Jellie succes bij de HA.
Bonte leuk idee die badges.
Bij ons op stal zijn ze een poosje terug duiven wezen schieten, maar wij hadden er binnen op stal behoorlijke overlast van. Ze hebben er toen een stuk of 35 geschoten en nog zijn ze niet allemaal weg.
Zag leuke foto's voorbij komen.
SuperRoos schreef:marcella, fijn dat het wat beter gaat al
balen dat ie bij het rijden ging klooien omdat ie eerst die wormenkuur had gehad
zaterdagavond flink ziek gewees dus, verkeerd gegeten ofzo, nu alles weer helemaal goed?
Ach ja heb een fjord met karakter he.
Weet niet wat er nu verkeert ging, maar toen het eruit was luchtte het wel op. Ben daarna gaan douchen en naar bed gegaan en tot de volgende ochten 10 uur op mijn bed gelegen.
En ben zondag weer lekker bezich geweest eerst 's ochtends de voliere schoongemaakt planken schoonschrappen en leegscheppen. Middageten en toen naar stal gereden, uitgemest, zadel ingevet, halster ingevet, en hoofdstel in de olie gezet. En nergens meer last van gehad.
Had alleen vanmorgen dat mijn ogen dus een beetje erg dik waren, maar ik denk dat het kwam door het zand van het schoon vegen van de voliere. Liep ook behoorlijk te hoesten en te niesen. Heb nu een ander soort bodem erin liggen.
Ga naar huis eten, parkieten voeren (heb 11 jonge parkieten) en dan naar stal toe.