snowdon schreef:Ik ken ook nog een merrieveulen, zwart met witte voetjes.
van Tossy GoGo
Kan zijn dat deze ondertussen is verkocht, maar kan informeren als ze echt interesse heeft.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:Ik ken ook nog een merrieveulen, zwart met witte voetjes.
van Tossy GoGo
Goedemorgen jullie zijn echt erg
gister gebleven op blz 251...

kan trouwens van alle sites als ze maar een url hebben

en al helemaal niet om uit handen te geven
schuin achter/naast haar is dan wel weer oké al blijft ze erg snel/ rennerig aan lange lijnen/ dubbel longe... dus nu hoop gevestigd op eventuele nakomeling
of toch maar een span shetten of welshjes
(jeugdsentiment)
moeilijke beslissing...
soms denk ik ik ga gewoon werk zoeken waarbij geldt niet nadenken maar gewoon doen, maar dat gaat me dan natuurlijk ook vervelen... grid schreef:pff en nu maar weer aan het werk... Waarom altijd zoveel dilemma's en twijfels in mijn hoofd![]()
soms denk ik ik ga gewoon werk zoeken waarbij geldt niet nadenken maar gewoon doen, maar dat gaat me dan natuurlijk ook vervelen...
Soms vind ik het ook jammer dat mijn diploma's liggen te verstoffen, maar de vele vrije tijd die ik nu heb, maakt veel goed.
zijn welgeteld 10 minuten binnen geweest.

want ik ben de meest verdiendende thuis...
alleen dat constant genuanceerd doen enzo pff veel te vermoeiend
en dan nog ben ik volgens sommigen te direct
zou zo graag gewoon wat minder willen hoeven nadenken over hoe ik iets zeg of vraag
en heb ook vaak het gevoel dat ze me niet (willen) snappen da's soms ook irri

en nu lekker met Odinn op pad

Hij ging er later met zn trekkert overheen, en de mest was nergens meer te bekennen, hij blij, ik blij
(regent wel enorm hier maar ach)
*jaloers*
Zo ga ik regelmatig naar een toneelvoorstelling, een Krav Maga examen (vechtsport), help ik met klussen in het nieuwe huis en waag ik mn leven door een keer achterop een motor te gaan zitten.
mazzelaar! maakt het vaak ook wel leuk zo met groep dag ertegenaan
vaak in deze tijd wat meer door weer/ tijd van het jaar en/ of biologische klok van slag
wel thuis rijden tussen de buien door hopelijk
en zo naar paardjes 
en straks misschien max rijden
zo kom ik de dag wel door

meer dan 20 pagina's vind ik al nergens op slaan.