Ooowjaaaa..... Amersfoort..... Daar ben ik voorby gekomen... Helaas we ryden met mijn ouders mee, broerlief heeft gister myn auto mee teruggenomen naar Zeeland... Volgende keer dan maar??
O ik ben zo blij! Amigo heeft eindelijk de jambette door! Na een hele tijd geen VD gedaan te hebben en het vandaag opgepakt te hebben vanwege de regen kon hij het in een keer! Hij is wel slim soms
Mijn shet snapt het principe niet. Maar ben met hem voor de keuring voor volgend jaar aan het oefenen. Dat ging prima. Maar was vooral trots op miggie.
JEEJ er komt een veulentje!!! die zijn zo schattigg..! leuk filmpje met bijrijdster.. goed dat amigo de jambette eindelijk door heeft!
sorry trouwens dat ik niet veel post.. maar ik lees bijna alles hoor:P met mijn knoll gaat alles helemaal super.. we kunnen zelfs al alleen naar het strand.. en dat voor pas 3 maanden onder het zadel + ook niet verkeersmak.. ik heb me zadel nog steeds niet.. 21 mei laten aanmeten.. 24 mei besteld.. en nog niet binnen.. pfff.. wordt je toch niet goed van! -_- verder is roos haar mok helemaal weg!!! en ga ik lekker over 3 daagjes op vakantie naar kreta..!
Oké denk dat Amigo richting de 1.60 gaat heb hem nooit gemeten dus heb geen idee . Als ik de schofthoogte van paps en mams in mijn achter hoofd hou.
Magica
Geplaatst: 09-07-12 07:42
Gisteren hebben de peerdies vrijgesprongen, we wilden eigenlijk gaan wandelen maar het weer was er helemáál niet naar We hadden veel lol en de paarden ook heb samen met Luna balkjes gelopen, mevrouw vond het veel gezelliger als ik het ook maar deed haha. Maar springen was wel haar favoriet, zo wat kan die dame springen zeg!
Ik ben echt helemaal gesmolten!!! Diaz verzorgstertje van 12 had een mailtje gestuurd..
Haar mail eindigde met ....en daarna zijn we dus terug gegaan. bij het weiland zitr een school en daar zijn we nog op het schoolplein even wezen spelen.
Dus ik denk.. leuk, kindjes in de speeltuin.. tot ik de foto's zag!! Met paarden en al dus!!
Hahaha wat leuk met Diaz naar de speeltuin enne daar worden ze wel mak van indd. Enne ik vind springen ook wel leuk, alleen heeft Luna meer talent dan mij denk ik hihi.
ach gut Diaz als penny p00wniej! (ff in stijl :p) Spring kanon Luna, gaaf hoor! Amigo heeft t truukje door, mooi! Jaron beetje overbouwd.. tja zolang je neit voorover valt