Het is nog erg vroeg maar toch ga ik lekker mn bedje in! Vannacht niet zo best geslapen omdat Johan wat ziekjes is..... Hopelijk maak ik nu een betere nacht!
Wie had hier nou nog meer "slaap problemen"?? Denise?? Heb je al eens homeopathische pilletjes geprobeerd? Ik gebruik weleens valdispert nacht (extra sterk) Hiermee kan je beter inslapen en ook doorslapen. Mij helpt het goed, weet niet of het wat voor jou is......
Weinig tijd gehad vandaag, niet echt bijgelezen. Ilse haar uier is al een stuk minder, gelukkig.
Carola, ik kom wel goed in slaap, alleen vertik ik het 's avonds om ook daadwerkelijk op tijd in bed te gaan liggen. Een enkele keer schrik ik 's nachts wakker en kan dan niet meer slapen, maar dan heb ik gewoon te veel aan m'n hoofd.
mnkortleve
Geplaatst: 07-09-09 21:47
_Rhiannon_ Leuke pics van Gaapje. Gaat het al wat beter met het uier van Ilse? Balen van je wasmachine.
grrr Wespennest bbbrrr ik ben er ook allergisch voor als ik gestoken word is het net alsof ik een krat bier achter mijn kiezen heb. Lekker gemend. Fijn dat de Cattery iets wil vergoeden.
Resi_lover Hele mooie fries. Leuke reunie. Mooie pics van mooie hondjes.
Schimpje Leuke resultaten behaald, wel stom van zo'n deken.
ellieellende Niet te veel drinken he je moet wel bijblijven. Is die jongen verder wel 100%? Leuke pics.
Maya Er zijn zeker wel eens dingen die je liever niet ziet.
_janet_ Wel eng zo'n gozer, mijn bek is ook groot zat maar dan ook niet denk ik. Wat kunnen die mannen soms kinds zien als ze dronken zijn he. Nog gefeliciteerd met je moeder. Waarom mag je voor zoiets niet alleen gaan??
draaakje Paardjes gekeken.
eefje03 Alle smilies gehad.
Grit Met Vince gehobbeld.
D_Travis Druk aan het ruimen geweest.
Trea Leuke pics.
snowdon Santa verkocht. Wij duimen mee.
Pradaatje Oei net op tijd.
Boncho Lekker actief geweest. Dat is best k*t van je foto's.
Over hoefproblemen gelezen, hier hebben ze geen hoefijzers, nu dat ik even niet rij kijk ik er te weinig naar. Die van Bravour waren pas behoorlijk gescheurd en hij is toen vrij kort gezet. In de winter lopen ze hier op het betonnen pad en dan moet ik er wel goed naar gaan kijken veel rond vijlen om scheuren te voorkomen en eigenlijk gaat dat best goed.
Er is vandaag iemand voor de 2e keer geweest voor Bonny ze vroeg om een klusje en toen zei ik dat er eigenlijk best veel mest lag nou dat was geen probleem dat ging ze opruimen, ik heb later meegeholpen er lag nl wel erg veel. Nou dit is dus de eerste die dit doet ik hoop dat het een blijvertje gaat worden.
Vloer ligt er in boven de 5 deurs linnenkast staat het paste maar net.
Vanavond ergens een staande spiegel opgehaald, wat heb je soms misselijke mensen bbbblllll
Morgen ochtend om 7.30 in het ziekenhuis zijn voor de kleine hij is nog steeds erg verkouden maar zolang hij geen koorts had mocht hij gewoon komen.
Wat een ontzettend leuke foto's Lois en ook leuk om te hebben zo met (bijna) het hele gezinnetje bij elkaar! Ik ken maar 1 zusje van Dodge en de mama is onder een auto gekomen een paar maanden nadat ik Dodge had
Nou Maartje, dat kun je zien als een compliment denk ik! dan hebben ze toch echt wel vertrouwen in je!
Slaap lekker Carola!!
Nouw, ik heb net de eerste springles weer gehad na de zomerstop, zeg tegen de leraar; ik heb ook echt niet meer gesprongen in de vakantie, dus doe het heel rustig aan! Dacht een beetje losspringen en dan een paar in-uitjes en dan weer lekker rustig naar stal..... Mevrouw had weer eens hele andere plannen en zette het op een scheuren, beetje over enthousiast dus... oortjes erop en gaan met die banaan! Ze zal het wel gemist hebben denk ik En het was voor het eerst weer donker op de terugweg, dat blijft toch spannend met het naar huis wandelen..... wie zet er ook ineens schapen in een wei naast ons zandpadje!
mnkortleve
Geplaatst: 07-09-09 21:50
Wel leuk dat ze het leuk vind.
Grit
Geplaatst: 07-09-09 21:54
Goeiesavonds!!
Carola , wat enorm balen! Hier geen PLUS, anders had je ze mogen hebben. Truste!
Lois; ik vind Mambo toch echt de leukste van het stel
Vriendin van mij heeft een Pyreneese Herdershond. Die is ook erg leuk Niet zo groot, mooi en veel energie.
Maar dus wel gelukt Maartje
Mirjam; toch wel spannend om met de kleine naar het ZH te gaan
Sterkte idd morgen Mirjam! Ik weet nog dat mijn moeder er ook was toen ik wakker werd van mijn kno operatie, en dat vond ik erg fijn! Voor jou erg spannend, dat geloof ik! Heel veel sterkte!
mnkortleve
Geplaatst: 07-09-09 22:08
Bedankt. Het is voor hem zeker fijn als ik er bij ben, ik denk dat ik zenuwachtiger ben dan hij.
En idd misschien iemand die een discussie op wil wekken ik kan het me ook niet voorstelen.
Mirjam sterkte morgen met je zoontje! Ik weet nog dat ik alleen wakker werd uit de narcose en dat ik helemaal in paniek raakte. Wist helemaal niet meer waar ik was, en mijn ouders waren er nog niet.
De HA heeft liever dat er iemand meegaat. Omdat je er behoorlijk last van kan hebben de eerste dagen. En ik moet een behoorlijk stuk terug rijden dan alleen.
ellieellende
Geplaatst: 07-09-09 22:12
Een kennis van me heeft laast ook een spiraaltje laten zetten Janet, daarbij was het 100% meegevallen met de last, hoop dat dat voor jou ook zo is!
Vaag topic, zo iemand neem je toch niet serieus...
mnkortleve
Geplaatst: 07-09-09 22:15
_janet_ Bedankt. Dat is ook niets als er niemand is als je wakker word, Jorn is ook pas 2 en hij zal het ook niet snappen als er niemand zou zijn dus aan de andere kant wel heel fijn voor hem dat ze het zo doen.
Ik heb er ook 1 en er is tegen mij niet gezegd dat ik met iemand moest gaan, ik vond het niet veel voorstellen, oke prettig is anders maar goed echt zeer deed het niet. Ik heb ook geen andere keuze ik heb trombose gehad en die zwarte kousen hier zijn toch al geen voorstander van zulke dingen dus het heeft een hele poos geduurd eer ik er achter was wat wel voor mij zou kunnen.
Nou, net vriend van stalker ff aangesproken, het verhaal uitgelegd en hij stond echt met zijn oren te klapperen.... Hij zou hem direct bellen en hem doorgeven dat ik er alles behalve van gediend ben! Dus hij weer terug bij mij aan de deur, dat het niet meer zou gebeuren maar of de stalker nog wel even bij me langs mocht komen om zijn excuus aan te bieden.... Ik heb duidelijk, zeer onvriendelijk NEE gesnauwd en gezegd dat ie stoeptegels mag tellen als ik eraan kom, bij elke andere beweging stuur ik de politie op m af... dus hopelijk is dat nu einde verhaal!