Gefeliciteerd met jullie 1e plaats, goed gedaan!
Chimello, hoe is het chippen gegaan?
Oh ik zie het al, succes morgen!
Heb van de week leren laarzen gekocht!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chimello schreef:Ik heb gister mn scriptie ingelevered! 27 pagina's damnnn
Ik krijg zo nog even een preek denk ik omdat ik daardoor mn campagne al 5 dagen niet heb aangeraakt maar trek ik me weinig van aan evenik ga straks alles braaf bijlezen!
Niene87 schreef:Noah heeft het geflikt!!
Trotse mama
[ Video ]
Dat het bij lange na nog geen Anky is dat weten we.. maar ze heeft eindelijk een beetje lef
En plezier staat voorop, voorrheen zat ze echt huilend in draf en nu ineens deze verandering
Sulky's zijn leuk! Wil er ook graag 1 voor Roos maar ja de prijzen staan me nog niet aan haha
FIjn dat met de konijntjes goed gaat!
Jane2 schreef:Ik wil heel graag met Storm door het water rijden. Maar krijg hem er niet in. Daarom vanmorgen een les in het bos afgesproken bij een vijvertje. Heerlijk ritje naar het water. Daar tuig eraf. Wendy kwam met haar brommer. Met wat parelli werk liep Storm het water in. Een half uurtje geoefend en zadel er weer op en fijn ritje naar huis.
[ [url=m/xc2mh4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EE3NSd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Storm geslaagd voor zijn zwemdiploma!!!
chimello schreef:Ja verdiend!!
Ellie ik ben het met de rest eens, stel je had er echt spijt van gehad dan had je de tijd niet terug kunnen draaien.
Chazie is officieel de eerste en enige smokey grulla Tinker! De resultaten zijn terugZe draagt geen agouti en wel een rood gen
Lori schreef:Ons 2de nestjes trouwens, ze mogen over kleine 2,5 week ook al terug verhuizen.
[ [url=m/3NoeW0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nientsje schreef:Heh bah jorretje wat naar van je kat
En schrikken van Gijs, gelukkig is hij ongedeerd!
En de foto's wat gelukt chimello?
Oohh die konijntjes Lor
Ohh Maartje die van jou is ook leuk zeg
Ff een egospam
Ik heb vandaag toch zo heerlijk buiten gereden met Feike
We zijn naar het bos gegaan om gewoon paden te verkennen, dus elk pad die we tegenkwamen zijn we zowat ingeslagen
Zo kwamen we de mooiste dingen tegen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
We hebben ook weer een heleboel meegemaakt
Smalle paadjes, paden met laaghangende takken waarbij ik op Feike moest liggen om niks in mijn gezicht te krijgen; dus teugels los en bukken, Feike liep er rustig en vastberaden onderdoor
Of over wegversperrende takken springen, wantja waarom zouden we er omheen moeten?
Of enorm steile hellingen op en af? Feike weet er wel raad mee en twijfelt geen moment
Over gekke bruggetjes is ook geen probleem, Feike doet het wel.
Of gewoon met losse teugels een lekker eind draven, helemaal alleen, heerlijk
Ben weer super trots op mijn topper, ik kan hem overal heen sturen, hij loopt wel door met zijn oortjes naar voren en goede zin
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Thuis weer lekker in de vliegenpyjama en lekker een slokje drinken en daarna weer rustig grasjes eten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Top paard
Ben zo gelukkig met hem
elliecuijk schreef:dat kan ik me wel voorstellen nientsje!
we zijn weer terug van een fietsbingo;eerst 20 km fietsen,met tussendoor op de route bordjes waar getallen op staan.die moet je afstrepen,zoals een bingo.toen iedereen weer terug was(en dat waren er echt veel),ging de bingo verder in een zaal.verschillende prijzen konden gewonnen worden.hoofprijs was een diepvrieskast,geen kleintje..
helaas in deze ronde geen prijs,maar met de tweede ronde wel.een loopfietsje voor kinderen.leuk voor m'n nichtje.
kortom ;geslaagde middag!
chimello schreef:DankjewelOpa is nu toch wel aan het dementeren maar hij bloeit helemaal op tussen de paarden. We hebben dan stoelen in de wei staan en een koeltas en dan picknicken we in de wei naast de paarden. En dan loopt hij er steeds tussen en dan is hij helemaal happy. De combinatie van veulentjes die aandacht zoeken en opa's die aandacht geven is dan meteen een geslaagde match want Sansa kon er geen genoeg van krijgen
jorretje schreef:Milkshake klinkt als een schatje Claudia!chimello schreef:Gefeliciteerd Gijs! Knappe vent, vind wel dat een topic op z'n plaats is he!
Hihi ja ik ben niet zo van het topics maken, heb er in mijn jaaaaren bokt pas 2 gemaakt geloof ik. Morgen komt er iemand foto's maken van Gijs, dus misschien moet ik daarna maar eens een itp moet openen voor Gijs.
Zó zag ie er vrijdag uit![]()
[ [url=m/TW6IVD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lori schreef:Ik wil ook is naar de veluwe of terug naar Limburg en deze keer met pony en kar of... aah eerst hier alles maar op orde krijgen.
Owja deze hadden jullie nog tegoed, 10km in totaal met in de helft meer dan een uur pauze. Mijn zusjes en broertje hun boterhammen laten opeten op het grasveld voor de school terwijl Finn kon eten (zonder tuig dan wel natuurlijk)... wat is die braaf die doet het zo ongelooflijk goed. HIEP HIEP HOERA Finn straks krijg je nog een lekkere bak graantjes en kruiden mash (dat eten ze hier allemaal super graag)
Op de achtergrond staat mijn moeders auto zei kwam later af, zei heeft de foto genomen ik stond er achter met de leidsels in mijn handen.
Foto van het tuig (zie nu dat niet alle riempjes in de passantjes zaten)
.
[ [url=m/DIRZuy.jpg]Afbeelding[/url] ]
ilsexxx schreef:Hoi allemaal!
Zou ik mij misschien ook mogen melden? Ik heb nu 1,5 jaar een tinker, genaamd Noa van stal Kinnema. Ze is net 3 jaar geworden en haar pap is Rudolph van de Kapershoeve. Ze meet nu ongeveer 157
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ook gaat ze aankomende zaterdag voor de keuring in Hantum (friesland). Ben zo benieuwd hoe ze het gaat doen!
Daarnaast kan je je trouwens ook nog steeds aanmelden met je tink, doen nu 12 mee.
chimello schreef:Succes Nienke en anderen die spannende dingen (gaan) doen
Wel jammer voor jou Dott!
Vandaag weer iets ingeleverd voor school, nu alleen nog scriptie jury en atelier afmaken en dan hopelijk alles halen. Bones wordt binnenkort beleerd, benieuwd hoe dat gaat lopen.
[ Afbeelding ]
Ik dacht aan bruin hoofdstel/zadel, wat zou hem mooi staan?
_Clocloken_ schreef:De vader van Luna, Delphine, Yannicka en Katinka is onze Jolly
Dan ook maar even een foto van paps zijn knappe koppie![]()
[ [url=m/D6nGPT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nientsje schreef:Ik heb vandaag, ongepland, een fantastische les gereden
Ik was van plan om gewoon in de bak te trainen zelf, maar Feike was behoorlijk explosief
Waardoor het me verstandiger leek om toch de hulp van mijn instructrice op te roepen, dus heb haar maar even gebeld
Ze kwam direct naar me toe en nog geen 10 seconden na mijn belletje, stond ze al bij de bak.
Veel gewerkt met overgangen, nagevelijkheid en figuren rijden, ook bezig geweest met halthouden
Dit ging echt enorm goed en er zaten zulke mooie stukken bij dat ik zo een L-proef zou kunnen rijden, aldus mijn instructrice. Ze zei en ik quote haar: "Op sommige momenten had ik gewoon kippevel, jeetje wat ging dat grandioos!"
En wat ben ik weer trots
Wat heerlijk om, na zo'n explosief begin, met een enorme glimlach af te stappen.
draaakje schreef:Knapperd, prachtig inderdaad die manen!
[ [url=m/v0L4wG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fGyeyv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PCeFan.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wadvFi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/67FIfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zTeRZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandyy schreef:Ik ben Mandy, 27 jaar oud, woon in Amersfoort. Werk in het notariaat.
Tinker die ik rij heet Macgic, 18 jaar oud en het meest aanhankelijke paard dat ik ooit heb gekend.
[ Afbeelding ]
Om in de bonte stijl te blijven heb ik een mini shetlander (Max, 9 jaar oud, bijna 8 jaar in mijn bezit) waar ik mee men.
[ [url=m/sFvt8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder rij ik nog een haflinger bij, dus een druk paardenleven.
Niene87 schreef:Wauw Draakje wat wordt khaleesi groot!die foto van het kleine veulentje is als van gisteren
Knappe Jack![]()
Dott, lekker aan het invetten geweest, kom je mijn tuig ook even poetsen?
Mandy, welkom, druk hoor 3 paardjes, mooi wagentje!
Feike is zieligghehe wel lekker hoor zo dutten in stal!
Woensdag uber gave crossles gehad!!!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en gister even concours gereden, waar we nog even uitgelachen werden door stomme kerel op de parkeerplaats nou jonge ik was gewoon 1e tussen al die mega sportpaarden hoe trots kan je zijn![]()
![]()
![]()
Tinkerras goed vertegenwoordigd!
Twas een combi springen met cross onderdelen.
Hier komen van de fotograaf volgens mij nog wel foto's dus zal ik dan wel plaatsen.
Nu weer concentreren op morgen.. dan hebben we weer serieuze dressuur.
Mandyy schreef:Nienke, wat een gave foto's van je crossles!
Gefeliciteerd met jullie 1e plaats, goed gedaan!
Chimello, hoe is het chippen gegaan?
Oh ik zie het al, succes morgen!
Heb van de week leren laarzen gekocht!![]()
[ Afbeelding ]
chimello schreef:Ahhh ik ben echt helemaal happy, nooit gedacht dat de koop toch door zou gaan want we hadden het eigenlijk een beetje opgegeven maar ze is nu echt aanbetaald!Dus dit is onze nieuwe aanwinst!
Het is echt net allemaal rond nu... Dit is Shiki (betekent de vier seizoenen) en ze is een bay dun Tinker merrietje
![]()
[ Afbeelding ]
Jolandaa_ schreef:Zaterdag heerlijk gereden na anderhalve maand. Even door moeten pakken. Mevr. had wat smoesjes. Niet doorlopen, ineens afdraaien en enorm hangen.
Vanmiddag weer gereden in de bak. Bewust op mijn houding gelet. Ik houd mijn armen niet netjes in een hoek maar steek ze vooruit. Nu dus wel goede en ze liep toch lekker. Veel stukken nageeflijk..
Na een halfuurtje was het zulk lekker weer en weinig wind dat ik lekker naar buiten ben geweest.
Anderhalf uur weg geweestHeerlijk zeg. Ze is een keer 2 stappen versneld, bleek er ineens een fiets achterdoor te rijden. Verder niets. Ze loopt met een grote boog om 'enge' dingen. Zoals een hoopje takken
een scootmobiel is dan weer niet eng. Heerlijk zeg. In 't begin wat flauw en onzeker en toen we eenmaal in 't bos waren en een galopje over de zandvlakte was ze ineens veel zekerder. Ze liep op de terug weg mega hard te draven maar was goed te sturen hierin. Continu oren naar voren. Heerlijk zeg, en pas de 3e keer alleen. Ze is alleen braver dan met een ander paardje erbij
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]