Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hihi

Gelukkig gaat ze er met een longeerlijn achter haar kont vlot erop en altijd met een hooinet belonen. Wel is het zo dat ze op vreemd terrein makkelijker laadt, denk dat ze dan denkt dat we dan weer naar huis gaan wat ook meestal zo is.
en sinds vanmiddag zadelmak
mijn vader had tijd over dus is ie er gewoon op gaan zitten. Ze zijn allebei al los door de bak gegaan dus zonder longeerlijn. Ben best trots op ze, nu kan ik ze verder trainen aan de dubbele longe.
Cayusejuhh schreef:Hee tinkiebel.. Die hengsten zijn toch pas 2,5![]()
Nog jonger dus zelfs..... Maya schreef:
Doet me aan iets anders denken. Jullie weten misschien nog wel dat ze toen ze net bij me was er een hekel aan had als je aan dr oren kwam. Als ik dan per ongeluk met halster tegen oren kwam was ze weg. Heb het toen een lange tijd dan langs achter gedaan en dan vastmaken ipv met de klip onder keel. Met hoofdstel vond ze het toen niet erg dat je haar oren goedstak
Inmiddels zijn we een stuk verder. Ik kan vaak voor gewoon aan dr oor zitten; vasthouden en zachtjes dichtknijpen. Dat gaat ook goed, zolang ik er maar geen schaar bij houd. Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met in het oor kijken. Eerste paar keer kwam ze finaal overeind, maar dat is puur van protest, wil ik niet en is verder niet gevaarlijk. Dus ik zei dat ze normaal moest doen en ben doorgegaan. Uiteindelijk ging het erg goed, en kon ik het redelijk openvouwen. Ging niet van harte, maar ben er wel blij mee![]()
Cayusejuhh schreef:Hee tinkiebel.. Die hengsten zijn toch pas 2,5![]()
en laat zehet hier voorlopig bij

Cheveyo schreef:zadelmak is toch iets anders dan inrijden? Onder zadelmak versta ik lopen met een zadel op zonder er op te reageren. Weet nou echt werkelijk niet wat daar erg aan is, ze kunnen het maar vast geleerd hebben dat het helemaal niet eng is om een zadel op de rug te hebben. De mijne moet dat nog meegaan maken en geloof me hij zal het opleggen niet fijn vinden, vandaar dat ik het nog steeds niet gedaan heb.
De soep is niet zo heet als hij gegeten wordt.
snowdon schreef:Meiden, cool down... Als jullie het niet eens zijn met de manieren en/of meningen van anderen, kan dit ook minder aanvallend gebracht worden. Hiermee doel ik op het gebruik van jullie smiley's bij de reacties op tinkiebel.
edit: irish_lady heeft al enigzins aangepast, bedankt!