Ik zie hemnog voor me in nijetrije in een donkere stal, en de kont naar me toe draaiend.. Uhmm oke, dan maar even buiten naar hem kijken.. leuk leuk leuk.. totdat we hem moesten pakken.. via een sluis weer de stal in gejaagt en daar mochten we weer heel voorzichtig aan hem komen.. na 5 min bedenktijd zei ik verkocht en 20 min later reden we alweer met hem op de wagen huiswaards... uren van geduld heeft het gerda en mij gekost.. elke keer gaf hij je het nakijken.. Toen de wei kaal was moest die mee naar huis om op stal te staan, dat heeft z'n hele leven veranderd.. elke dag lieve kleine kindjes die tegen hem praatje, hem wat lekkers gaven en op den duur aan hem mochten komen, hij was vertrouwd met de "mens"en ondekte dat mensen/kids leuk waren...
En nu is het tijd voor hem om op eigen benen te staan en iemand heel heel heel blij te gaan maken.. Wij hebben hem uit dat donkere hok gehaald en hem vertrouwen gegeven, de rest is aan hem
ooow had helemaal niet meegekregen dat Noa al een veulie heeft!! Gefeliciteeeeerd! Wat een lekker smoeltje! Heeft ze nou 2 van die mooie blauwe kijkers of vergis ik me??
Prachtige foto's, ik vind vooral Biggels en Shathu errugg mooi
@ellepel, hier komt ook al een permanente centenbak, ik weet niet of ik het nu wel zo heel erg mooi vind Maar, anderzijds is het ook wel weer grappig
@Kiara, heerlijk joh, rijden in de bossen, die hebben we hier niet jammer hoor, want dat vind ik geweldig. Hier in Groningen kun je het dorp 10 km verderop zelfs zien
@Bianca heel erg gefeliciteerd met Briseis, ze is erg mooi!
Mooie plaatjes weer! Hier ook even twee plaatjes: Kleine meisjes met zakken snoep zorgen voor een attent paard Lekker liggen... Dit vind ik een aandoenlijk plaatje..
wat een mooie tinkers weer ik heb vandaag brandon even gelongeerd en daarna een beetje aan de hand gaan wandelen en natuurlijk even wat foto'tjes gemaakt
Ik dacht al: "He, herkenbaar randje om zijn oog." Alleen heeft die van mij er een blauw oog in. Op deze foto is het niet zo heel goed te zien, maar heb zo even geen betere...
Gawain, heel apart, leuk beestje. Berk, mooie foto's. Inderdaad geen bosserijen hier in de buurt helaas (Zeerijp). Kiara, super die foto's in het bos! Snowdon, heel allround beessie en gelukkig ook af en toe lekker vies Net als Chuckie. En Kiara, die tweede foto is echt heel cute!
Laatst bijgewerkt door xsiroccox op 03-05-07 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een gaaf dekje heb je overigens voor chuck onder je stock! Heerlijke foto zo op het strand! (ik las er eerst overheen denk ik, zie die stoere chuck nu pas goed in beeld)