hoofdgerecht: gegrilde zalmfilet, witte rijst en een salade van veldsla met pijnboompitten (dressing olijfolie met een beetje citroensap en enkele druppels Natrena Vloeibaar)
Nagerecht: rijstepap met honing
Klaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

l0rdJ schreef:Sita_ schreef:Leuke foto's Marleen! Ziet er gezellig uit!
Ik ben in Westdorpe geweest en heb mijn lintje nog steeds niet..
Zit er met smart op te wachten..
moet je anders even mailen!
Krijg je op den duur ook... Leuke foto's van jullie allemaal! 

Had ze uit de paddock gehaald, eerst Dewi vastgezet en Aman op wei gegooid, toen beetje borstel over Dewi gehaald en gaan zadelen. Ze stond er hartstikke beteuterd bij te staan... Huh
(
) Enfin, gaan rijden, ging eigenlijk best aardig, veel zwalken, overal kijken, maar laat luisteren. Maar draf en galop tempo kon ik meestal goed beheersen en fijn gereden
Haar galop wordt steeds fijner. Nog wel 1 moment gehad dat ze er in galop ertussenuit naaide en ik met geen mogelijkheid kon terugkrijgen. Maar gelukkig kwam er toen geen verkeer aan... 
Dus toen weer terug de weg op. Twee keer keihard in de rondt draaien, maar ze ging er tenminste niet vandoor
Later nog een groep motorrijders (4) met van die hele zware brulmotoren achterop gehad, en toen die mij zagen gingen ze heel rustig achter elkaar in kolonne aan de andere kant van de weg mij passeren.
Gaat dat beest ervandoor...
Uiteindelijk kon ik dr stopzetten en m'n benen eroverheen. Toen naar de bomen gestapt en appels en peren gaan plukken
Zo leuk.
Maar dat is zo in elkaar geflanst.
Teuntje111 schreef:zoek anders op (hoe gek het ook klinkt) Montignac! Die meneer heeft een suiker- en zetmeelarm dieet!

Teuntje111 schreef:leuke dag gehad zo te lezen Maya! Ben wel blij voor je dat die motorrijders rustig aan deden! Diegene met de zwaardere motoren zijn vaak veel aardiger wat dat betreft als degene met de lichte sportmodelletjes, die scheuren rustig met 80 voorbij en trekken daarna nog even flink het gas open!
Of ze schakelen vlak voor je neus.. Met als gevolg dat als je met Amy op weg bent je kan genieten van een fraai staaltje Spaanse rijschool oefeningen.. Van pirouettes tot achterop de motor gaan zitten..
Ik zie Amy al achterop zitten
Ik weet van Dewi ook nooit hoe ze erop gaat reageren, ene keer doodbraaf, andere keer flipt ze finaal de pan uit...
Kato maakt korte metten met aso weggebruikers op smalle polderweggetjes