ja het zou inderdaad kunnen maar als een paard te lang heeft gelegen dat was bij mij zo , dan gaan de organen/hart opgeven , en vandaar dat de arts mij dit aanraadde, maar oke alles doen om te proberen daar ben ik het wel mee eens.
ik heb net even een belletje gepleegt, daisy lag niet in de sloot bij het weiland maar een end verderop, het was een hoek van een sloot, helemaal gegroeit met riet en planten etc. , en als ze brandweer niet door die sloot is gegaan zouden ze haar vast niet optijd hebben gevonden. ze stond net met haar rug en hoofdje boven water. ze ligt nogsteeds en is uitgeput, maar probeert wel steeds te gaan staan, haar stalletje is al klaargemaakt, dus als het lukt om op te staan gaat ze meteen naar stal om daar weer aan te sterken. de meiden hebben het allemaal super koud en zijn helemaal verregent.
Poee, heb alle 28 pagina's vol spanning doorgelezen.. Wel gevonden, godzijdank leeft ze nog! Maar ze staat helaas nog niet . Ik blijf dus duimen..
En wat kan bokt toch medelevend zijn op dit soort momenten. Echt super van de mensen die hebben geholpen/nu nog steeds helpen .
Heel veel sterkte voor haar, en natuurlijk voor de TS en alle mensen die daar nu in de kou staan (nouja, ik hoop dat ze nu al onderweg naar een lekkere warme stal zijn natuurlijk!)
Zie je wel! Tinker op Safari dus. Compleet in de camouflage ondanks de witte vlekken. En dan tot de rug toe in een diep sloot. Zie dat maar eens te vinden! Wat een geluk nog dat ze dan gevonden is zeg. En nu gaan staan knol! Kom op en doe je baas een plezier (en ons, maar dat is van ondergeschikt belang)
Wow wat heftig allemaal. Net alle pagina's doorgelezen en ben heel blij dat ze weer terecht is. Wat zullen de meiden het koud hebben zeg jeetje. Zo een paar lekkere warme dekens om ze heen en wat warms te drinken maar daar werd al voor gezorgt, top werk
ja inderdaad, ik heb nog gevraagd of er hulp nodig is, of dat ze iets warms nog willen, maar er zijn al genoeg mensen daar aan het helpen, en anders word het ook veelste druk voor dat beestje.
Ik heb net alle pagina's gelezen en ik hoop echt dat alles goed komt. Vreselijk voor paard en eigenaar. Heel veel succes allemaal en we hopen dat alles goed kom! Dit wens je niemand.
Pfftt...Had gehoopt dat ze al in haar stalletje zou staan ondertussen! Ik wacht vol spanning af tot het goede nieuws komt! Kom op Daisy!!Staan meisje!!