bonte, dinnetje van annemarie geloof ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sirocco op boktPellie schreef:sirocco op bokt
heb ik bontes' foto's nou over het hoofd gezien?
Moest huisje opruimen en ben nu bezig met het uitzoeken van de foto's. Zijn er ruim 330, dus even een paar weggooien.
Dan nog wat lichter maken, want met die regen 
Bonte schreef:de link doet het niet Roos
edit: is PBase. Nu doet'ie het wel. Wie is dat die zwaait?

hahaha penny
snowdon schreef:Ik vind sommige reacties op lucca botter dan de reactie van lucca zelf![]()
En trouwens... als momo_lover Baggio iel vindt, dan mag ze dat toch vinden?
Ik zou hem zelf niet iel noemen, maar ook niet grof.
Smaken, meningen en de kijk op paarden verschillen nu eenmaal per persoon.
Er zijn niet voor niets 4 type tinkers bij het NSvT, om daaruit een keuze te maken...
Wil er ook geen zware cobmerries (meer) onder hebben.

Maar zonder gekheid, vond veel paarden (nog) niet dekhengstwaardig, en de meesten die er uit gingen vond ik wel terecht. Maxolo vond ik in het echt kleiner dan ik in mijn hoofd had, wel een leuke hengst dus die had wel door gemogen van mij. Die grote KR vond ik ook erg mooi, maar zal wel te groot zijn geweest. snowdon schreef:Kythof is dan 1.55m? Gaat zijn vader dus zeker achterna denk ik.
Alhoewel ik zn paps (Mr. Yenkins dus) nog wel veeel leuker vind.
dan ben ik ondertussen echt ENORM benieuwd hoe hij uitgroeid, want vind hem
)
--> Toen ik Mr Yenkins op 8 jr leeftijd terug zag was ik dan ook stom verbaasd, zo PRACHTIG dat ie uitgegroeid was
. (zie ook op www.destoeterij.nl)
(zie persoonlijk 1.55 tot MAX 1.60m het liefst als eindmaat
) Cheveyo schreef:Kit was met zijn 1,5 jaar al 1.51 hoor Grid, weet niet hoe groot hij nu is.
ja weet best dat er genoeg al jonger groot zijn
--> maar voor mij persoonlijk vind ik dus een ideale eindmaat ca 1.55-1.60m
, dus vind ik het jammer dat ie nu al 1.55m is
(of dat lijkt alleen zo, omdat ik dan dus iedere keer denk hmm jammer dat ie zo groot is
)
)