Weer thuis en Say in hoge noorden en nog in dubio wat ik nu zal doen vandeweek weer terughalen of tot 18 dgn scan laten staan ...
Dadelijk ff goed bijlezen
Oe Leon dan kun je Say een aai geven voor mij en o ja en nu denk ik weer ze weten toch nog wel dat ze niet uit die automatische dingen durft te drinken of had ik dat toch nog een keer ff moeten zeggen gelukkig zijn Britta en morgen leon er Heb hem volgezet en meestal drinkt ze hem dan wel leeg als het maar geen herrie maakt
Hier nog 1 vd nieuwste telgen Rob Roy nakomeling Is nog in afwachting van kleurtest maar pff wat zou dat gaaf zijn als t zilverappel zou zijn zeg Hij is nu al leuk Kijk eens hoe schattig Heeft 4 witte benen achter hoog oplopend met van die "clydesdale"vlekjes net als ook de afscheiding vd bles kreeg hem helaas niet helemaal op foto hij kwam steeds te dichtbij
Laat lekker staan joh, 1 maandje Zal dr morgen wel zien en ff drinken checken
Grit
Geplaatst: 19-06-09 23:30
Say weer vakantie. Wel jammer dat het nodig is, maar hopen dat je er volgend blij van kunt worden. Ging het trailerladen goed?
Ga douchen en naar bed. Trusten!
grid
Geplaatst: 19-06-09 23:36
Vorige keer stond ze al speciaal in rechterweitje want daar is grote bak water en rest is allemaal automatisch Ze zullen het best onthouden hebben maarja mijn enige meisie hè O ja en Donze heeft weer vlecht te grazen gehad nu zit er weer stinkspul op
Zal dadelijk nog ff met John babbelen denk idd dat ik der maar daar moet laten maar heb dan toch een beetje een gevoel
O ja en dit vindt Say van een opvoelbox Hè wat
grid
Geplaatst: 19-06-09 23:41
Ja trailerladen ging oké beetje twijfelen nog maar niet vol in achteruit of zo en al met al maar 10 minuutjes over gedaan dus
Zag ook nog leuke pics van Angela's paardjes
Zo lag Say toen ik kwam Op die plek ongeveer is trouwens vorig jaar Fee bevallen kun je zien vanuit huis
D'Onze is nooit ver weg ... lijkt hier wel of ie zo onder draad door kan dat wordt volgend jaar nog veel draadjes spannen
Dat waren wel veel foto's en nu bijlezen
Laatst bijgewerkt door grid op 20-06-09 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
grid
Geplaatst: 20-06-09 00:08
Eva Succes en sterkte
Rom belastingtrubbels Succes ermee! en morgen ook werken...
Leon lees nu dat je ook foto's gaat maken LIEF!! Misschien zie je ze nog wel in actie haha dat koppie van sierra op tweede foto en weer samen in dromeland en lieve buren!
Nathalie topic weg idd hier ook regelmatig nu meestal 1st ff in word of vaak tussendoor ff kopieren...
Dagmar nieuwe naam en golfen
Maya lange werkdag die niet loopt
en Janet ook al lange dag en haha rijbewijs kwijt ging snel in de ronde
Ellen werkse vast voor morgen
Guus weer door draad
Angela nieuwe tel en giel nog steeds aan auto bezig... Foto's zijn leuk en die ene is zeker wel een lolbroek zo met been erdoor en dan natuurlijk zielig doen zo van ik kan er niet meer tussenuit of valt dat nog mee ?!
Britta pff balen van uitlaat en haha wat er allemaal niet past in zo'n auto en Veel plezier vast zondag
Berdien vakantie en stage
Boncho rustig dagje
Reds baby trouwens ook nog gezien in verte , maar was te ver weg geen zin om heen te lopen toen ik vertrok was ie dichterbij en aan het spelen is ook een leukerd
En HOU STIL OVER ETEN nu weer zin in chips
zo bij ... en dan is natuurlijk iedereen weer weg of ?!
ben er weer van golfen.. was lollig ik bakte er niks van maar wel gelachen. daarna lekekr bbq daar gedaan en heel veel drank.. ik niet trouwens want daar had ik geen zin in
Morgen bij nathalies en berdien kijken zin in!! hahaha ga zo lekker ff tv loeren in bed
grrr
Geplaatst: 20-06-09 09:14
En dan open ik de dag weer... Mogguh allemaal! Sayla dus weer in het noorden, lekker laten staan Ingrid, je kunt best 3 weekjes zonder hoor... Leuke foto's! Vanmorgen..... officieel 20 kilo kwijt!!! Ben er zo blij mee dat het me lukt! Nu de andere 10 nog...
rommulus
Leuk Rob Roy veulie zeg! En een maand is lang, maar Say vermaakt zich daar vast wel
*is erachter dat Dagmar van naam is veranderd *
Ik wilde vandaag uitslapen, maar werd om 8 uur wakker en toen ik me nog een keer omdraaide was het WIEPWIEPWIEP! Knavels doen niet aan uitslapen, de knavels hadden honger en wilden eten
Wat goed Marleen!! Petje af hoor!
Straks naar stal, Jes en Flynn toonbaar maken voor het bezoek
rommulus
Geplaatst: 20-06-09 09:55
wat een leuk veulen zeg !!!! shay weer op 18+ vak ik zou dr ook laten staan dat scheeld je heen en weer gejaag met haar en het scheeld je je mannetje weer overhalen weer heen en weer te rijden mocht het weer niet pakken
nog wat leuke pic's gezien en een hoop eten wat voorbij komt hmm wel een erg hongerig topic
gaap gaat ff douchen moet zo naar werk bah geen zin
edti : ze zijn toch wel lief de caafjes toch berdien ??? ze wachten netjes tot het vrouwtje beweegt hihi
Shayla weer veilig aangekomen bij dr date! Zal best lang zijn om dr een maand daar te laten maar zou het wel doen hoor! Scheelt een heleboel heen en weer geknor!
Marleen knap hoor al 20 kilo!!! Ik vind het soms al moeilijk om er 5 af te krijgen!! (al gaat het nu ik ziek ben vanzelf.....)
Berdien dr bed uitgejaagd door de cavia's!!! Hihi leuke beesten zijn het! En de paardjes klaar maken voor de minimeeting!! Veel plezier!
Hier eindelijk weer een nacht lekker geslapen! Super blij mee! Verder voor vandaag weinig gepland. komt vanzelf wel weer iets wat ik ga doen. Morgen bbq bij mn ouders voor vaderdag! Altijd wel erg gezellig!
Marleen hoe was de nacht in de nieuwe slaapkamer? Heb je foto's? En wat ontzettend knap dat je 20 kilo kwijt bent zeg, respect!
Say weer veilig aangekomen bij Rocky! Wat een ontzettens knap Rob veulen zeg!
Berdien uit bed gejaagt door hongerige cavia's
Ik ben helemaa kapot naar 3 dagen meer als 10 uur werken per dag... Net even met ouders naar de Formido geweest, even het huis uit. Anders wordt ik zo duf. Wilco kwam gisteren om 8 uur thuis en is gaan douchen en toen door naar een bruiloft. Ik had geen zin om mee te gaan, ken daar helemaal niemand. Hij was laat thuis, en vannochtend weer vroeg naar het werk.
Ja ze hebben inderdaad gewacht tot ik me bewoog, een paar dagen terug waren ze om 7 uur wakker en wilden ze toen ook direct eten. Maar het is wel gezellig hoor, ze komen gezellig liggen aan de kant van de kooi waar ik ook ben, en net hebben we samen nog een uurtje gedoezeld.
Nog even snel eten en dan naar stal. Hoop het droog blijft, het is naar wisselvallig weer
sayla gelukkig goed aangekomen. hopelijk deze keer wel raak.
lekker, pannenkoeken! ik ga zo eens een boterham eten. heb wel zin om naar het bos te gaan met syl en avelyn, maar weet nu al dat ik pap niet zo ver ga krijgen gister naar de openluchtmacht dagen geweest. vandaag is dat weer, maar heb al wel weer genoeg vliegtuigen gezien.