Mensjes ik gaat er weer vandoor. Ga even met de hond aan de fiets hier door de wijk. En dan douche en me mandje in Morgen nog een dag werken en dan lekker weekend
TK en Bubblegum, heeel erg veel sterkte vandaag...
Sanne, je zei gister al... Lotje heeft Kato op haar schouder zitten, beide eerste dag in de sloot Moest er wel even om lachen Was het trouwens dezelfde sloot?
Vandaag is smidje weer geweest, weer keurige hoefjes hier!! Bonita was dit keer een engeltje met bekappen, scheelt zoveel dat ze nu niet meer in de kudde staat, ze is veel rustiger geworden en geen stress meer van het uit de kudde halen..
Wil Lon nog even feliciteren met haar verjaardag, maar volgens mij post ze hier niet, weet niet of ze wel leest..
Laatst bijgewerkt door DianneM op 11-09-08 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt
ja, ze staan met zijn 2-tjes en het gaat echt heeeeel erg super met die twee zo, beide rust in hun kop, ze zijn hartstikke lief tegen mekaar, ondanks dat Bonita duidelijk laat merken dat ze echt de baas is. Boyan heeft haar nog steeds niet gedekt, dat duft hij niet omdat ze te dominant is Hij probeert het niet eens, want hij krijgt echt meteen op zijn kl0ten als hij achter haar staat en aan haar kont probeert te ruiken. Dat vind ik dus ook echt super Beide hartstikke rustig en ook nog eens een keurig opgevoedde hengst
Het weer.... Vanmorgen zon en hartstikke warm, rond 12 uur hoosbuien, rond 13.30 weer zonnig en heeeel erg benauwd, is het nu nog steeds trouwens..
Laatst bijgewerkt door DianneM op 11-09-08 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Meeeeeen.. Ik heb zo zo zoooooo ontzettend lekker gereden op mijn super Sjaan.. Wat een pony joh! Ze word al goed nagevelijk, en gewoon super.. Eind van de les hebben we een begin gemaakt met wijken.. Ze deed het eigenlijk al vrij snel.. Gewoon een pasje ofzo.. Super he! En tussen door ook, galoperen enzo, hals strekken, verruimen.. Ze pikt het zó op! Heb ook al afscheid van Eveliene genomen, die zie ik morgenavond namelijk niet meer.. En dan kan ik lekker thuis gaan rijden!
Hihi, de blijheid straalt wel uit mijn berichtje volgens mij..
Echt, ik stapte op.. En ik denk, dit word de knaller van de avond.. Geweldig, ze liep alsof ze goud moest winnen.. Had fans aan de bak staan die heel erg complimenteus waren enzo.. En echt, ik vond het geweldig!