Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziggy_janet schreef:grr al lekker druk bezig geweest! Doe je dat pension samen met iemand runnen?
.

wat een rotnieuws.... hopelijk valt het mee... Sterkte voor jullie allemaal...
Vanmiddag eigenlijk hele dag met / bij de paarden getut
Eerst gaan borstelen en knuffen
Daarna even met Aman over de beton gedraafd. Ze is bijna weer geheel rad. Stap loopt ze soepel, draf wisselt, meestal goed, maar soms zit er een vaag pasje bij. Maar dat kan ook mijn argwanende oog zijn...
Enfin. tussendoor nog gaan mesten, koffie gedronken, puzzel gemaakt, weer gaan mesten. Toen wilde ik eigenlijk op Aman klimmen om te stappen, maar die kwam niet
En Dewi kwam heel enthousiast op me af
Dus, ik... naja, wat maakt het ook uit
En kopstuk bij Dewi omgedaan. En een aantal rondjes over het erf gestuiterd. Pfff, die knol kan toch draven he...
Daarna pluk hooi bij het hek gegeven en de stallen gaan bezaagselen / opstrooien. Waterbak ook weer opgevuld. Lekker middagje
Ik ga naar Nick en Simon 29 Maart!

. Om zo laat moet je daar zijn, krijg je dan te horen van je schoonmoeder. Kan niet uitslapen en moet snel snel Black doen. Ik kijk wel hoelang ik ga rijden, als het goed gaat dan iets langer dan de planning toelaat. jammer dan.
Ik heb toch kerstkadotjes gehad.. Ben dr stil van! 

Ach ja, tzal wel..