Goedenavond!
Grr.. wat een toestand met je geitjes!
Tis zonde, arm beestje!
Ohh.. En je paarden ook nog weg! Gelukkig heb je ze weer gevonden! Het zit je niet mee he!
Er rijden toch wel veel mensen boomloos.. Leuk om al die ervaringen te lezen!
Tinkertoernooi.. Lijkt me superleuk! Maar het is zo ver weg.. 
Ik woon aan het strand.. En ik ben er met Amy nog nooit geweest..
Ik weet het.. Ik schaam me diep.. Maar dit jaar gaan we er zeker heen! Er kwam steeds wat tussen.. Dus ja.. Binnenkort gaan we dan eens echt hoor! We zijn er helemaal klaar voor! 
Hier lag op het toppunt vandaag 8 cm sneeuw.. Maar het was net zo snel verdwenen als dat het er was..
Dus geen sfeerplaatjes van Amy in de sneeuw dit jaar.. Maar wie weet, valt er binnenkort nog wel wat.. 
Wat een leuke foto van Sweety! Woow.. Dyco word echt mega zeg! Hij is super opgeknapt!
Ook leuke foto's van Tinka..
Nou.. Dat was het! 
Vandaag echt een top dag gehad op het werk..
Op de pin storing na, maar echt mega veel snowboots enzo verkocht. Ik had vanmorgen alles gepresenteerd van voren in de winkel, slees, sjaals, boots en allerlei andere winter gerelateerde artikelen. Liep als een tierelier! 
Ik en Kim baalden wel.. We wilden eigenlijk tussen de middag de winkel sluiten en naar de paarden gaan om foto's te maken. Maar dat mocht niet van Ronald..
Goh..
Haha die had ook nog wat snuggers.. Hij belt op.. Ja, het sneeuwt.. Maar dat had je vast wel gezien..
Nee meen je dat? Zou ik daarom zo wittig uitgeslagen zijn vroeg ik nog.. 
Nou.. Morgen is weer alles voorbij.. Maar ze geven voor volgende week weer sneeuw af.. 
Morgenavond komt Hotze (mijn vriend) ook weer.. Hij wil Zaterdag toch mee naar de hengsten gaan kijken. Helaas kan hij het weekend van de 24e niet komen. Dan gaat hij verhuizen. Dus ik kan toch helaas niet naar de hengstenkeuring..
(Dus als iemand nog een plekje in de auto heeft?
)
Maar we gaan gelukkig nog wel naar Equitana, 15 Maart! 
Nou.. Dit is wrs een superlap tekst.. Maar dan hebben jullie wat te doen..