Was dat al voordat hij mee deed aan dat programma?
grrr
Geplaatst: 19-06-09 22:31
LEuke foto's Angela, hoeveel paarden hebben jullie eigenlijk wel niet?
Arjan en Leon, gefeliciteerd met jullie drachtige Chayenne!!!
Onze slaapkamer is af!!!!!!!!!!! (tenminste, zo goed als) En ik moet er zometeen in m'n eentje gaan slapen, Mees is voorlopig niet thuis...
VA heeft gezegd dat Mirthe over een weekje wel weer bij de rest kan, maar dan wel goed in de gaten houden of het niet weer mis gaat. Nu nog even helemaal goed op laten drogen...
snowdon
Geplaatst: 19-06-09 22:32
Volgens mij hebben Angela en haar vriend nu evenveel paarden/pony's als wij Opfok aan huis niet meegeteld
Ahhh kan je de slaapkamer niet in... eh hoe zeg je dat ook alweer?
Volgens mij zijn de meesten wel een tikkie arrogant (Mag van mij ook wel, vind ik wel wat hebben )
Hier dus ook 3 grote en 3 kleine (1 te koop).... ow en een embryo
Grit
Geplaatst: 19-06-09 22:37
Eva; toch weer iets anders dan gehoopt, wat jammer. Je hebt het beste met hem voor, nu duimen dat je gesprek goed verloopt en de staleigenaresse ook voor Mallows welzijn kiest.
Leon en Arjan; gefeliciteerd!
Nathalie weer back in town en een fijne vakantie gehad! (gaat topic zo nog bekijken)
Janet
Marleen gaat alleentjes van de nieuwe slaapkamer genieten, voorlopig geen "inwijding" .
Pfff, vandaag gewerkt en net thuis en morgen weer werken, wekker staat op 6 uur . Kort nachtje, slaap toch niet eerder dan 12-1 uur.
Ik ben voor mijn doen ook goed bezig, heb deze week bewust minder gesnoept (lees minder chips, koek en chocola). Ik mag van mezelf een ding per avond, dat was nu de kitkat. Geen dieet, maar gewoon iets minder, eet anders echt teveel troep. En overdag eet ik twee boterhammen minder en knaag in plaats daarvan op een winterpeen.