Heb mijn auto vandaag naar de garage gebarcht na het werk, voor APK. Hadden ze geen leen auto meer voor mij Waren ze vergeten op te schrijven. Nu had mij dat niet zoveel uitgemaakt, maar moet morgen avond ook werken. En kom dan niet thuis. Dus heeft hij snel een leen auto geregeld. Heb nu de auto van de monteur mee en de monteur leent dan weer de auto van de vrouw van de baas
achja gedoe vind ik het ook weer niet. Kon er ook niet boos over worden. Garage zit al jaren aan de weg waar mijn ouders wonen. Dus ken ze heel goed. En wist wel dat het goed zou komen.
Alleen nu moet ik dus onverwachts morgen avond werken. Dus rijdt Wilco morgen in de golf van de monteur en haalt mijn auto op. En mag ik lekker met de A3 naar het werk Kan ik die eens even flink op zijn staart trappen
grid
Geplaatst: 20-01-10 22:16
pff Marja Hopelijk zijn het leuke mensen waar het meteen goed bij klikt dat maakt t misschien dan nog iets makkelijker
Perfect nu kortere manen ZO lang is ook helemaal niet handig
Janet ff "gedoe" met leenauto maar zo toch mooi opgelost
Onze auto is ook weer weg waarschijnlijk lagers in rechter wiel versleten klonk niet oké maar als het dat is is geen grote kostenpost
Ja Loïs krijgt het druk tijdens tinkerweekend weet niet of je wel tijd hebt om te rijden Wormer is 1:23 , Assen is verder
Mitch gekortwiekt
John heeft spellen te leen dus volgens mij wordt dat weer hele avond computeren
O ja en haren van Say zijn op de post
Laatst bijgewerkt door grid op 20-01-10 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Wiel lagers vallen wel mee Dat weet ik omdat bij Wilco zijn vorige auto bijna elke 3 maanden de wiel lagers vervangen moesten worden Wilco hield nogal van het gebruiken van de handrem in bochten En dan knallen dus constant je wiellagers kapot
Zag ook alweer dat het eerste veulen van 2010 geboren is.
grid
Geplaatst: 20-01-10 22:25
Ja idd volgens mij waren ze vorig jaar linksvoor stuk nu rechts