NikitaGoGo schreef:Jean - dat verhaal over sneeuw heb ik vanmiddag ook al gehoord......
Leuke foto's van verschillende mensen bekeken.
Hebben jullie al op de site van HONDENOPVANG BOSNIË gekeken? Deze honden hebben jullie steun deze winter hard nodig en zeker als het gaat sneeuwen in Bosnië.
http://www.irishcobs.org/albums/album59 ... .gif[/img]
www.hondenopvang.com
Jellie – is er al iets bekend van je rode uitslag ?
Moet nog een aantal pagina's teruglezen, kom ik net bovenstaande tegen!
Heb direct gekeken....en och jeetje, voor 3 euro per maand...da's toch best te doen dacht ik net. Dussss...ik heb ze net gemaild, en gevraagd of ik hem nog kon adopteren....en "hem" is ... CUPKO ...
Nu maar even afwachten of hij "ons" hondje kan worden!
Zo....en dan ook direct maar een hondehokje "bestellen" voor Cupko..eenmalig 40 euro moet Annemarie ook nog wel lukken!
Hoop dat ik zo een steentje kan bijdragen voor 1 of meerdere van deze honden!
Zo en nu de rest van jullie berichten even lezen ...
PS...ik heb het natuurlijk nog niet allemaal gelezen, maar toch nu maar vast vragen (let op, lees ik het zo direct allemaal natuurlijk hahaha)...maar ehhhh zijn er meer mensen hier die al zo'n hondje geadopteerd hebben?
hihi
kl*te hoor
ohhh hihi
Succes met laden in de regen
Jaja Duh!

zo kende ik hem helemaal niet, hij is altijd erg relaxed, was ook erg gespannen in zn hals, knopen enzo, dus dat ook eerst los gemaakt, dat gaf me ook het gevoel even niet te ver te gaan, paardje moet er ook echt klaar voor zijn vind ik... weet niet kan het niet goed verwoorden maar was mijn gevoel