[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:39

Hmm klinkt idd niet gezellig Chub...

Heb wel wat veel hooi op mijn vork genomen, maar ik heb een aantal signalen die ik normaal krijg als ik een stapje te veel doe niet gehad.

Op mijn werk is er wel begrip, maar een week ertussenuit betekend einde verhaal, dat heb ik bij het uitzendbureau wel tussen de regels door gelezen/gehoord....

Anyway, ik ga morgen weer naar de HA en mocht zij niets voor mij kunnen doen heb ik nog een goede tip gekregen om naar een ander soort arts te gaan...

Straks eerst maar weer even werken...

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:40

Goedemorgen!

Codog, jammer....

Nadine sterkte met Offie, hopelijk komt het helemaal goed met hem.

Verder even niets te melden, sorry.

Straks kom ik nog even kijken.
Werk ze allemaal!*D

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:45

Doe je het rustig aan Wenk!?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:45

Goedemorgen!!!

Flet, Lem is al onderweg Flet ziet er zo lekker fris uit. Mooier + verzorgder dan die sliertige manen die overgebleven waren. Maar sokjes mogen toch wel bljven?

Cindy, bedankt Ik kan me voorstellen dat je honden er de balen van hebben

Coydog, ik vind het jammer dat je weggaat.. maar wie weet tot ziens

Shayla, thanx Ziet ze er nog een beetje toonbaar uit? Hahah die m&m's lamp

Jean, ook jij haalt Flet en mij door elkaar

Wenk wat ellendig dat je je niet beterder voelt.

Chubb, dat heb je mooi gezegd over de TP-ers… Mijn mailbox is voor iedereen ook altijd 'open' maar ik ga er vanuit dat iedereen dat wel weet

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:51

Ha haaaa Jel, die foto van Lemmy ! Daar kan David Hasselhoff niet tegenop hoor ! (sowieso niet, maar goed ).

Chubby, toch grappig dat bij M&M's iedereen meteen aan jou denkt !

Coydog, jammer dat je even "uitstapt", hoop dat de ergernissen (wat het ook mag zijn) snel opgelost worden . Ik denk niet dat ik er iets mee te maken heb , als dat wel zo is hoor ik het toch wel van je hé ..

WenK, sterkte, laat je maar 'ns goed doorlichten want dit klinkt niet lekker. Hopelijk voel je je snel weer wat beter .

I-L, je klinkt anders wel als een verliefde bakvis

Silas, lekker veel mensen voor de rit, staat bij mij echt ook nog een keer op de planning.

Jean, waarom heb je Leon alweer zo vroeg mee naar huis genomen zaterdag, had jullie graag nog willen ontmoeten

Cindy, arme hondjes . Lekker dat ze in ieder geval naar buiten kunnen met dit mooie weer.

Flettie, ik vind Fayette er toch nog mooi uitzien hoor, en straks weer met een lekkere dikke bos manen !!

Mamauba, hoe is het nu met je vader ?

Nu lekker een half dagje werken en dan naar huis, is m'n weekend weer begonnen (wat een leven hé ... ). Kan gelukkig vandaag ook alweer wat beter typen, vinger is van de Intensive Care af ...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 07:52

even werken, ja ja moet ook gebeuren! Ben om 12 uur terug!
bye!

en Keeva: gaan we schelden

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:57

irish_lady schreef:
en Keeva: gaan we schelden

Ik zou niet durven, heb ik straks ook nog ruzie met die stoere Ier van je

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:08

Wenk doe het maar rustig aan en voorzichtig met autorijden hoor. Probeer anders 1 relex avond in de week te plannen even helemaal niets doen en lekker in bad of voor de tv met een goede film.

Cowdog jammer dat je even niet meer komt. Maar je moet het inderdaad wel leuk blijven vinden. Ik hoop dat ik niet tot die personen behoor die het wat minder leuk voor jou maken.

Chubby als je iets over mij hoort wat je niet bevalt gewoon me over aanspreken hoor.

Silas lekker hoor wrijf het er nog maar lekker een keer in wat we missen. Iedereen die wel gaat veel plezier en ik verwacht uitgebreide verslagen en natuurlijk veel foto's.

He wat ik me net bedacht ik heb helemaal nog geen foto gezien van de kampioen. Wie kan me even helpen. Ik wil ook nog even kwijlen.

Ik ga zo weer naar het ziekenhuis. We hebben straks een gesprek met de dokter.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:15

Haha, gisteren liepen we naar de wei om Flanna te halen en ons lesgeefmens kwamen we tegen. Ze zei dat ze nog een kadootje voor me had liggen omdat ik prijs had in het stalblaadje. Op stal snel uitgepakt, Het was een kilozak paardensnoepjes en een harde borstel

Ook gelijk even gezegd dat ik in de toekomst graag bij Jan in de springles wil. Ze zou er rekening mee houden
We hebben ons ook opgegeven voor de dressuuroefenwedstrijd van 30 september. en ook nog als hulp daar van tussendoor.

Flan kwam al lekker actief de wei uit. Op stal was ze ook vrolijk en kijkerig. Lekker gepoetst en Jan heeft haar gevlochten. Ik heb heerlijk gereden. Ze liep echt super. Alleen als ik de AC lijn uitrij wil ze nog wel wat gaan rennen. Het is moeilijk om haar dan bij me te houden…

Heel even dacht ik dat ze minder liep op de linkerhand. Maar ik geloof dat ik weer spoken zag. Ze liep in de draf nu ook lekker nagefelijk. In de stap doet ze dat ook netjes al mag er net iets meer tempo in komen.

Er lagen nog wat balkjes in de bak en daar over heb ik wat wissels gegaloppeerd. Zooo vreselijk gaaf dat ze dat zo maar doet. Jan riep al dat ik t niet te veel moest doen omdat we woensdag en donderdag ook al zouden gaan springen. Hij is ook nog steeds huiverig na die blessure.

Ik ben haar lekker uit gaan stappen en we zijn naar stal gegaan. Nog lekker wat getut met haar en toen weer naar Lemmyteck.

Hihi Keeva, Lem voelt zich nu echt een ster Lekker dat je al bijna weekend hebt.. En super vanje vinger

Mamauba, succes straks met het gesprek in het ZH.

Chev, hoe gaat het nu met jou?

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:30

ha leuk een huiskamer speciaal voor "tinkerfielen" ik heb jullie gevonden omdat het nu bij "ons" eigen subforum staat.
Ik zal mezelf hier ook even aanmelden, lijkt me leuk en gezellig hier.
Jullie hebben me misschien wel eens hier of daar al gezien op bokt.
Meestal kom ik op tinkerwereld van Mon maar het lijkt me hier ook reuze gezellig om mee te lezen en te babbelen.
Even voorstellen dan maar?

Ik ben Janine, ik ben 39 jaar en woon in het midden van het land, vlakbij Loosdrecht in een klein gehuchtje.
Ik woon samen met mijn Cor, en we hebben trouwplannen
We zijn samen besmet met het paarden virus en hebben het vooral voorzien op het mennen.
Hiervoor hebben we een 2-span kleine pony's, omdat Saar zo langzaam aan wat ouder wordt en recht gaat krijgen op een welverdiende oude dag.... hebbben we voor een opvolger alvast gezorgd.
Hij is de groei om straks "ons karretje te gaan trekken" zijn naam is Joey en het is een beauty van een tinker.
Iedereen vind zijn eigen tink natuurlijk het mooiste )
Hij is nu bijna 2 1/2.
En het is al een behoorlijke joekel
Straks gaat hij dus voor onze wagen en gaan we ook met hem weer (recreatief) mennen.
Lekker het bos in, de hei op en het leukste.... paardenvakanties houden met vrienden die ook aangespannen rijden.
Verder werk ik op een sociale werkplaats waar zón 150 geestelijk en lichamelijk gehandicapten werken.
Ik doe daar de inkoop, de orderuitgifte en werkvoorbereiding (en nog veel meer).
Ondertussen vind ik het leuk om even op bokt te lezen en te posten.
Dus tot ziens hier dan maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:32

Weest wellekome Sjoe! Voor info over mij zie profiel. Ben 20 jaar, bezit een Tinkermerrie Dewi sinds februari dit jaar; en sinds een jaar of 6 een haflingermerrie Amanda. Woon in Zeeland, studeer in Dronten maar loop momenteel stage in België Meer weten? Vraag gerust

Jellie, ik geloof dat ik je nog moest feliciteren met je jubileum met Jan, staat me vaag iets van bij door bijscrollen.. In ieder geval, tof dat je wellicht samen in de springles kan/mag.

Maumauba, hopelijk is het gesprek zometeen positief… ik wens je veel sterkte in ieder geval

Wen, sterkte en beterschap, balen van het werk dat als je een week niet komt het over is… Is toch minder, maarja het is idd wel uitzendwerk… Probeer toch om jezelf te denken…

Het is voor het eerst geloof ik dat ik niet volg hoe het zit met onderlinge ruzietjes of verschillen ofzo… Chubby heeft het goed verwoord, en ik hoop dat er niet teveel mensen om wegblijven… Klets of lees gewoon mee, en als je je aan iemand irriteert, lees erover heen en reageer er gewoon niet op, voelt ook nog beter voor jezelf ook… Nja, het lost zich vast wel op

Kan iemand me misschien kort uitleggen wat er met Offie is? Ik kom niet op andere fora, en heb daar ook geen tijd voor…

Gisteravond he… Toen liep ik naar de wei om de paarden te vangen. Normaal loop ik naar ze toe, zij zien mij aankomen, en of denderen er gelijk vandoor naar achteren. Of wachten tot ik genaderd ben en smeren hem dan… Net toen ik de wei in liep, kwam er echter een mevrouw om te collecteren het erf opgereden. Dewi ziet mij, ik denk al, ooh nee… Maar wat schertst mijn verbazing? Ze komt op me af gegaloppeerd, in plaats van me vandaan. Sjeest langs me heen en staat keurig bij het hek te wachten. Amanda die stopt met eten en kijkt eens naar mij en naar Dewi, je ziet haar gewoon zuchten… Dus ik roep op hoop van zegen, Mandaaa kom?! En ja hoor, ze springt gelijk in galop aan, sjeest ook langs me heen en gaat precies pal recht naast Dewi staan wachten. Ze draaien gelijktijdig hun koppen om, waar blijf je nou? En die mevrouw van de collecte: wat zijn die opgevoed zeg… Heb haar maar lekker in die waan gelaten…

Toen met dat omkijken viel me ineens op dat ze allebei hun korte voorpluk in een scheiding dragen, waardoor je de ster van hun bles ziet… Was wel mooi eigenlijk

En nu ga ik weer verder om werk schooien om stage…

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:39

Goedemorgen allemaal,

Ik zit weer eens ziek thuis en hoop morgen weer aan het werk te gaan,
kreeg afgelopen donderdagnacht ineens veel buikpijn en vrijdag de hele dag door (moest natuurlijk werken want had de keuring de volgende dag ),zaterdag ging het een stuk beter maar ik bleef last van mijn darmen houden.

Gisteren naar de dokter geweest,zetpillen tegen de pijn gehad,nou kan het mijn galblaas zijn,zijn letterlijke woorden waren, bij vrouwen van jouw leeftijd en postuur komt dat veel voor !
nou dat weet je gelijk waar je aan toe bent,welke leeftijd en welk postuur !
Als het weer terugkomt moet ik een echo van mijn bovenbuik laten maken.
Ik ben wel blij dat hij het serieus neemt, iedereen gooide het al op mijn zenuwen,daar werd ik echt boos om,want als ik zenuwachtig bent word ik spontaan misselijk en krijg ik geen zware krampen in mijn buik.

Verder weer hel leuke en mooie foto's voorbij zien komen,ik zit met smart op de foto's van bonte te wachten,ik hoop dat er nog een paar van macho bji zitten,anders ben ik gewoon verplicht om volgend jaar weer mee te doen zodat ik zelf foto's kan maken !

Oja, ik weet niet of anderen er ook last van hebben maar ik kan niet op tinkerwereld ,wel komen maar niet lezen ?????????

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:46

Janine, welkom ! Tinkerpraat is erg gezellig, dus doe lekker mee. Ik heb je al regelmatig "gelezen" op Tinkerwereld, en Joey is echt een scheetje. Ik ben Irene, 38 jaar, getrouwd met Frits, trotse moeder van 2 kleine mannetjes (Jesse en Milan) én trotse bezitter van 2 prachtige tinkermerries, zwartbonte Keeva van 9 jaar en haar zwartbonte dochter Kyara van nu anderhalf jaar. Verder nog een hééééleboel beestjes (3 honden, 2 katten, 4 ganzen, 4 schapen, een zootje kippen, 3 konijnen en 3 cavia's) waar ik het gezellig druk mee heb. Daarnaast nog een baan van 20 uur als managementsecretaresse bij een bedrijf dat diergeneesmiddelen ontwikkeld en produceert (altijd handig !). En dat was het wel zo'n beetje

Jacky, sterkte ! Belachelijke opmerking van die huisarts, ik vond je zaterdag een heel normaal postuur hebben hoor !! . Hopelijk valt het mee en gaan je klachten snel over.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:49

Janine, welkom! Ik kom ook wel eens op tinkerwereld. Leuk dat je met je tinker voor de wagen wilt gaan. Wij doen dat sinds een paar weken ook met onze Tinkermerrie Flanna. Iedere week gaan we een stapje verder
Verder staan in mijn profiel wat pica's…

Maya, nog bedankt het was al in juli hoor maar toch leuk om te horen haha, wat grappig dat die paarden zo aangegaloppeerd komen. Lijkt heel wat voor die vrouw Flans pluk ligt vaak ook in scheiding.

Jacky, beterschap.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:50

Welkom Sjoe! Veel plezier hier.
Hopelijk kun je het een beetje bijhouden, er wordt een hoop afgekletst hier

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:00

Vergeet ik helemaal ,

Van harte welkom Shoe op ons gezellige tinkerpraat !

Joey,

Komt hij bij de familie Kanters vandaan,daar stond namelijk ook een joey van dezelfde leeftijd en uiterlijk,het was de favouriete van mijn moeder(die is bang van paarden,behalve van hem )

Ik ben jacqueline en woon bijna in zeeland, in het plaatsje stellendam.
Ben in het gelukkige bezit van een 5 jarige ruin Macho,die heb ik met dierendag precies 3 jaar !
Ik wil ook graag in de toekomst gaan mennen met hem,ik heb al les gehad, nou nog sparen voor de spullen !
Laatst bijgewerkt door jacky2 op 21-09-05 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:01

Welkom Sjoe! Mijn naam is Jacqueline, 26 jaar, momenteel "werkend" ( ) als Personal Assistant in de bouwwereld. Ik ben trotse eigenaresse van Tinkermerrie Cheerful Chubby. Meer over mij en mijn knollie vind je in mijn profiel...

Maya, ze kunnen het dus wel, lekker meewerken! Chub heeft een heel lange voorpluk, die valt bij snelheid ook in een middenscheiding. Soms, na hoofdschudden, ziet het eruit als een punk-kuif

Jellie, wat leuk dat je prijs had! Spannend, dressuur op 30 sept. da's al snel!

Mamauba, sterkte bij dat gesprek! Hopelijk heeft de dokter goed nieuws. Zal ik je even pb-en met alles wat ik over jou heb gehoord?

Keeva, kan me strelender dingen voorstellen waar men aan denkt bij mijn naam dan M&M's

Jacky2, sterkte met je buikpijn! Wel fijn inderdaad dat de dokter het serieus neemt!

Pffff... Heb nu al niet zoveel zin meer... Soms best lastig om dingen te regelen als je geen idee hebt waar je je info vandaan moet halen. van de andere kant ook wel een uitdaging steeds...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:21

Hee Coydog niet leuk dat je ons gaat verlaten Waarom gaan alle leuke mensen steeds weg? Hopelijk zien we je wel weer, je kunt hier niet gemist worden hoor!
Sjoe welkom! Ik ben Cindy en mijn tinker heet Spetter, zie profiel.
Wenk en Jacky, beterschap!
Ik kan niet naar de wc, de riolering ligt er uit..... Leuk zo'n verbouwing

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:36

O ik had even een moderator geTEMd over onze huiskamer status van tinkerpraat.
Citaat:
De moderator "Percy" heeft je melding behandeld.

Het bericht van de moderator:

Citaat:
Tinkerpraat heeft nog wel huiskamerstatus maar dan op het subforum zodat
alles bij elkaar staat. Het gevolg daarvan is wel dat mensen geen
HK-status van 50 berichten meer nodig hebben om te kunnen posten.
Vinden jullie dat een probleem?

was het antwoord. Wat vinden jullie? Ik vraag me nu dus af wat een huiskamerstatus nu inhoudt als iedereen kan posten die nog geen 50 berichtjes heeft. Kijk reacties van kids over dat een keuring vetcool was krijg je dan ook hier en dat vind ik persoonlijk wel jammer. Maar goed, ik heb een scrollfunctie op mijn muis, maar vraag me af hoe anderen er over denken.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:41

Ik zou persoonlijk liever weer terug gaan naar hoe het was.
Het bijlezen is altijd al veel,maar met zulke reacties ertussendoor wordt het helemaal niet meer bij te houden !

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:48

Ohhhh M&M's....hou op! Eerste lijndagen zijn altijd het ergste en ik snak nu alweer naar chocolade Nou ja....zit er even niet in *neemt nog een slok water*

Welkom Sjoe, ik ben hier ook weer een beetje nieuw want ben een heeeele tijd niet op TP geweest Ben Geertrui, 23 jaar, woonachtig in Utrecht, trotse bezitter van paardner Jildau, een bonte bastaard van 6 jaar jong. Ze staat nu nog bij mijn ouders in Woudrichem, Brabant maar komt hopelijk snel deze kant op

Mennen lijkt me ook zo leuk he Jellie...wil Jildau eigenlijk ook in gaan spannen maar ja, heb op pensionstal geen plek voor onze wagen vrees ik en ik moet haar dan eerst nog laten beleren want ik kan er zelf niets van

Ziek zijn is nooit erg prettig weet ik uit ervaring jacky. Idd pijnlijke opmerking van de dokter. Hopen dat je snel wer een beetje opknapt.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:14

Jippie, internet doet ut weer.... hoezo verslaafd?

Dank allemaal voor de toch nog positieve reacties op Flet d'r nieuwe kapsel en nee Jellie, sokjes blijven er lekker aan zitten. In de hoop dat die ook weer aangroeien na al dat geknaag van haar deze zomer

@ Coydog: jammer dat je weg gaat.... ik hoop dat ik ook niet een van de redenen ben?

@ WenK: werk of niet maar denk je wel een beetje aan je zelf? Jij en je gezondheid komen op de eerste plaats pas daarna je werk.

@ Mamauba: succes in het ZH

@ Sjoe: welkom hier op Tinkerpraat. Ik ben Marlien, 27 jaar, woon in Duitsland samen met mijn vriend, mijn Tinker Fayette, mijn Shet Hercules, 3 katten, 2 cavia's, 10 kippen+1 haan en veels teveel van die grote spinnen

Zo ga nu maar mijn vaste activa lijstje bij werken..... ach je moet toch wat als je geen netwerk hebt?

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:26

Heb ff een echte nickname gekozen voor mijzelf en kwam erachter dat ik gewoon kan posten onder deze naam, whaha
Moet alleen nog ff een nieuwe avator maken.

Flettie - over een jaar heeft Fayette weer mooi wapperende manen

Groetjes Dienie (=oude nickname)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:36

Waarom een nieuwe account? Je had ook om een naamwijziging kunnen vragen?

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:40

Maya is op dit moment niet mogelijk, vandaar !!!!