En niet depri worden dat doe ik wel voor je whahah
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peetorlan schreef:Zo hebben we allemaal ons huisje en ons kruisje
En Sita maak je om mij geen zorgen depri ben ik al een poosje hoor maar daar leer je mee omgaan.
Sita_ schreef:Ja, het is inderdaad een rotjaar..
Ook eenvoor jou Annique..
Hier is het ook wat.. Dingen met mijn broer, mijn moeder, werk van me vader, mijn zwager.. Mijn eigen gezondheid.. Mijn paarden.. Alle drukte op werk.. Ik trek het echt niet meer.. Ik voel me hier in de omgeving ook niet meer thuis, dan vreet ook echt aan me.. Ik voel me ook een vreemdeling in mijn eigen geboorteplaats..
l0rdJ schreef:peetorlan schreef:Zo hebben we allemaal ons huisje en ons kruisje
En Sita maak je om mij geen zorgen depri ben ik al een poosje hoor maar daar leer je mee omgaan.
Daar heb je zeker gelijk in,
ik wou alleen dat het wat meer verdeeld was, en niet in 1 keer kwam zou makkelijker zijn ....
Voor mij is het nu even lekker dat ik alleen ben,
ik kan huilen wanneer dat nodig is, en doen waar ik zin in heb. Als ik de hele dag wil slapen dan kan dat zonder dat iemand er wat van zegt. Ik kom heel rustig aan tot rust, alleen af en toe komt er weer wat bovenop, het duurt even voor je er weer uit kruipt.
Me lerares zei al, probeer nu eens eerst aan jezelf te denken voor je aan andere denkt,
maar dat kan ik net, als me vrienden iets mankeren moet ik daar eerst mee helpen voor ik mezelf help, slechte eigenschap
Maargoed, een leuk onderwerp, word er niet beter op zo
l0rdJ schreef:Inderdaad, het is wel eens lekker om je gal te kunnen spuwen. Gelukkig staat mijn beste vriendin erg sterk in haar schoenen, en kan ik heerlijk tegen haar alles kwijt, en word ze niet boos als ik tegen haar schreeuw, het is wel mooi ik ga tekeer ze geeft me een knuffel, en ik ben gewoon opgelucht , is bij me moeder ook zo, ik schreeuw weleens onnodig, dan knuffelt ze me en barst ik gewoon, zo blij dat ik die mensen in me omgeving heb. Ik zou werkelijk niet weten wat ik zonder ze moet!