Had nooit verwacht dat ik nog eens stapelgek op dat peerd kon worden! Maar ze wilde me, ze heeft me en ze houd me..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had nooit verwacht dat ik nog eens stapelgek op dat peerd kon worden! Maar ze wilde me, ze heeft me en ze houd me..
echt fijn om te horen. Gaat ie met jou ook weer lekker?
Kom je nog eens koekeloeren naar ze?

echt Siet hier was het prachtig weer gister avond en 's nachts ook geen regen gehoord of zo 

Heerlijk toch en wie had dat gedacht na je berichten van vorig jaar toen ze zo vervelend contstant hengstig was enzo ... Ze heeft begrepen dat ze geluk heeft met jou
maar als je een paar dagen niet op bokt kom dan is het toch best VEEL om te lezen
mis wel de bruintjes 
WELKOM 
nog rustig daar ?!
da's idd geen fijne situatie, moet toch gebruik kunnen maken van beetje stroom enzo en erf fatsoenlijk MÉT paard op en af kunnen is toch eigenlijk ook t minste
succes met vinden van geschikte locatie!!
Leon volgens mij "ken" ik die Pebbles die jij bedoeld ook die staat bij vd Acker of niet ?!

) en dat is wel lastig voor je. Weet ook even geen oplossing. grrr schreef:Dianne een nieuw plekje dus, maar je was daar toch een soort van mede pensionhoudster? Het was natuurlijk wel een superstek, maar ik snap je wel heel goed. Nu maar hopen dat je ook voor mannetje Boyan een fijne stal vind!

Het gaat gewoon niet de laatste tijd.. Alsof ze denk dat er teveel druk achter zit, word ze blind en naait ze hem er elke keer tussen uit. Ik denk dat ik maar even een stop in las wb lessen..

En dat die nu dus die afspraak had verbroken. Zoo die ken lachen vanavond zeg.
ik ook