Bij Beets op de A7, maar heb het net gevonden, een auto te water, maar er staat verder geen nieuws bij. Vanmiddag ook nog op de A7 bij zaandam.
Resi_lover
Geplaatst: 20-12-09 22:22
dichtbij dus
Eevee
Geplaatst: 20-12-09 22:24
Ja, een ongeluk zit nu in een klein hoekje...... Ik ga ervandoor, lekker relaxen op de bank Morgen weer om 10 uur naar de paardjes, kijken of ik nog meer mooie foto's kan schieten
ellieellende
Geplaatst: 20-12-09 22:29
truste bedgangers! oeeee Maartje leuk! Ben benieuwd naar foto's!!
mnkortleve
Geplaatst: 20-12-09 22:34
Trea gefeliciteerd met je verjaardag. Dat is nog eens leuk wakker worden zeg.
Grit Was het een leuk feestje?? Bravour liep vanavond weer druk heen en weer toen ik met de emmers aan kwam. Benen strekken en dat te bedenken dat ze de hele dag al buiten liepen. Arme spoek.
Resi_lover Leuke pics.
_Rhiannon_ Wij hebbben ook zo'n kat gehad.
Chanel_ Poesjes in de sneeuw. Wat vervelend zo net voor de feestdagen.
Puchje Leuke pics. Geweldig zeg dat het allemaal zo goed gegaan is. Hint wat voor hint. Ziet er leuk uit die foto's. Hoeveel mensen zitten er eigenlijk in dit topic??
Boncho Bons in de sneeuw.
_janet_ Lekker knus samen in bed blijven als je ingesneeuwd ben. Leuke stukjes. Wat een verschil tussen de paardjes, brandschoon en vreselijk vies.
snowdon Heel spannend zo'n muts
A_Pallieter Mooie pics.
Lucy_1 Dat is een heel gewicht om boven te krijgen gelukkig is alles goed verlopen. Knappe Johnny
bailey94 Wat een strakke vlecht.
draaakje Gezellig paardendagje in de sneeuw.
Eevee Veilig thuis. Hier in de buurt is vandaag ook iemand verongelukt door de gladheid.
grrr Welterusten.
Ik had de jongens beloofd om sleetje te gaan rijden, maar dat viel natuurlijk niet mee omdat ik last heb van mijn rug. Hanco verdrietig dus ik zei dan zetten we het paard wel voor de slee, nou dat vond hij maar een slecht idee. Ik heb toch Bonny uit de stal gepukt en haar een haam met wat strengen om gedaan, toen ik buiten kwam was mijn slee spoorloos. Ik op zoektocht en ja daar waren ze mee aan de haal gegaan, Gerjen vond het er wel heel leuk uit zien en die wou wel sleetje rijden., Hanco zo jarloers als hij is wou nu ineens ook wel. Slee er met een touw aan geknoopd en lopen maar we zijn richting dorp gegaan, we hebben veel bekijks gehad en dat op zondag. De jongens vonden het helemaal geweldig en Bonny was heel braaf ik had het nog nooit gedaan met haar dus het was afwachten hoe ze zou reageren.
Echte mooie pics heb ik niet want John was aan het voerladen en niet in de buurt om even wat foto's te maken hopelijk ligt het er morgen nog dan kunnen we nog een keer gaan.
geweldig Mirjam!! super lief van Bonny en de jongens toch lekker sleetje gereden
Resi_lover
Geplaatst: 20-12-09 22:38
Haha, Mirjam, geweldig "Hanco zo jarloers als hij is wou nu ineens ook wel."
mnkortleve
Geplaatst: 20-12-09 22:40
Het tuig paste voor geen meter vandaar dat ik de rest maar weg gelaten heb. In de schuur ging ze een paar keer met haar hoofd naar beneden en toen lag het hele spul weer op de grond. Mevrouw blijft dan ook zo nuchter staan.
Ja Hanco kan het dan niet hebben dat Gerjen wel wil
hahahahaha dan worden het echt ski's, want ik denk dat dat Niamh iets harder gaat dan..... maareh ik durf het wel aan hoor! Dus als er nog sneeuw ligt Leon op je eerst volgende vrije dag, kom maar op!
Resi_lover
Geplaatst: 20-12-09 22:46
ellieellende schreef:
hahahahaha dan worden het echt ski's, want ik denk dat dat Niamh iets harder gaat dan..... maareh ik durf het wel aan hoor! Dus als er nog sneeuw ligt Leon op je eerst volgende vrije dag, kom maar op!
we hadden vandaag aant eind van de middag verjaardag van oma, ze wonen in een flat met een enorme parkeerplaats voor de deur. mijn nichtjes op de slee en mijn oom trok dan met de auto ervoor.. was ook wel leuk gezicht hahaha