ga ik ook maar even kijken of ik voor en na foto's heb vind ze zelf op foto niet echt veranderd maar ze zijn wel veranderd (alleen vind ik dat op foto niet zichtbaar )
Eerst Tinkerbell:
7 augustus 2001: nét op onze wei en circa 6 à 7 jaar oud
Het is nog steeds de bedoeling om maximaal 2 foto's per dag te plaatsen! Twee berichten met twee foto's op een dag plaatsen is dus ook niet de bedoeling. Een tweede bericht mag, maar dan wel met de foto's in een link.
zeg dat wel Frenia, ik vind dat zo'n onzin. Plak je nou het hele tinkertopic vol met weet ik het hoeveel foto's... Als je nou eenmaal meerdere paardjes hebt, is het gewoon moeilijk om dan van al die paarden maar 2 foto's te plaatsen...
Maar ja Noa dus: Noa volgens mij bij Mollema. Er was iemand voor haar gaan kijken en kwam in contact met mij. Ik haar dus even weggehaald, ik wist niet zeker of ze zo ok Bokt wilde
Mijn conclusie... ze is weer net zo vies als eerst Nee zonder gekheid, ik vind haar rug iets rechter geworden, haar uitstraling is veel beter en haar nek is iets meer ontwikkeld, ook is ze volgens mij nog de breedte in gegaan.
@MM Tjeeee wat een verschil met Darlah om supertrots op te zijn meid!!!
daar had ik toen een topic voor geopend, er is een 1 of andere onverlaat geweest die de hele pluk (tot boven haar ogen) heeft afgeknipt. Ik heb nog een stuk terug gevonden, samen gebonden in dezelfde elastiekjes die in haar manen zitten. er is dus iemand geweest die mij of mijn weidegenote een hak wilde zetten Gelukkig is de pluk nu al weer over haar oogjes heen, ze had zo'n last van die haren in haar ogen.
*edit* misschien dta iemand het zielig vond dat ze niks zag ofzo, ik wete het niet, nu had ze in ieder geval meer last als toen de pluk tot over haar neus hing
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 16-11-07 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt
wat een veranderde paardjes zeg:) leuk! ik heb foto`s van indi ook op een rijtje gezet. kun je ook goed verschil zien. zie onderschrif: indiana door de jaren heen;)
biancaa: ik begrijp de regel op zich wel, maar ik vind het zo dwaas, dat je bv niet 1 dag 4 foto's mag posten, maar wel elke dag 2. Bedoel: als ik nou echt elke dag 2 pics plaats, belast ik bokt meer dan wanneer ik 1x om de zoveel tijd 4 foto's plaats..;
Wouw! wat komen er een mooie veranderingen langs zeg, soms zelfs onherkenbaar! Toen ik Ryon net had had ik nog geen didi, dus moet ik ff een kijken op welke manier ik Ryon als puppie zichtbaar kan krijgen. Hij was gister in ieder geval aan het oefenen om in de spaanse rijschool mee te draaien.