Hoi Ik heb ondertussen 2 soepen gemaakt en een stal uitgemest ( zit in de kliko !)
Ik heb 1 opa en 1 oma nog opa 93 woon naast me ouders op zijn eigen me oma 89 die woon in het bejaardenhuis waar ik werk . Dementie, maar kent ons nog wel , al denk ze dat haar moeder bv nog leeft enz.
Grid ik hbe ook jaren op kantoor gewerkt maar die combi van airco en verwarming maakte ons ook ziek. Nieuwe kantoor ging beter. In het bejaardenhuis is het alleen maar warm warm warm. Zomer en winter is het daar puffen
Vlas is glader dan hennep dus ikd enk dat ik ze op hennep doet weet het onderhand wel zeker. Neem goed vocht op, stro niet. En tuinders zijn er nog wel blij mee. Ben net buiten aan het kijken geweest waar ik een mestplaat kan maken( liggen steltonplaten)
Snow morgen voor je duimen joh >
Ja de drunense duinen is wel erg gaaf , maar dichter bij huis is ook heel belangrijk!!!
Wat komen er serieuse privé-onderwerpen naar voren hier af en toe.... gisteren personen die je mist, nu opa's en oma's.... ik zou er goed over mee kunnen praten over beide zaken, maar ik merk dat ik daar nog over dicht sla
Dan is wat lacherig over exen e.d. praten toch gemakkelijker, ook al is dat voor sommigen misschien ook erg privé.
Maartje voor het eerst gegalloppeerd met Odje! Lekker hoor!
Owja, Spoek die schrok... Tobias reageert zo als hij een stroomschok krijgt, vind ik ook eng..... knallen ala vuurwerk heeft hij buiten alleen nog maar gehoord als ie aan de riem was, dan reageert hij wel bang en extreem alert. Weet niet wat ie zou doen als ie dan los was.
Het wordt inderdaad vroeg donker, nu kan ik nog veel dingen overdag doen... dus wordt wel weer omschakelen als ik ooit weer aan het werk ga deze winter
grrr leon Oot of Odinn he hij was echt moe aan het einde ging hij stil staan en reageerde niet op mn been, dus geen hem met mn hand een klap op zn kont, je zag hem denken "huh geen zweep, toch een tik wat is dat nou"
Paintlinger
Geplaatst: 26-10-09 18:10
Ja,we hebben wel licht....maar ook een heleboel water
Heb best lang geshopt ook......had ook nog wat andere dingen uit de stad nodig......de douchematjes waren nodig aan vervanging toe
edit: Ohja, heb ook nog een bakkie bij mijn moeder gedaan
Laatst bijgewerkt door Paintlinger op 26-10-09 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt
owja, veel water... hmm dat zou dan eerder pootje baden en spetteren zijn, zou dan ook niet echt gaan rijden (ben als de dood om onderuit te gaan met paard en al door waterige / gladde ondergrond)
Ik ben gisteren nog onderuit gegaan met Nigel... Lekker verzameld galopje, en opeens glibberde ie weg, suffie. Hij had wel snel zn evenwicht terug, dus we vielen niet om, maar hij schrok er wel ff van.. Gusj