Mazzel-meid schreef:Jullie gaan ook hard
Ik post net, en er staan alweer 4 berichten boven ofzo!
Als je lol hebt, gaat niet alleen de tijd snel dus...
hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mazzel-meid schreef:Jullie gaan ook hard
Ik post net, en er staan alweer 4 berichten boven ofzo!
hihi 
SuperRoos schreef:mazzelmeid, ga gewoon net zo lang door
kan wel zijn dat ik er nu 2 uur staan
kennis van me heeft 8 uur met haar paard in de stromende regen gestaan maar t is gelukt

Dan vind je jezelf al helemaal goed passen op Shak, ik ben wel echt duidelijk te lang voor haar....

Succes met dat paardje laden morgen. 

Fijn gereden 
Geef hem morgen maar een dikke knuf! Leuke foto met Shak!
Gaahahahahaf! Hihi, moest erg lachen om: Denk wel dat het zadel minder hard snurkt!
Citaat:Goedenavond!!!
Ik heb echt een baaldag vandaag, dus reageer ff niet...
NikitaGoGo schreef:maar je maakt mooie foto's in elk geval, heb ze allemaal bekeken. Ben wel een tikkeltje jaloers op die supersnelle speed camera van je
NikitaGoGo schreef:Sterkte met je frustraties, maar je maakt mooie foto's in elk geval, heb ze allemaal bekeken. Ben wel een tikkeltje jaloers op die supersnelle speed camera van je
Keevagirl schreef:Waarschijnlijk komt m'n Barefoot deze week nog binnen. Ik heb inderdaad de western versie genomen Maya, maar dan wel het "oude" model
Helemaal blij, wel vanmorgen emt de bus naar school helaas
Zometeen presentatie van een onderzoeksvoorstel. Paar minuutjes werk en dan lekker naar stal even rijden en dan aan de studie voor morgen, twee tentamens dus.... 

Maar hoef gelukkig niet het hele leenbedrag op te nemen, en het scheelt nogal in de rente...
Dat raam wordt wel weer gemaakt. Maar het lijkt me niet zo'n veilig en gezellig idee om in die buurt te wonen.
Oh, wat zit er een leuke 3 kleur bij de tinkercaroussel
Ik kan alleen geen andere P&K foto's vinden. Is er nog een linkje van?
Hopelijk is dit de laatste x geweest. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Fijn dat oom bank je geholpen heeft ! haha, piepschoen
Wedstrijden, here we come! Hele stukken in contragalop moeten doen. Ook erg zwaar omdat je alles omgekeerd moet doen, dus ook je been om je paard op te vangen.