Zie hele gave foto's voorbij komen van prada, boyan, snowdon, amy, shania.
snowdon: gezellig middagje gehad! Zeker veel bijgekletst. prada: hmm lastig een naam te verzinnen. sita: dat zal wel schrikken geweest zijn zeg. Arme hotze skieend achter wilde haf aan. lordj: lekker gemend met ryon gaaf zeg, vind het echt 1 van de mooiste tinker hengsten.
vanmiddag even bij mijn schoonzus en de paardjes geweest. En daarna bij mijn schoonouders gegeten.
Ga straks even bijlezen, eerst een verslagje van onze dag. We zouden met z'n allen gaan rijden naar Boshuis Drie en daar wat eten, maar Roy was ziek, dus dat ging helaas niet door. Toen hadden Mees en Mark zoiets van, we gaan het samen proberen. Gewoon rustig aan, want voor Neeltje was het pas de tweede keer, en vorige keer was ze aardig heet. Dus ik heb eerst een stuk meegefietst, maar Mirthe was juist heel druk, omdraaien enzo, terwijl Neeltje rustig vooruitsjokte! Toen ben ik terug gegaan, en later nog gebeld, de jongens wilden naar het Boshuis, dus Karine en ik zijn er toen met de auto heengereden. Vond het toch wel heel stoer, m'n eigen man en paard, samen zo'n leuke combinatie! We hebben ook nog wat foto's gemaakt!
De paarden moesten eerst in een stand, want in de wei stond al een paard van iemand:
Toen die man met z'n paard wegging, hebben we Mirthe en Neeltje in de wei gezet: Toen weer opzadelen: (ze had gerold, dus was nogal vies en nat!) Daarbij hadden we veel bekijks, en 'ongevraagde' hulp, van verder wel aardige mensen uit Wassenaar: En daar gingen ze weer, de mannen: Drafje:
Wat erg leuk om te zien was, was dat Mirthe en Neeltje zich heel erg aan elkaar optrekken. Mirthe is normaal niet erg lief voor andere paarden, maar met Neeltje gaat het heel goed, kun je gerust tegen elkaar aanrijden!
Ja he? Karine en ik vonden het zelf ook wel erg stoer, vooral omdat Neeltje nog maar weinig kent, en zij gaan er gewoon mee op stap! En dan gaat het vaak ook wel goed he?!
Even vraagje tussendoor voor de mensen die ook met een Tink in Lunteren zijn geweest.... Hebben jullie al een keuringsrapport o.i.d. ontvangen? Ik nog niet namelijk en ben even benieuwd of jullie wel al wat hebben gekregen