Ja maar als hij afgekeurt word zou ik toch niet zomaar er mee verder gaan hoor. Want er zijn meer mooie tinkers, als whis niet goed was gekeurt had ik het niet gedaan ondanks dat ik al zo verliefd op haar was bij het zien van een paar foto's
Ja maar als hij afgekeurt word zou ik toch niet zomaar er mee verder gaan hoor. Want er zijn meer mooie tinkers, als whis niet goed was gekeurt had ik het niet gedaan ondanks dat ik al zo verliefd op haar was bij het zien van een paar foto's
als je kaylan koopt zou je een enventueel hengstveulen van amy ook makkelijker kunnen aanhouden
Sita_
Geplaatst: 14-03-09 23:19
Chantal1989 schreef:
Sita_ schreef:
Ja Chantal, baby Amy gaat ook mee..
Ik bedoelde eigenlijk of jullie de kleine hielde of ga verkopen
De bedoeling is om het te houden..
Sita_
Geplaatst: 14-03-09 23:21
BuBBLeGuM schreef:
als je kaylan koopt zou je een enventueel hengstveulen van amy ook makkelijker kunnen aanhouden
Ja, dat is zo.. Ik twijfel over evt. opfok later.. Maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.. Anders heb ik gewoon een mini-opfok, kan het veulen ook bij de Shetters..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-09 23:21
Nu denk ik klinisch Ja da's een kleine moeite en kost geloof ik ook maar 75 euro dus daarvoor zou ik het niet laten Röntgen twijfel ... denk dat ik de gok gewoon zou nemen ook als er wel iets zichtbaar is kunnen ze er nooit van z'n leven last van krijgen aan de andere kant zou je ervoor kunnen kiezen om alleen te kopen als echt 100% is
Maarja wie ben ik... heb say ook zo gekocht (kon met geen mogelijkheid in buurt van benen komen zo bang nog voor alles ) en trouwens als Da twijfels had gehad had ik der waarschijnlijk ook gekocht want was opslag verliefd alleen had ik dan misschien meteen al andere doelen gesteld (kan ook al genieten als ik ze op de wei zie genieten van het gras )... Ben er ook wel zo een die kneusje zou kopen.. Alles natuurlijk wel mits ze geen pijn zouden lijden
Laatst bijgewerkt door grid op 14-03-09 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Idd Grid, ik herken mezelf daar wel een beetje in.. Klinische keuring kost idd de wereld niet uit.. Rontgonlogisch kunnen we altijd nog zien dan..
D_Travis
Geplaatst: 14-03-09 23:24
ja idd grid dat is ook weer zo!
komt vast goed sita met alles.. ben zo benieuwd naar amy dr beeb
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 14-03-09 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Lucy_1
Geplaatst: 14-03-09 23:24
Effe aan het scrollen geweest... Moest wel goed kijken hoor, maar wow Sita... Die ruin is gaaf! En lijkt inderdaad super veel op Amy! Mooie foto's van Amy.... Dracht dus wat zwaar voor haar Waar staat Kaylen ergens Sita?
Verder mag iedereen uitkiezen :
Sita_
Geplaatst: 14-03-09 23:26
Ja Lies, het gaat met ups en downs de dracht.. De ene dag is ze fit en vrolijk.. En de andere dag helemaal futloos en komt ze met geen mogelijkheid vooruit. Ze groeit de laatste weken ook enorm.. Ze is ook echt aan 'huis' gekluisterd, soms krijg je dr echt dr stal ook niet uit..
Kaylan staat in Gent..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 14-03-09 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Muds
Geplaatst: 14-03-09 23:26
Hoi,
Net heel verhaal getypt, loopt pc vast Dus maar weer even opnieuw. En nu alweer een paar reacties verder Wat leuk Sita en wat een knapperd ook. Ik zou hem denk ik wel laten keuren. Heb ik bij m'n Hafje toen niet gedaan en achteraf toch wel spijt van gehad Bovendien weet je dan dat je een (op dat moment) gezond paard koopt en het feit dat hij wat zou mankeren hoeft niet te zeggen dat je hem niet hoeft te nemen, maar misschien kan er dan wel iets van de prijs af Het ligt er maar net aan wat het dan is. Anders heb je hem al een poosje en blijkt hij dan nog wat te hebben, dan doet het denk ik alleen maar meer pijn omdat je een hechtere band hebt gekregen.
Verder wat gelezen over ananas en de rest vergeten
Edit: Hier alles prima. En ik ga morgen wat leuks doen, vandaag zomaar ineens besloten. Ik ga morgen met Muddy naar een workshop grondwerk. Er komen nog vier andere meiden uit de omgeving met Tinkers en het lijkt me ontzettend leuk om die eens te ontmoeten.
Laatst bijgewerkt door Muds op 14-03-09 23:32, in het totaal 2 keer bewerkt
Niet druk om maken Siet ze krijg toch genoeg ander voer
Sita_
Geplaatst: 14-03-09 23:31
Ja, in die Liga zitten natuurlijk ook dubbele vitaminen en mineralen.. En ze krijgt veel ruwvoer.. We blijven het er wel over gooien, ze zal hoe dan ook toch wel een beetje er van binnenkrijgen..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-09 23:32
O ja en wat betreft de buigproef Sayla kwam er op de kliniek toen gewoon doorheen
O ja op harde volte onregelmatig en op zachte niet/ minder = botten = bv artrose
Op de zachte volte slechter dan op het harde = pezen