[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:29

Poging 2 om te posten.

Claudia inderdaad rustig opbouwen.

Nientsje met Feike die geen natte voeten wil, wat een held.

Hier deze morgen mijn 6u rijles gaan regelen en ook mijn examen is al gepland over iets meer dan een maand :D .

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:45

Goed bezig geweest Claudia :)
Flinke paardjes.
Al meer gehoord over die potentiele koper van Milkshake?

Lekker Mira!
Feike kan ook makkelijk voorop met zijn 4 jaar :)

Spannend Lor!

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:46

Oh ja dat meisje is helemaal verliefd, maar ze moet zoals ik vorige keer schreef nog eens langskomen om Milkshake buiten te rijden. Maar voordat ik Milkshake mee naar buiten neem moet Niki toch wat ouder zijn :j

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:52

Hafje is 23 maar buiten opeens 3 jaar oud... Dus de jongste loopt voorop en dat gaat prima.

Succes Lor!

Hoop voor Milkshake dat het door gaat

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 21:19

Nu is nog iets meer dan een maand voor het examen maar als ik slaag gaan jullie het natuurlijk horen :D .

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 21:49

Spannend hoor Lori :) heb je er vertrouwen in?

Feike dappere dodo :) haha.

En hoe gaan jullie morgen de 33 graden overleven?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:27

Ik hoop het voor Milkshake!

Spannend Lor!

Ik moet morgen de hele dag stage lopen pff

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:42

Ja hoor ik heb er vertrouwen in :D .

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 23:50

Heel veel succes alvast!

Lees morgen via de laptop uitgebreider bij! Zag al wel foto's van Feike met watervrees! :))

Net een uurtje terug van stal. Rondje wezen mennen met Max en Macgic gereden door de sproeiers heen! Kreeg ze niet uit en hij leek niet onder de indruk dus gewoon gaan rijden! :))

Beide hengstenvlecht gedaan ivm het weer morgen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 23:52

Dott schreef:
En hoe gaan jullie morgen de 33 graden overleven?

Jammer dat het niet een weekenddag is, anders ging ik wel naar het strand.. Maar nu gewoon werken.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 23:53

Oh alvast succes Lor :j

ik ga morgen proberen mijn cavia's verfrissing te bieden in het tuinhuis en euhm.. Er zal niet veel anders opzitten dan leren voor de examens zeker..

super dat hij zich niks aantrekt van die sproeiers :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 00:36

Hier heel de dag niet thuis de nijnen zullen het zonder mij moeten redden, pas na 17u ongeveer thuis ;( . Hoop dat het goed gaat want met die lange vacht phoe...

Maar veel van de mega warmte ga ik niet mee krijgen met dat ik les heb :+ . Hoop enkel enorm dat het onweer doorgaat want heb nog onweer foto's nodig :') .

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 07:04

Spannend Lori!!

Succes met stage vandaag Nientsje!

Wat goed van ze Mandy, lekker gedoucht tijdens het rijden :P

Ik ga gewoon werken, lekker koel in de banketbakkerij ;)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:36

Hihi. Lekker sproeien tijdens het werk :)

Ik heb zac zn neus ff ingesmeerd en zn vliegenmasker opgedaan ivm uv straling en eerdere oogtumor.. verder straks plannen maken voor Pinkpop :D nog een weekje!!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:48

Lekker, stage lopen in dit weer :') Succes Nietsje

Bn benieuwd of Milkshake dan een nieuw baasje krijgt. Maar als ze echt interesse heeft kan ze vast wel even wachten :)

Gister even een stapritje met Chi gedaan met een hackamore. Broertje liep met z'n pony mee. Dat zijn twee stijfkoppen samen :+
Chazie is gister gekapt, ging redelijk goed! Mam wilde haar uit de wei pakken en ze lag en toen ze het halster zag ging ze helemaal plat liggen :') Wilde liever geen halster om haha.
Scriptie moet aangepast worden voor september, ik had nog dingen niet goed genoeg uitgelegd volgens de jury. Jammer van het extra werk maarja, gelukkig nog een tweede kans voor aanpassingen.

Dus vanwege de weinige vrije tijd alleen meeleesmodus tot ergens volgende week :+

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:06

Hahahaha. Heb een x een filmpje gezien van een paard dat plat lag aan t halster en ook gewoon bleef liggen :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:07

Had ik het maar gefilmd :( Zag er echt hilarisch uit

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:12

Warmmmm {:} . Te warmmm :+ .

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:37

Spannend Lor!
Dat zou leuk zijn voor Milkshake Claudia :)
Zie het al voor me Sheryn zo van ^) :evaw: ik blijf lekker liggen hoorrrr!

Gijs moest vandaag aan de bak, grondwerk les! Hij wil altijd graag rennen, vandaag was niet anders. Dan kan je wel super rustig aan doen, maar dat vind ie maar saai, stom en frustrerend. Dus toch ook een rustig drafje een galopje meegepakt, kan ie even zijn energie kwijt.

Na de les lekker de tuinslang erop en toen mocht ie nog even lekker rollen. Daar werd dankbaar gebruik van gemaakt, niet één keer rollen, nee nóg een keer, nóg een keer nóg een keer, nóg een keer.. onder luid gezucht en gebries. Kennelijk was het errug fijn!
Thuis zelf ook maar gelijk onder de (lauwe) douche gestapt. Mén wat een vies plakweer!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:31

pff, even een ego post hoor. Baal echt ff onwijs.
Heb nu pakweg een jaar een fijne trek auto, afneembare trekhaak, niet te zwaar maar mag wel 1600 kg wegsleuren.
Dik tevreden, kan zelfs wel zeggen dat dit de 1e auto is waar ik echt dol op ben <3
Nou heb ik hem gekocht voor 800€, dat was al een idioot koopje, van iemand die er ook dr trailer mee trok. De auto had wel een kleine tik in de motor. Dit wisten we ook (vriend is nog wel beetje handig qua autokennis) maar vriend dacht dat ik er nog wel een jaar of 3 mee door kon rijden voor het echt een serieus probleem zou worden.
Vriend van hem die monteur is bevestigde dat.

Nou is mijn auto de laatste week een beetje aan het bokken en sputteren als ie net gestart is in de 1e en 2e versnelling, als ik wat gas bij geef dan is het wel oke.. maar dat heeft ie nooit gedaan.
Kunnen een aantal dingen zijn, maar word dus wel vermoed dat de motor slechter word (en die tik en aanhangende problemen dus erger) en ik BAAL _-:( _-:( _-:( |o |o |o -:(-
Hoewel er nog niks vast staat is de kans wel redelijk, en ik ben eigk nog niet bereid om afscheid te nemen van mn auto als dat zo zou zijn, maar ik wil wel veilig mn trailer er achter kunnen hangen (en met een motor die serieuze mankementen gaat vertonen doe ik dat toch niet zo prettig).
Liefst zou ik een zelfde auto weer kopen, maar ja goed.. beetje fatsoenlijke kost natuurlijk wel meer dan ik voor mijne heb betaald.. en laat ik nou net eigk het geld niet hebben vooreen andere auto.
Althans, dat zeg ik verkeerd.. ik heb het wel, maar ik wilde een (groot) deel op de spaarrekening laten staan, en een deel gebruiken om wat roodstand weg te werken.. als ik een andere auto zou moeten kopen kan dat dus allemaal niet..

ARGH!!! -:(-
Sorry.. ik moet even van me af schrijven.. ondanks dat er nog niks vast staat, is het met mijn geluk wel redelijk zeker dat er niet iets simpels aan de hand is.
Heb er ook net vorige week nieuwe banden op laten zetten en nieuwe speakers in gezet, met het idee: met een beetje geluk trek ik hem nog wel door de volgende APK (in oktober).

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:49

oi dat is balen dott!

ik had vandaag les.lekker in de hitte.ik had er gelukkig niet zoveel last van door dat er nog een beetje wind was.had me goed ingesmeerd,tegen t verbranden.
normaal is t paard waarop ik rijdt erg braaf,gaat wel eens een aantal stappen opzij,maar dat vang ik egenwoordig netjes op.echter vandaag was ie echt aan het vervelen.wilde niet meelopen uit de weide,verrekte het om netjes langs bepaalde punten te lopen(lees,constant afwijken of omdraaien) en toen ik afstapte wilde hij weer niet mee de bak uitlopen.had zeker met de warmte te maken hihihi
en nu aan twee vingers blaren door de teugels.niet lekker.
flink gewerkt in elk geval(of in ieder geval dat gevoel heb ik..)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:50

Lori, geluk voor jou. Het onweer is doorgegaan. Heb je foto's kunnen maken?

Dott, dat is vreselijk balen! Het enige nadeel van auto's! :(
Hoop voor je dat het toch meevalt!

Ellie, lekker eigenwijs! Soms heb je het gevoel dat je zelf harder moet werken dan het paard. :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:58

Haha Ellie, misschien lag het idd aan het weer. Zac had ook al geen zin om mee te lopen uit de weide. Die dacht vast ook: je denkt toch niet dat ik wat doe het vrouwtje?
Ik wilde hem alleen maar even afspuiten :')
Wel fijn dat je het gevoel hebt dat je gewerkt hebt, fanatiek gesport ondanks de temperatuur :D

Thanks Mandy, hoop ik zelf ook. Is idd nadeel, zeker als je gewoon niet te geld hebt voor een luxe auto. moet het toch met een wat oudere doen..

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 22:43

Paardjes en hitte, Feike kwam zwetend van de wei af (malle doos lekker speken) dus hij had vandaag vrij, veel te warm.

Ahh balen Dott :(:)
Hopelijk is hij opknapbaar!

Hihi eigenwijs paardje Ellie :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:50

Nee, jammer genoeg pech voor mij toen ik uit de les kwam was het even zwaar aan het regenen, enkele bliksem schichten maar tegen dat ik thuis was was het al gedaan en kreeg ik te horen dat er hier 15min (amper 10km!) van het centrum af enkel regen was geweest.
Op de weerradar gekeken en het onweer ging vlak naast ons doeme... |o . Krijg ik doodleuk van een vriendin te horen die 2u verder in Be woont dat het bij haar volle bak aan het bliksemen is 8)7 .

Dott@ Oei dat is balen :( .