[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:13

Ach gut Ach gut Het komt allemaal goed wijffie.
En niet depri worden dat doe ik wel voor je whahah

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:13

Siet, kop op meid, ik weet natuurlijk niet wat je allemaal dwars zit, maar er is altijd weer ergens licht aan de horizon... Ach gut en misschien niet het goed moment, de cd's zien er heel mooi uit, maar doen het hier helaas ook niet Verdrietig

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:14

Nee.. Jij moet ook niet depri worden hoor Peet! Ach gut

Sita_

Helaas Marleen, van de week ga ik voor de herkansing! Knipoog

A_Pallieter

kan me voorstellen siet,

Bij mij gaat het ook niet alleen fokkerij kwestie Knipoog sorry dat ik het zo omschreef, maar prive gaat het ook niet zo goed hier met mij, me oma, etc. Veel prive tegenslagen gehad, die niet hadden hoeven gebeuren en nog steeds heftig aan de gang zijn. Ik snap dat je er behoorlijk mee zit, dit is ook de reden waarom ik heb gezegt dat ik me af en toe even terug trek, dan trek ik het zelf niet meer.

Het is gewoon een rotjaar, en dan bedoel ik dus niet alleen in de paarden maar in het algemeen.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:16

Zo hebben we allemaal ons huisje en ons kruisje
En Sita maak je om mij geen zorgen depri ben ik al een poosje hoor maar daar leer je mee omgaan.

A_Pallieter

Ag, zoals iedereen al altijd zegt, we moeten ons erdoorheen trekken, al zou ik willen dat dat niet nodig was....

Sita_

Ja, het is inderdaad een rotjaar..

Ook een Ach gut voor jou Annique..

Hier is het ook wat.. Dingen met mijn broer, mijn moeder, werk van me vader, mijn zwager.. Mijn eigen gezondheid.. Mijn paarden.. Alle drukte op werk.. Ik trek het echt niet meer.. Ik voel me hier in de omgeving ook niet meer thuis, dan vreet ook echt aan me.. Ik voel me ook een vreemdeling in mijn eigen geboorteplaats..

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:17

't Heeft bij mij ook vaak met moeheid te maken hoor, dan trek ik veel minder. Blijf kijken naar wat je wel hebt! Knipoog en knuffel voor ieder die het nodig heeft! Ach gut

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:17

Kan je niet lekker een poosje bij je lieffie gaan dan??
Lekker even weg van alles meid.

Ach hoor mij whahahha

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:19

peetorlan schreef:
En Sita maak je om mij geen zorgen depri ben ik al een poosje hoor maar daar leer je mee omgaan.

Daar heb je zeker gelijk in,
ik wou alleen dat het wat meer verdeeld was, en niet in 1 keer kwam zou makkelijker zijn ....

Voor mij is het nu even lekker dat ik alleen ben,
ik kan huilen wanneer dat nodig is, en doen waar ik zin in heb. Als ik de hele dag wil slapen dan kan dat zonder dat iemand er wat van zegt. Ik kom heel rustig aan tot rust, alleen af en toe komt er weer wat bovenop, het duurt even voor je er weer uit kruipt.

Me lerares zei al, probeer nu eens eerst aan jezelf te denken voor je aan andere denkt,
maar dat kan ik net, als me vrienden iets mankeren moet ik daar eerst mee helpen voor ik mezelf help, slechte eigenschap Tong uitsteken

Maargoed, een leuk onderwerp, word er niet beter op zo Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:19

Nee, dat kan niet.. Werken, werken, werken.. En over een paar weken begint school alweer.. In December is alles achter de rug, daar zal ik wel voor zorgen.. Dan vertrek ik, hoe dan ook.. Ik moet hier weg.. En de meiden moeten mee..

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:20

Sita_ schreef:
Ja, het is inderdaad een rotjaar..

Ook een Ach gut voor jou Annique..

Hier is het ook wat.. Dingen met mijn broer, mijn moeder, werk van me vader, mijn zwager.. Mijn eigen gezondheid.. Mijn paarden.. Alle drukte op werk.. Ik trek het echt niet meer.. Ik voel me hier in de omgeving ook niet meer thuis, dan vreet ook echt aan me.. Ik voel me ook een vreemdeling in mijn eigen geboorteplaats..

het is dat je zo ver woont, anders had ik gezegt kom even een weekie deze kant op , even weg van daar

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:21

Nou nog even volhouden dan Sietje.
Kom op wijffie denk aan December en doe wat je van plan bent

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:21

l0rdJ schreef:
peetorlan schreef:

Daar heb je zeker gelijk in,
ik wou alleen dat het wat meer verdeeld was, en niet in 1 keer kwam zou makkelijker zijn ....

Voor mij is het nu even lekker dat ik alleen ben,
ik kan huilen wanneer dat nodig is, en doen waar ik zin in heb. Als ik de hele dag wil slapen dan kan dat zonder dat iemand er wat van zegt. Ik kom heel rustig aan tot rust, alleen af en toe komt er weer wat bovenop, het duurt even voor je er weer uit kruipt.

Me lerares zei al, probeer nu eens eerst aan jezelf te denken voor je aan andere denkt,
maar dat kan ik net, als me vrienden iets mankeren moet ik daar eerst mee helpen voor ik mezelf help, slechte eigenschap Tong uitsteken

Maargoed, een leuk onderwerp, word er niet beter op zo Haha!

Precies, alles komt tegelijk.. Het ene is nog niet verwerkt en het andere voorval komt al om het hoekje kijken..

Ik moet zeggen, het lucht me ergens wel op om het een beetje in grove lijnen van me af te tikken..
Ik kan er hier thuis en in mijn omgeving ook met niemand over praten, want ik weet niet eens waar ik moet beginnen.. Lips are sealed

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:22

inderdaad meis, probeer zoveel mogelijk weg te tikken in grote lijnen, eerst jij op je pootjes staan en dan de rest!

Balen dat je er met niemand over kan praten, ik heb het ook te lang opgekropt maar kan gelukkig goed met me moeder , en tantes praten en dan lucht dan wel op.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:23

Nou meid als je eens wat kwijt wil kan je hier of via pb altijd wel je dingen kwijt hoor.
Ik heb ook bepaalde mensen die wat meer over mij weten .
En pb dan lekker om er over te praten.
Kijk het lost niet je problemen op maar het helpt wel eens om me boven kamer iets minder vol te hebben wahha

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:24

Ik kan ook wel met mijn moeder praten, maar het meeste van mijn zorgen heeft met haar gezondheid te maken.. En dat maakt het nu net wat moeilijker om er met haar over te praten.
Plus dat ik ook mijn moeder niet nog meer zorgen wil bezorgen, ze heeft al genoeg aan dr hoofd. Gek genoeg zijn t nog dezelfde zorgen als ik heb ook..

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:25

Inderdaad, het is wel eens lekker om je gal te kunnen spuwen. Gelukkig staat mijn beste vriendin erg sterk in haar schoenen, en kan ik heerlijk tegen haar alles kwijt, en word ze niet boos als ik tegen haar schreeuw, het is wel mooi ik ga tekeer ze geeft me een knuffel, en ik ben gewoon opgelucht , is bij me moeder ook zo, ik schreeuw weleens onnodig, dan knuffelt ze me en barst ik gewoon, zo blij dat ik die mensen in me omgeving heb. Ik zou werkelijk niet weten wat ik zonder ze moet!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:25

Maar dan nog zal je moeder denk blij zijn als jullie samen die zorgen delen wijffie.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:27

l0rdJ schreef:
Inderdaad, het is wel eens lekker om je gal te kunnen spuwen. Gelukkig staat mijn beste vriendin erg sterk in haar schoenen, en kan ik heerlijk tegen haar alles kwijt, en word ze niet boos als ik tegen haar schreeuw, het is wel mooi ik ga tekeer ze geeft me een knuffel, en ik ben gewoon opgelucht , is bij me moeder ook zo, ik schreeuw weleens onnodig, dan knuffelt ze me en barst ik gewoon, zo blij dat ik die mensen in me omgeving heb. Ik zou werkelijk niet weten wat ik zonder ze moet!

Dat lijk me een super iets meissie.
Ik heb dat jammer genoeg niet(zie me ouder al eeuwen niet en familie daar door ook niet)
Dus wees er zuinig op maar dat zullen ze ook op jou zijn

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:27

Ja, misschien wel Peet..

Mja, ik ben echt een opkropper.. Ik ga altijd eerst lekker narrig tegen iedereen lopen doen. En dan als ze mijn geklier niet meer pikken en mij eens op mijn nummer zetten komt alles er pas uit.. Ik ben echt verschrikkelijk wat dat betreft.. Lips are sealed

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:28

Hier is de familie helaas ook niet zo hecht.. Ik weet niet eens wie mijn neven en nichten zijn.. Terwijl ze in t zelfde dorp wonen, of bij me in de winkel komen.. Ik herken ze niet eens.. Wij komen bijna niet bij ooms/tantes ect. over de vloer..

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:28

dat zijn ze , gelukkig, ook zeker.
En het is ook fijn, om het van je af te typen. Ik typ soms echt hele verhalen, en gooi ze daarna weer weg maar dan is het er even uit.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:30

Het rare is aan mij dat ik wel een prater ben .
maar ik kan ook soms net als jij heel lang iets opkroppen en dan ineens uit me dak gaan om niks zodat ik dus hier bonje krijg en dan alles eruit gooi