Wanneer jullie een beetje op de hoogte willen blijven van onze nieuwe koeienstal , bekijk dan deze link. Heb er vandaag een heleboel foto's opgezet .. eigenlijk vanaf het begin !
Thanks, ik geniet nog steeds! En echt zwemwater is het niet hoor
Tamadine
Geplaatst: 09-07-12 22:00
Haaai allemaal... Vandaag weer heerlijk gereden op mijn bijrijdpaardje. Tevens Mona gewerkt. Ik leer dr achterwaarts over een balk te laten lopen. Dit ter voorbereiding om dr angst weg te halen om trailer uit te lopen. Ze word namelijk panisch en echt bang als ze plots met dr achterbenen iets aanraakt. Gisteren met voorbenen gedaan en ging super. En met 1 achterbeen er voorwaarts overheen en dan kon ik die ook achterwaarts laten gaan. Maar 2 benen dat vond ze eng. Vandaag wel gelukt met 2 benen er over heen. Zoooo super knap van dr, ben echt trots. En dit alles helemaal los, geen halster of wat dan ook, alleen maar schijfjes wortel... Dus weer helemaal happy hier...
Andrea, wauw zeg, gaaf hoor dat water zo...
Patrick, ook ik duim met je mee!!!
Lepel, leuke foto's!
Laura, fijn een passend hoofdstel!
Mira, helaas je shet verkopen, soms moet je moeilijke beslissingen maken, maar is t vaak wel het beste.
Sterkte vandaag Marja! Hopelijk verdwijnen je stressklachten er een beetje door (wanneer het achter de rug is).
Sterkte met jouw vriend, Jolanda.
Goed hoor van Diaz. Ik heb Grace ook overal mee naar toe genomen. In mijn achtertuin, onder tunnels door, ook speeltuinen en langs bouwplaatsen. Die schrikt nergens meer van!
Fijn dat je geslaagd bent voor een hoofdstel boo_laura!
@jess ja zeker! Ik vind het ook prima dat ze lekker alles doet met haar.. Het overbeschermde moest ik toch al loslaten.. Diaz is bij kinderen 100x liever en braver dan bij volwassenen! Ik durf te wedden dat Jolanda Diaz de speeltuin nieteens in krijgt bij wijze van, gewoon omdat ze dan gaat protesteren om het kunnen protesteren.
Oh nee, Grace heeft wel een leider nodig omdat ze het dan gewoonweg vertikt. Bij mij doet ze wel alles wat ik van haar vraag. Is met buitenritten wel lekker. Nergens druk om hoeven te maken alleen om de snelheid haha. Als de bak weer een beetje opgedroogd is ga ik ook proeren grace te laten vrijspringen. Helaas heeft ze dat talent nog niet. Heb 2 keer gesprongen hoor nog maar. Maar ze remt gewoon al naarmate ze steeds dichterbij komt af. Dus niet echt plots weigeren, ze minderd gewoon in vaart en dan stil haha, de muts. Je kunt dan ook aantikken, maakt haar allemaal geen zier uit.
Gisteren op de fiets van huis "even" naar Luna gefietst pfff dat viel me tegen haha, een uur fietsen was het. Haha. Maar daarna lekker gewandeld samen met Lotte en Caily. Nog wat foto's gemaakt (die volgen nog). En toen weer op de fiets naar huis haha.