natuurlijk geweldig maar zo zonder faciliteiten is het een stuk moeilijker.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:10

Goedemorgen Scheve mond

Dianne, Had het inderdaad al eerder van je gehoord dat het je een beetje dwars zat. Boer wilt idd geen hengsten meer (Ik sta op dianne der "oude" stal Knipoog ) en dat is wel lastig voor je. Weet ook even geen oplossing.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:34

grrr schreef:
Dianne een nieuw plekje dus, maar je was daar toch een soort van mede pensionhoudster? Het was natuurlijk wel een superstek, maar ik snap je wel heel goed. Nu maar hopen dat je ook voor mannetje Boyan een fijne stal vind!

Nee hoor, ik had gewoon erg goedkoop mijn paarden staan, omdat ik de rest van alle andere (pension)paarden ook medeverzorg en ik toezichthouder ben. heb verder geen f*** te vertellen Bloos

Is eigenlijk gekomen door Peet dat ik wakker geschud ben, omdat ze Whis niet bij mij neer wilde zetten, omdat ze te weinig met haar kon doen.. Eerst was ik heel erg teleurgesteld uiteraard, maar ze had gewoon hartstikke gelijk. Bovendien zijn er nog een aantal andere dingen die meespelen, waarover ik hier op Bokt geen uitspraken doe..

Ik heb ook helemaal geen haast met het verhuizen van de knollies, prioriteit 1 is om ze bij elkaar te houden. Dat is ook een belofte die ik Angelique heb gemaakt, dat Boyan ten alle tijden een maatje heeft. En zo voel ik er zelf ook over. Ik ga die twee niet uit mekaar rukken, omdat het mij net even wat gemakkelijker is..

Hier geen regen gehad trouwens....

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 11:53

Dianne Ach gut
Hey Arjan! Doei!
Iedreen blij met je aanwinst Sanne Haha!
Sita super gereden met Sjaan! Geweldig meis Haha!
Voorderest ben ik vergeten Bloos

Goedemorgen allemaal Lachen
Gister gelest .. Het gaat gewoon niet de laatste tijd.. Alsof ze denk dat er teveel druk achter zit, word ze blind en naait ze hem er elke keer tussen uit. Ik denk dat ik maar even een stop in las wb lessen..

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:56

sorry,ben n beetje suf.. Bloos

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 13:33

Ochjee, nu maakt die jongen het wel heel bont Haha!
Ik had een afspraak met hem gemaakt, over dat we positief in het leven zouden staan en niet meer aan het verleden denken.
kreeg ik een smsje afspraak verbroken. Daar stond zn exvriendin bij, en toen had ze aan hem gevraagt waar dat smsje opsloeg. Had hij gezegt dat we een datum hadden afgesproken dat we samen zelfmoord zouden plegen Verward En dat die nu dus die afspraak had verbroken. Zoo die ken lachen vanavond zeg.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:34

Wat een vreemde kwast, Joyce!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 13:35

Ja idd. Nu komt alles uit nu ik zo met haar is bijkletst. Jemig, hij heb echt een probleem van hier tot gunter. Datie zoveel liegt enzo

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:35

Dat is vaak bij dat soort jongens... echt er boven staan hoor.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 13:40

Val ook altijd op de verkeerde he Rolleyes Verdrietig

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:43

je bent niet de enige pradaatje Ach gut ik ook

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 13:43

Ach gut

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:44

regent het bij jullie ook zo hard?

Hier in hilversum lijkt het net op de douche openstaat zo hard komt het naar beneden

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 13:50

Ja, t regent keihard Scheve mond

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:54

Hier is het gelukkig nog droog, valt alweer mee tot nu toe.

Hooi is gebracht 29 balen zijn het geworden, van ong 200 kilo, prachtig mooi spul, ben der erg blij mee.

Prada, je treft het inderdaad niet zeg, sta erboven hoor.

Nou tot over een weekje, ik ga lekker op vakantie met viaantje.