Iedereen fijne dierendag vandaag, hier iedereen wat extra's gekregen maar ze worden elke dag wel verwend. Hier regent het heel hard dus van rijden komt niet wat... Kerry krijgt daarom een paar wortels een een massage, ook een dierendag voor hem natuurlijk! Het veelzijdigheidzadel heb ik niet overgenomen na testen. Kan op mijn dressuur net zo goed uit de voeten in volle galop inderdaad en mijn zit is ook veel beter. Belangrijkste reden om het niet te doen was het blad wat ver naar voren lag en hem stoorde in zijn schoudervrijheid. Dus geen zadeljacht meer hier...
Welkom sterre leuk dat je paddock af is kaat! wat een leuke blik heeft Jerry
jorretje
Geplaatst: 04-10-13 12:20
Welkom Sterre! Ah echt puppy ogen idd! Fijn dat je weer lekker met Emira aan t werk bent Selda! en Kaat een nieuwe paddock
J_E
Geplaatst: 04-10-13 14:01
Welkom Sterre!
Ah dat is zeker fijn, een paddock. Mooi kleur heeft Kerry trouwens.
Groot gelijk heeft Emira, haha! Een dagje niksen is ook wel eens fijn. Super dat het beter gaat met haar! Hier vannacht weer tot kwart over 2 bezig geweest om de kleine meid weer in slaap te krijgen Al de zoveelste keer deze week pfff.
Ik heb net een nieuwe cap gekocht. Zondag met die harde wind vloog mijn oude zowat van mijn hoofd. Tijd voor een nieuwe Met morgen de schriktraining leek me een goede toch wel handig.
Kun jezelf nog wel slapen JoanneE? Wat is Quint mooi en leuk!! Eindelijk gaat het goed met Emi gelukkig maar het blijft een apart geval paard echt eentje met een gebruiksaanwijzing die er helaas niet bij zit en ik mag ontcijferen.
ik heb de dieren hier ook allemaal wat extra gegeven.eros niet echt,want anders beginnen alle paarden vervelend te doen,omdat ze zien dat hij wat krijgt.normaliter krijgt hij geregeld een snoepbrokje,maar z'n eten stond klaar dus dat wilde hij liever hebben. van de week al t nieuwe halster gekocht,dus helemaal afgunstig ben ik ook niet
J_E
Geplaatst: 04-10-13 21:55
Je hoeft je dus niet te vervelen! Als je er nog maar lol in hebt. En bedankt voor het compliment, Quint is zeker een leuk cadeautje . Slapen doe ik niet veel op het moment nee. Nou ja, hopelijk gaat die fase weer snel voorbij.
Diaz heeft trouwens weer een mooie bos manen zeg. Biedt hoop voor de toekomst! Vind het maar niks zo'n kaal paardje met hier en daar nog een lange pluk
@JoanneE, slapen komt snel wel weer! je zal zien dat het nu ook veel zal liggen aan de overgang naar de herft/winter, het snel donker worden e.d. maakt ze van slag!
Diaz heeft nu een lekkere bos idd! maar daar ben ik ook heel zuinig op, en hard voor aan het werk! hihi. Laatst dus een stuk van 20cm afgeknipt wat alleen dun en dood was (was tot over haar schouder) nu valt het weer wat voller daardoor gelukkig. Jammergenoeg wil die voorpluk maar niks worden
SterreDiaz
Geplaatst: 05-10-13 10:00
@Diaz Echt super jammer van die voorpluk he? Die is echt klein... Maar wel heel lekker zacht
Ja net donshaar haha.. daarom zal het zo snel breken denk ik ook Dat mini vlechtje voorop is niet haar hele pluk trouwens he? ik haal 2/3e van de pluk naar achter, zodat dat langer door groeit, dat is gelukkig ook wat minder zacht hihi. als je dat naar voren haalt als het los is, zie je al dat dat zo'n 5 cm langer is dan het donshaar zegmaar. hopelijk blijft dat zo werken, zodat die pluk wat langer word
Jij gaat vanmiddag naar Diaz toch? ik en michelle zijn gister helaas niet meer geweest. ik ga maandag iniedergeval!
Ik vind die kleine voorpluk wel schattig! Geeft der een extra pony look, hihi. Zo'n lange voorplukken zijn niet alles hoor. Als ik ze loslaat verschiet Tinky zich soms een hoedje omdat ze iets niet goed zag door de haren voor haar ogen Bij een shoot is het altijd wel mooi, maar dan kan je gaan zoeken naar de ogen en moet je het 10x goed leggen
Emi heeft een mini voorplukje Mag ik Bonte Willem voor bedanken met zijn Friese bloed
J_E
Geplaatst: 05-10-13 15:43
Toch heeft aranka nog wel een redelijke pluk. Die zit er gelukkig nog wel, haha!
Oh, ben helemaal blij. Vandaag de schriktraining gehad en het ging helemaal super! Op de trailer ging goed, op de training zelfs onder het sliertenpoortje doorgereden waar het rookapparaat naast stond. Brave knol
super! wat zijn ze over het algemeen toch braaf he die tinkertjes!
J_E
Geplaatst: 05-10-13 15:51
Nou echt wel, verbaas me er elke keer weer over! Goede keuze geweest.
SterreDiaz
Geplaatst: 05-10-13 18:33
Ja! Tinkertjes zijn super braaf! Vandaag naar Diaz gegaan, maar had geen tijd genoeg om te rijden... Dus heb ik haar gelongeerd Eerst wou ze helemaal niet, maar daarna heeft ze zelfs nog gegaloppeerd! 3 rondjes! Toen was ze helemaal hieper en ging ze was stap naar galop! Brave Diaz
ach gosh,zadel is bijna groter dan t beesie.ziet er grappig uit!
vandaag had ik een vrije dag omdat ik te verkouden was om bij deze man te werken(heeft best snel een longontsteking,en wil niet dat ik kom als ik blaf).daarom maar de tuin in gegaan om te snoeien.daar had ik gelukkig niet zoveel last van hoesten.het schoot heerlijk op.rond twaalven komt mam naar buiten om te zeggen dat ze allemaal bloed zag liggen in huis.ben meteen gaan kijken en onze hond had een van zijn tenen opengehaald.dierenarts gebeld en nu heeft ie vier hechtingen en poot in verband.het blijft een vraag hoe ie t voor elkaar heeft gekregen. bleh ben nog steeds verkouden,maar t ergste is dat mijn stem kapot is 0
eros heeft net als diaz een mini voorplukje.wil ook niet bepaald groeien.er is maar net een knotje van te maken voor wedstrijden...