lilly kan zeker goed springen! blue boy is gaaffffff!dat aparte kleurtje mag ik graag zien.
eindelijk kan ik weer normaal meekletsen nu ik een nieuwe voedingskabel heb voor de laptop.geen geklooi meer met opladen... heb een paar drukke dagen achter de rug,maar als t goed is is mijn komende weekend rustig.eindelijk bijkomen op de bank,hooguit een fietstochtje als t droog weer is. met eros gaat t super.t trainen gaat door en om het af te wisselen gaan we af en toe naar buiten(ik op de fiets erlangs).gelukkig schrikt ie niet meer van alles en nog wat,af en toe komt t angstige nog naar boven maar dat is van korte duur.voornamelijk geluiden die hij niet kent,daar schrikt hij even van.
Kaatastrof
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-13 20:40
Knappe Blue Boy, deed hij flink zo te zien! Stoer!
Wat een opluchting dat Emira weer goed loopt zeg.
Hier druk aan het sparen voor een Massimo. Is toch echt hét zadel voor mij. Hopelijk kan ik binnenkort de Trail en Son II (vhz, nieuwste model) uittesten op Tinky. Ik ben erg benieuwd hoe het rijdt. Wintecjes zijn aardig, zeker om mee te beginnen, maar vind hem niet optimaal liggen op Tinky, zelf niet met de witte boom. Toen ik naar de Wintec Endurance vroeg bij de ruitersportzaak zei ze me meteen dat het 9/10 te lang is voor een Tinker en dat dat bij vrijwel elke Wintec is.. Ik rijd dus al halfjaar met een eigenlijk te lang zadel. Ga je je toch schuldig voor voelen. Anfin, ik heb al iemand die het wilt overnemen..
Lilly kan echt lekker springen zo te zien! Blijf der erg knap vinden!
Top dat het met Eros super gaat, Ellie! Ik ben blij dat je nu wel de juiste match voor je hebt gevonden
--
Hebben jullie dit al gezien?? Diegene die mij op facebook hebben vast wel. Maar bij deze: [VSW] Project paddock Eindelijk droge paardjes deze winter! Joepie! En er komt een nieuwe auto.. Een Isuzu D-max, 4x4'tje dus.. Nu nog de trailer Enne we hebben niet de loterij gewonnen hoor. Alles uit pure noodzaak. Auto van men pa is echt op en aangezien er nu 2 grote paardjes zijn.. Pff, ik mag echt niet klagen hoor de laatste tijd.. Ben mijn ouders dan ook erg dankbaar. Heb ook meegeholpen met de paddock & zondag gaan werken op de kinderboerderij voor een beetje geld (zit krap bij kas, zoveel dat ik wil hebben, echt erg En natuurlijk àlles voor de paarden.. ) Heb het op dit moment wel weer druk druk. Morgen waarschijnlijk rijden met de paarden, of misschien ik alleen met Tinky. Hangt er vanaf of er iemand mee wilt met Boris. Zaterdag heb ik sprookjesshoot.. Betwijfel eerlijk gezegd of het gaat doorgaan ivm weer. Zondag naar de stad voor school.. Naja, lekker toch? Zo bezig zijn!
Super Kaat allemaal, zondag de spookjesshoot ben benieuwd .
Ik morgen streeth fashion gaan fotograferen in het stad (Kortrijk, Gent of Antwerpen). Ga ook eens door doen aan de uitloop stel dat ik boorden kan uitgraven zodat er al steentjes inkunnen het al iets is, daarna is het gewoon zand er op (bovenlaag was al in orde afgegraven.
Kaat@ Vraag naar je pa toe wat voor doek zit er tussen de oude laag en de nieuwe ? En welk zand ?
had al foto's gezien van je paddock kaat.ziet er goed uit zeg.
vandaag nog zoiets liefs meegemaakt.Ik spaar al een geruime tijd plastc schroefdopjes voor hulphonden.een bedrijf sponsort dan de opleiding als er een bepaald aantal doppen is.nu weten veel mensen in mijn omgeving dat,en ze sparen driftig mee.van de week waren er een paar jonge meisjes op stal dus ook achter mijn verzamelactie gekomen en vandaag had 1 er als een aantal meegenomen.zo lief.en dat allemaal voor de hulphonden.
Oh, wat een leuke actie Ellie. Moest ik niet zo ver weg wonen had ik ook graag mee gespaard
Het doek is een worteldoek, Lor. Wij kopen het bij de Aveve. Als je er daar om vraagt zullen ze je vast wel helpen. Het kost ook niet zo heel veel. Het zand weten we niet, maar ik gok op Scheldezand, want daar lijkt het het meest op. Is ook het beste zand voor een paddock/uitloop.
daarom houdt ik ook in goed in de gaten wie er meespaart.mocht de actie stoppen(vooralsnog is er geen einddatum,en ik hoop ook dat die er niet komt),dan weet ik precies wie ik moet inlichten.zelfs mensen uit het koor waar ik zing sparem mee(en bevelen hun vrienden mee te sparen).
eigenlijk is het zo simpel:je spaart aan iets mee,zonder dat je geld geeft.dat doet een ander dan weer.ik ben erg begaan met de dieren,en zeker de opleiding tot hulphond is niet goedkoop,dus als ik mee kan helpen.zelfs al stopt de actie,dan wil ik als iemand anders gaat sparen,degene weer gaan helpen met dopjes te sparen. ik draai ze zelfs van flesjes die in de berm liggen(meestal neem ik de flesjes mee en gooi ze in een prullebak die ik tegenkom)
heb vandaag als verassing voor mijn bijrijder een halster gekocht met roze erin verwerkt.die viel wel in de smaak!hoop volgende week foto's te maken van het resultaat(deken en halster bij elkaar).
Hoihoi, Ik ben een tijdje onder de radar geweest.. weer even een slechte week.
Ik ben benieuwd naar het halster Ellie!
Diaz heeft een 2e verzorgster! Een meisje van bijna 12. Echt een leuke meid. Het is de stiefdochter van mijn zoontje zijn gastouder hihi.
Ze is echt klein, en dat is erg leuk om te zien op Diaz! Het klikt super tussen die 2!
Verder heb ik Diaz onder de deken vandaan gehaald vorige week toen het weer warm was, en besloten hem af te laten. Zolang ze niet afvalt blijft de deken af, en stappen we maar heel lang uit in combi met zweetdeken. Mocht het nou niet gaan uiteindelijk kunnen we altijd een stukje scheren en deken doen.
nou zit ik een beetje in de lappenmand.ben verkouden aan t worden.vanmorgen had ik een zeer pijnlijke muis van mijn hand ,en nu volgensmij ook een gesprongen velletje onder m'n voet.ach ja we gaan maar door....
ja leuk he! meisje is maar 1.40 ofzo dus Diaz lijkt inderdaad groot!
SterreDiaz
Geplaatst: 03-10-13 20:06
Hooi! Ik ben Sterre de ene verzorgster van Diaz! Ik doe niet echt veel op bokt alleen dingen lezen Maar dit lijkt me wel een leuk topic! Wat een ontzettend mooie tinkers zeg En wat een super leuk filmpje aan het begin! XxX
Hooi! Ik ben Sterre de ene verzorgster van Diaz! Ik doe niet echt veel op bokt alleen dingen lezen Maar dit lijkt me wel een leuk topic! Wat een ontzettend mooie tinkers zeg En wat een super leuk filmpje aan het begin! XxX