maar ik kan niet alles zelf vervangen hoor! bougies, bougiekabels, verdeelkap, olie koelvloiestof enz lukken me nog wel maar daarna houd het een beetje op denk ik
Daar heb ik de mannetjes voor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ik kan niet alles zelf vervangen hoor! bougies, bougiekabels, verdeelkap, olie koelvloiestof enz lukken me nog wel maar daarna houd het een beetje op denk ik
Daar heb ik de mannetjes voor!
BuBBLeGuM schreef:haii..
Even een niet zo leuke mededeling vanaf hier..
Maandag met Misty naar de veearts geweest.. en nu heeft ze zeer waarschijnlijk straalkanker.. Het is nu even afwachten hoe het verder gaat.. we zijn ons in ieder geval kapot geschrokken..
Waar zit je? Is Emmeloord een optie? Die mensen zijn heel goed.

, anders moet hij thuis in de uien.
BuBBLeGuM schreef:haii..
Even een niet zo leuke mededeling vanaf hier..
Maandag met Misty naar de veearts geweest.. en nu heeft ze zeer waarschijnlijk straalkanker.. Het is nu even afwachten hoe het verder gaat.. we zijn ons in ieder geval kapot geschrokken..
Goede morgen ook, daar ben ik ook maar weer eens.
Jeetje dat zou wat zijn als jou paardje dat heeft , wat rot,
TK , wat vervelend dat je je land kwijt raakt, en je heb aardig wat paardjes las ik.
Heb ook verder niet alles bijgelezen hoor

erg leuk. Had namelijk (op 3 na) niemand vertelt dat ik haar ging kopen.
Mijn mams had hem gistermiddag gebeld dat ik paard had gekocht is ie op zijn werk gelijk op internet naar fotos gaan zoeken en aan zijn collegas laten zien enzo
Echt leuk. Hij komt zondag kijken. Dan komt er ook gelijk een fotograve die haar ook graag wilt bewonderen dus er komen fotos van
glimlach is hier niet weg te krijgen (nou ja op het telefoontje met de garage na dan)

Vanmiddag nog boel dingen doen, en dan richting vriendin, en het weekend zit ik in Deurne
Evelli , eigen paard gekocht gefeliciteerd.
Heb gisteravond manen van Bing weer gewassen en uitgekamd, voordat de vlechten er

Evelli schreef:Is dat Hose-event nu verplicht voor de modjes?
Bedankt .

Is ze niet gewend he slootjes!
arm ding.