jongens even ego, ons balou staat met 39.8 temp op[ stal,haren overeind en te rillen. veearts is gebeld maar zei hem alleen een extra zakje buut te geven. ik ben nu snel even thuis om de honden uit te laten en ga zo weer naar stal, kan dit een normale reactie zijn op het verslechteren van zijn bevangenheid?
grrr
Geplaatst: 20-01-10 22:34
Getver TK, wat eng! VA weet verder helemaal niet hoe het komt? Ik weet niet heel veel van hoefbevangenheid, maar duim heel hard voor je! Hij heeft het blijkbaar koud als de haren overeind staan?
grid
Geplaatst: 20-01-10 22:35
TK Andere dierenarts bellen vind dit geen normale reactie verhoging en rillen zou dan toch wel willen dat een DA kwam kijken --> dat haren overeind en rillen komt trouwens vaker voor bij Spierbevangenheid
Hier wordt geduimd dat zijn koorts en het rillen snel weer weg is!!
thx, ik wil ook dat hij komt ga zo terug en zal hem dan bellen. dacht ook al aan spierbevangen, hoop het niet. mijn eigen veearts is op vakantie jammer genoeg, maar ik zal hem terug bellen en toch 'eissen 'dat hij komt.
TK ik zou hem een extra zakje buut geven, en een deken op doen. Even afwachten hoe hij reageert en dan alsnog de DA bellen. Als die niet wil komen een andere
timokyana
Zeker een deken op doen TK. Anders even Nathalia van drum pben die weet er ook veel over dacht ik
timokyana
Geplaatst: 21-01-10 00:45
ik ben weer terug, hij stond lekker te eten net en rilt niet meer. dinnetje is ook geweest ( heeft paardenhouderij gedaan) en na een paar uurtjes bij hem blijven besloten om nu geen veearts te bellen. hij heeft 40.3 maar oogt niet ziek op zijn matte oogjes na en het gedrag voor mij is anders. ik ga nu een paar uurtjes slaap op pikken en weer terug naar stal. de buut lijkt wel te hebben geholpen, bedankt voor het duimen allemaal!
wel opvallend is dat hij meer drinkt. Je verwacht met zo'n temp dat hij doodziek zou zijn maar zo oogt hij nu niet, echt heel vreemd.
mocht hij straks achteruit zijn gegaan bel ik uiteraard direct de veearts.