Ahh mira ik weet precies hoe jij je voelt.. ik moest dat 4 maanden geleden ook.. maar ze komt miss terug mijn shet.. omdat ze te dominant voor de kinderen is.. *maar vind je het heel gek.. ze is net 2?! dus ze gaan het nog even proberen tot de ouders van de kinderen de maniere bij haar gaan leren.. en anders komt ze terug.. en dan wordt ze maar een manege paardje ofzo.. mijn rij instructeur wil haar namelijk heel graag hebben.. komt ze eerst een jaar bij hem in de wei staan *met stalletje* en als ze 3,5 is beleerd.. tsjaa ik ben er voorderest geen voorstander van hoor.. om me shetje als manege paard te dienen.. maar ik weet dat hier de hele dag kinderen lopen en van alles met ze doen.. dus ze staan niet de hele dag stil als ze geen les hoeve te rijden..
Een moeilijke beslissing Mira, maar je zal er ongetwijfeld goed over nagedacht hebben, en als dit de beste oplossing is dan moet je er wel achter staan. Goed kijken voor een nieuw huisje en dat komt vast wel goed. Maar verdrietig blijft het even wel :-(
Helaas kan het niet anders. Krijg een andere opleiding en dan heb ik gewoon geen tijd voor twee paarden helaas. Dus ja en Amigo was er als eerste dus die blijft.
jorretje
Geplaatst: 09-07-12 12:24
Dat is spijtig mira, maar ja zo gaan de dingen af en toe...
Potverdorie! Bestel ik voor Gijs anti-bijt voor in zn staart (staartenbijter in de kudde, tis niet ernstig maar toch een beetje remmen): kleurloze Bite stop creme L.A. Krijg ik ZWARTE... Was net blij dat ik kleurloze had gevonden. Ik weet dat er ook kleurloze sprays zijn, maar die vervliegen vrij snel en ik ben maar 1x in de 2 weken. Heb ook cribbox creme staan, maar dat is helemaaaal zo'n smerig goedje. Wat zijn jullie ervaringen met anti bijt?
Vandaag hebben we Patrick naar de kliniek gebracht. Heerlijk zo'n paard die alles goed vind en zich overal thuis voelt. Weet niet hoelaat hij morgen geholpen wordt, ze doen ook een gastroscopie daar moet hij ook nuchter voor zijn dus dat gingen ze even opnieuw inplannen. Er zal ook weer een zenuwtest gedaan worden, kijken hoe het daar mee staat.
Vanmorgen bartstende koppijn en overgeven bahhh denk van de spanning. Hoofdpijn is er nog steeds maar gelukkig minder.
Whis staat naast de kleine buurvriendjes en was rustig toen we weg gingen na het eten ga ik naar haar toe hoop dat ze lekker rustig staat te grazen.
@Magica WOW wat kan die springen. Mooie foto ook! Ik hoop dat die van mij springen ook zo leuk gaat vinden.
Hihi Diaz in de speeltuin. Ik ging vroeger met mijn verzorgshet ook OVERAL naar toe, echt de gekste plekken maar dat zijn wel de leukste momenten.
Pff het is ook wel heel erg spannend Marja. Je bent er echt even ziek van. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ie snel weer helemaal zichzelf is. Sterkte.
Vanavond komt de zadelmaker een neusriem aanmeten voor Felix. Ik hoop dat het niet te duur gaat worden.... Ach ja als het hoofdstel daarna perfect is kan het nog jaren mee.
Ik zal hier gelijk melden dat ik er wat minder ben.. Mijn vriend heeft vandaag iets in zijn voet gebroken (bedrijfsongeval met 500 kg lading..) Dus heb het druk met andere dingen, voornamelijk met hem, want meneer zit tot zijn knie in het gips...
Diaz met dr knappe manen in de speeltuin Heb ook wel respect voor je dat je zo je paardje meegeeft aan een ander, ik ben wat dat betreft echt heel bezitterig over mn paarden (en veelste bang dat er iets fout gaat, terwijl dat bij mijzelf toch ook net zo goed kan gebeuren)
Wat jammer Mira..
Ik ga morgen voor patrick duimen Marja! Kan me je spanning zo goed voorstellen, heel veel sterkte!
Ik heb voor het eten nog gereden, na mijn werk meteen de paardjes in de trailer en de hei op. Om 7 uur weer terug en net lekker gegeten. Ondanks de regen/miezer was het echt fijn!
Wij hebben vandaag gepoedeld in de bosvijver, heerlijk! was voor jaron de eerste keer. Eerst sloeg hij dicht, maar later vond hij het enorm leuk! Ik wacht met spanning op de filmpjes
@Jolandaa_ Ik ga een andere opleiding doen en dat is werken en leren dus ik heb dan bijna geen tijd meer voor de paarden. Laat staan 2... Vandaar de moeilijke beslissing.