Weet niet.. Ze is gister weeral buiten weesten rijden geloof ik.. Tzal wel meevallen met dr.. Anders had ik dr vast wel van gehoord.. Schrok dr wel van hoor, had iig wel het idee dat Natas dr mond voorbij praatte..
Klein minpuntje dat het wat smerig weer is geweest, maar de kleine miezerbuitjes hielden de pret niet tegen vanochtend. Om 10 voor 10 ging ik er op uit om op de kruising de ouders en kinderen op te wachten en ze het bospad te wijzen. http://www.mijnalbum.nl/Foto-3QIZQOS4.jpg
Tijdens een inleidend verhaal over onze paarden en "dat bijna alles mogelijk is met paarden" kwamen enkele kunstjes uit de trucendoos, waaronder de voetbal en vaandel en de ballonnenhoepel! (uiteraard even op snowdons kont staan met vaandel zwaaiened toen we gescoord hadden met de bal )
De kinderen mochten hun uiterste best doen om uit te testen of Snowdon zou schrikken van de knappende ballonnen, nadat ze gezien hadden dat Snowdon en ik er een 'feestje' mee hadden gevierd. Snowdon verroerde geen haar Ik liet Snowdon ook even wegkijken, want volgens de kids zou het enger zijn als hij het niet zou zien. http://www.mijnalbum.nl/Foto-T66QK6AR.jpg
Daarna mocht er ook nog iemand twee meter achter Snowdon gaan staan met een ballon en hem laten knappen, de kids keken gespannen toe. http://www.mijnalbum.nl/Foto-E7EARHDI.jpg
Hierna was de angst/twijfel voor de paarden bij allemaal weg. Een enkeling vond Snowdon nog iets te hoog, maar vonden Santa wel helemaal geweldig.
En heb vandaag een boek kado gekregen van Arjan... het verhaal over Avalon Het verhaal uit de tijd van King Arthur, waar ik de naam van Santa's veulen vandaan had...
pfff kwam, even langs wippen, kijken of er al bekend was wie shiloh was, maar n iets dus ben echt heel erg benieuwd!
Heb het deze week echt lekker druk gehad, veel gereden, beste vriendin is weer terug uit spanje, die woonde daar, maar ging niet goed met der vriend en is nu weer terug na 4 jaar bijna geen contact te mogen hebben met haar van der vriend, zijn we weer helemaal terug
ik ga er weer van tussen, maar dacht meld even dat ik nog leef
Wat een stel gave foto's Leon! Het plezier straalt er gewoon vanaf Wel jammer dat jullie zo'n 'slecht' weer hadden.. hier is het toch meer droog geweest
Zal maf zijn Annique, na zo lang je vriendin weer zien
Heb even globaal bijgelezen. Maar niets is blijven hangen, ben zo moe. Gisteren lagen we om 1 uur in bed, en om 7 uur er weer uit. Terwijl ik al super weinig geslapen heb deze week. Bruiloft was best leuk. Behalve op 1 ding na. De vriendin van de beste vriend van Wilco was me aan het negeren. Ik voelde me behoorlijk opgelaten. Geen idee wat er aan de hand is, volgens mij heb ik niets verkeerds gedaan. Vind het zo klote om negeert te worden, zonder dat ik weet wat er mis is.
Vandaag de hele dag geholpen op de dierenmanifestatie. Ik heb de hele dag met de oude pony van Angela rond gelopen. Beestje is 22 en had het behoorlijk gehad smiddags om kindjes rond te rijden. Was een leuk dagjes. Maar ben helemaal kapot.
Gaaf leon!!! Die kids hebben echt een superdag gehad zo te zien!!
Boyanneke staat in mijn wei... Zucht De reis ging super, inscharen met Flynn ook, nadat Flynn dwars door het schrikdraad ging, hebben ze nu maar een hele wei gekregen Boyan heeft meteen laten zien dattie de baas is! Flynn en Boyan vinden elkaar best wel leuk!
Heb wel te doen met Liek, ze heeft het er echt moeilijk mee
Edit: gave foto:
Laatst bijgewerkt door DianneM op 29-09-07 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een leuk verslag van een superdag Leon! En Snowdon vindt alles wel best!
Annique weer je vriendin terug!
Dianne: Boyan is leuk, heb hem op de keuring wel gezien, maar je stond steeds te praten, dus ben toen niet naar je toegegaan. Enne... je haar? (foto?):-)
Leon: leuke foto's zeg. Volgens mij hebben de kinderen zich best vermaakt. En snow sokken groeien mooi weer aan. sita: het weer is best redelijk vandaag, ieder geval veel beter dat gisteren. Het heeft hier aan 1 stuk door geregend.
Ik voel me echt kl*te. Zit nog steeds met die negeer actie in mijn maag..
edit: het is rustig hier zeg.
Heb eindelijk foto's van de nieuwe kipper, 24 tonner. Hij staat nog bij de fabriek, de wielen en de werk lampen moeten er nog op en dan is hij klaar. Nummer 2 is ook al onderweg vanuit tjechië.
timokyana
ivm opkomen voor de shetlander is mij min of meer gezegd dat ik het moet accepteren omdat ik anders welees andere woonruimte zou moeten gaan zoeken. lang verhaal over pm meer uitleg eventueel. aangezien ik hier een hele veestapel heb lopen is dit nogal vervelend. mocht ik een tijd niet online komen is de boel waarschijnlijk geescaleerd en zal Tk even ergens anders wonen
Wat is de wereld veranderd zeg, mag je dan niet meer voor je dromen en idealen opkomen
Thx, achteraf had ik misschien beter mijn mond kunnen houden. Maar vooralsnog heb ik altijd de illusie gehad dat je vrijheid van meningsuiting had. Helaas hebben sommige net wat meer macht.
Maar ik hou me poot stijf voor mijn dromen en idealen, die laat ik me door niemand afnemen