Met paardenhouderij mochten we ook hoefbekappen op ingevroren paardenbenen. Was niet mijn favoriete vak, heb het op de theorie gehaald en heb een hele fijne hoefsmid nu
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Tja, Tinker versus smal warmbloedje.. Als je alleen al de hoefgrootte vergelijkt, dat komt veel harder aan.

Ik kaggel er speciaal voor de stad in, en toen ik er laatst was hadden ze wel allemaal borden hangen met HP enzo.
Succes ermee! 

Ik had ooit eens een wedstrijdduif gevonden, was vezwakt.. Maar toch doorgegaan.. De ringen van de duif moet je dan opsturen naar duivenstamboek ofzo en dan krijgt de eigenaar de horen dat zijn duif dood is..
Ik heb Amy op 8 jarige leeftijd gekocht voor 750 euro incl alle toebehoren. 
Hij heeft haar behoorlijk geraakt zo te lezen! 

Teuntje111 schreef:en als ik het paspoort opstuur, komt haar achternaam "of Gypsy Diamonds" erachter, maar vergeet er steeds aan te denken.. Er staan 8 bonita's in het ICS haha
De rest is net wat anders geschreven, bijvoorbeeld als Cheyenne (zoals het officieel geschrveen hoort te worden) of Cheyenna.... (of Shaienne
) 

Snel naar stal gevoerd om een érg hongerige Jessie te voeren, toen ik een kruiwagen voordroog er neer legde plaste Flynn er wéér over heen. Rotknol

rommulus schreef:’jellie van het zelfde![]()
ga je nog leuke dingen doen ???