Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_D_H schreef:even een paar fotos:
wie wordt hier nou niet verliefd op
springen is toch echt wel ons ding
Euhm sorry?
noem je mij arrogant?
ik kan het toch niet helpen dat ik zo knap ben? (als ik tenminste niet zo arrogant kijk)
Relaisspringen:
achterlijk hard moeten rijden omdat mijn partner dus een balkje had
maar we waren uiteindelijk 3de
Dressuur:
Citaat:dit is dus mijn ruana,haar eigenlijke naam is ruth maar dat vondt ik echt geen mooie naam.deze foto is genomentoen ik haar ging bekijken.
ruana is een afstammeling van sjakie uit de hof van ede en puck uit de hof van ede.
ruana is een lef jong dier maar schrikt nog van veel dingen.
Ik ben druk doende haar goed te poetsen want ze was verschrikkelijk vies toen ze haar kwamen brengen
iemand nog tips hoe ik haar staart moet wassen(nog nooit gedaan maar t moet wel gedaan worden)
ik hoop nog vaak op dit forum te komen en ook fotos te plaatsen
dit is dus mijn ruana,haar eigenlijke naam is ruth maar dat vondt ik echt geen mooie naam.deze foto is genomentoen ik haar ging bekijken.
ruana is een afstammeling van sjakie uit de hof van ede en puck uit de hof van ede.
ruana is een lef jong dier maar schrikt nog van veel dingen.
Ik ben druk doende haar goed te poetsen want ze was verschrikkelijk vies toen ze haar kwamen brengen
iemand nog tips hoe ik haar staart moet wassen(nog nooit gedaan maar t moet wel gedaan worden)
ik hoop nog vaak op dit forum te komen en ook fotos te plaatsen