Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_janet_ schreef:Ik denk dat het voor jullie beiden gewoon wennen is. In principe geld voor veel mensen dat ze als ze komen, ze ook moeten "werken". Bij mij en Vince ook, maar hij blijft toch vrolijk komen. En de laatste tijd heeft Ziggy je weinig gezien en ook niet hoeven werken. Ik denk dat als je zometeen weer wat ritme hebt en vaker kunt gaan, dat het weer goed komtWeet niet Grit.
Ben bang dat Ziggy het straks helemaal gaat doen, omdat ik dan alleen vaak voor het rijden en mennen kom. Voeren enzo doen mijn ouders. Dus kom niet meer elke dag. Dat hij straks mij zit voor alle "vervelende" dingen.
. Het gaat toch om de aandacht.
, mooie foto's zijn binnen en er ligt nu wel genoeg (teveel) sneeuw. Klaar!!!

. Spoek helemaal hyper, maar ze kwam bijna niet meer vooruit in het hoge sneeuw. Haar pootjes waren sneeuwballen geworden

Heb ook foto's van Johnny in de sneeuw, maar die komen straks.... Eerst eten
Citaat:Leon
Arjan
Eva
Carola
Ingrid
Ellen
Trea
Cécile
Rebecca
Maya
Sita
Denise
Joyce
Annita
Liesbeth
Marleen
Bianca
Mirjam
Loïs
Petra
Anita
Djoeke
Esmeralda
Kimberly
Diny
Anja
Ingridx
Sandra

Maar hij vond het mooi gaan zei hij
_janet_ schreef:Jeetje Lies. Wilco heeft het filmpje ook gezien. het eerste wat hij zei "Ja Hoor een renault"Maar hij vond het mooi gaan zei hij
Hubbie had ook liever zijn MX nog gehad... Maar helaas... Die was gewoon te groot en te sterk voor ons te klein geworden bedrijf... Dit renaultje is net wat praktischer...

Wat een heerlijek vent.
Droogkloot
Johnny