Ik zat ook al te denken aan een mooi passe-partout Het mooi op maat laten maken is inderdaad niet het goedkoopst heb ik al eens gedaan... Schrok me een hoedje, voor een stukje papier
Ga hier maar eens naar de boekhandel e.d. eens kijken wat er daar te vinden valt
Zo wit was ze nog toen ze bij me aankwam (fotos zijn van de eerste dag hier)
Zo zag ze er van het weekend uit
Waarom heb ik een meerendeels wit paard gekocht???
Ja, inloopkast kan lotje erin zetten en dan de deur dicht doen hij is 1.65 breed, 90 diep en 2.20 hoog. Kan Lotje nog even door groeien
Dat veranderen heb ik laatst ook gedaan. Cosmo in Alphen was zeer behulpzaam. Mijn haar is nu uhmn paars achtig en ander model. Ook andere bril gekocht
Ik moest vanochtend toch wel een beetje lachen toen ik het land in liep en de shets zag Er hangt hier behoorlijk mist en ze waren gewoon bedekt met een laagje ijs Helemaal bij Binqy met zijn vreemde plukvacht zag het er nogal komisch uit
Siet wat balen voor je nachtrust zo'n mams, al is het wel begrijpelijk
ooit, ja ooit...........eerst nog even goed sparen komt er hier een kleine jeep die een trailer mag trekken
teuntje super nieuws geen K
gaaf cp!
evelli : heerlijk toetje heeft ze zeg!
zo juist een roodborstje op stal gered, was tegen de raam aangevlogen en even van de wereld. heb hem even mee genomen naar de verwarmde kantine, zo'n mooi diertje en ja hoor hij kwam weer bij en wilde weg. Gelukkig is hij niet dood gegaan was er even bang voor. beestjes hebben het ook niet best met dit weer
net weer bij de dokter geweest, nieuwe inhaler gekregen, dit keer in poedervorm.. En een paar slaappillen Qua luisteren naar de longen is er geen verbetering opgetreden nog, ten opzichte van maandag..
Net in de apotheek nog inhalatieles gekregen, omdat dit weer een nieuwe methode is.. wel super netjes vind ik! De prednison moet ik blijven gebruiken.
Ik vind auto's een dure hobby. Heb aantal jaren een lease-auto gehad, dan moest die voor elke scheet naar de garage. Dat doe ik nu echt niet, als die het maar doet en veilig is. Oja, en airco, zo verwend ben ik dan wel.
Teuntje; Stoer dat je naar de kapper gaat en daar nog gaat bekijken wat je laat doen . Krijgen we voor/na foto's?? (ik heb al tig jaar hetzelfde staartje in, dom dun zacht haar).
Evelli; mooi fris koppie. Hoe oud is ze? Vind de wollige wintervacht ook altijd wel wat hebben, maar in de zomer vind ik dat korte strakke velletje ook mooi. Komt goed uit in Nederland, hebben we het allebei!