Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Proficiat met je nieuwe aanwinst wel
.
Carolien, Diesel mist haar zeker ook? Komt er op den duur een nieuw maatje voor hem bij misschien, of moet hij het doen met Malu voorlopig (vind ie vast heel erg
)
Heb je ook al foto's van hem gemaakt? 
Caily schreef:Heerlijk Lor!
Haha Selda, verwennen? Ze moet er altijd wat voor doen hoor, ze kan al kusjes geven, jambette, en natuurlijk complete basisopvoeding; voetjes geven, pasje achterwaarts, wenden met de achterhand, wenden met de voorhand. Ze heeft ook al op een zeiltje gestaan, binnenkort maar eens aan de buren vragen of ik hun trailer eens mag lenen om mee te oefenen.

Maar wel mijn lieve kleine vriendinnetje hoor. Als ik de wei uitmest sjouwt ze iedere dag zo trouw achter me aan
Gezellig hoor, zo'n volgveulen. Hier loopt Khaleesi ook nog elke dag een rondje mee
meeste hk waar ik zar was het hoi en meer niet 

soms wel thuis maar dan even snel en reageer ik bijna niet... dan ben ik te druk
en gefeliciteerd ook met je nieuwe aanwinst. Mennen is populair hier zeg.
Ik wil weer dat het tot 10 's avonds licht is
Dus maar naar Amerikaanse lab gemaild van ja mag ik dan jullie gegevens hebben dan kan ik geld overmaken want m'n moeder vond dat niet op hun site. Kregen we weer de test zo van ja het is on hold en klaar maar geld is nog niet overgemaakt. Noooooo oliebol!