Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dagmach schreef:Mira283 schreef:Ondervind er nu de problemen van. Komt de vraag in mij op WAAROM?!
Tegen welke problemen loop je aan? Is je dier toen zadelmak gemaakt of dagelijks aan het werk gezet. Hoe oud is je dier nu?
Mira283 schreef:De osteo komt deze donderdag haar behandelen. Maar ik baal wel. Ze is eentje die zo gestressed is onder het zadel. Haar rug zit vast een wil alleen maar rechtsom links om dan komt ze omhoog of gaat ze staken. Gister gewoon gereden met iemand die meerdere jonge en probleempaarden heeft gereden. Ik word weer gestressed van haar en zij van mij. Maar tussen het staken en klieren door laat ze zich wel zien en netjes aan het werk zetten.
Mira283 schreef:Respect is een groot probleem bij haar. Ze denderd als het haar niet zint over je heen of komt omhoog. Met parelli technieken haar al flink wat bij geleerd. Maar bij andere mensen is ze erg respectloos. Probeer haar recht te krijgen ook in de omgang maar het duurt gewoon even. Kreeg al de tip om haar weg te doen de klik zou er niet zijn...