Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het kon niet beter gewoon! Ook ik wil de hele organisatie heel erg bedanken voor al het werk en organiseren van zo'n enorm leuke rit! En natuurlijk wil ik ook Sylvia en Bart nogmaals bedanken voor het lenen van hun trailer, zonder dit had ik niet mee kunnen doen! En mijn vader natuurijk, die zo lief was om te rijden! Mijn moeder was ook gezellig mee, die wilde dit ook graag meemaken! Zij hebben het ook heel leuk gevonden. Ik heb weer wat leuke mensen ontmoet en gezellig met ze gekletst. Ja, dat lintje was een hele leuke verrassing
Ook de sleutelhanger zit al aan mijn bosje! En wat mij ook opviel, is dat er zoveel jonge kinderen meereden, zo'n leuk gezicht op die grote tinks! Ik vond het echt een prachtig gezicht zoveel tinkers bij elkaar, heel indrukwekkend!

....superfoto's ook.Het weer was super en hopelijk heeft iedereen een geweldige dag gehad!!Jullie moeten alleen nog even goed je best doen als je de ijslanders in wilt halen.Wij waren vorig jaar met 200 stuks

het waren dus echte dikke maatjes geworden ...eenmaal in oostvoorne zag ze haar maatjes en was het goed lekker wat muslie gegeven en bij haar vriendjes neergezet .....wij waren zelf om kwart voor 10 thuis (moesten de trialler nog schoonmaken en wegbrengen en onze bus nog verwisselen ) maar uiteindelijk heerlijk op die bank hangen ..

,maar wil even melden dat ik er weer ben.
Gister nog een barbeque gehad na afloop van de rit!
Teuntje111 schreef:
@ Leonoor: Bonita schrok zich een ongeluk toen Baggio aan kwam draven![]()

* welke tinkerforum?? van Moniek?

hé pocahontas je bent er weer
een tijdje geleden vroegen we ons (op TP) nog af hoe t met je ging ... Alles goed met de kids en melody?!
dus ben ook niet geweest
heb al veel leuke gezien